{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

F&F....... {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig eller mangler der ligesom en overordnet vinder af F&F...... Der er da så mange katagorier at man bliver helt forvirret...!!!!!!
Hvem stemmer med på at vi bare vil ha en 1, 2 og 3 plads med bilerne på messen...? Måske man kunne lokke Streetfire til at lave en peoples choice afstemning smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  F&F.......
  • #1   4. maj 2009 Syntes at der er fint med de mange katagorier for så er der ikke kun en bil som tager det hele...

    Kunne også være dejligt hvis folk kunne finde ud af ikke at røre ved de udstillet biler... Var så tæt på at køre min hjem lørdag aften fordig folk skubbede til dørene og skulle ha deres barnevogn med ind mellem bilerne....

    Har folk bare ingen respekt for andres ting mere...


  • #2   4. maj 2009 ENig i det med pilfingre.... Men hvad hvis en og samme bil har både den flotteste kabine og lakering..???? Man kan jo kun vinde i en katagori.. Det er da skod.. jeg stemmer stadig for et Peoples choice over alle deltagende biler...!!

  • #3   4. maj 2009 Nej peoples choice giver bare en masse problemer. Og synes også at det skulle være muligt, at vinde både flotteste lak og fedeste interiør eller lignende.

  • #4   4. maj 2009 Søren: Min kammerat havde lige fået poleret hans bil inden den kom derop...og da der skulle tages billeder lørdag morgen var den fyldt med fedtede fingre:(

    Fik ikke rigtig katagorierne med desværre...men synes da det passer godt der er flere katagorier...


  • #5   4. maj 2009 ja vil gerne give dig ret i at alle biler i hallen skulle deltage og at tilskurene skulle vælge deres ynglings bil men der må stadig gerne være mange kategorier...

  • #6   4. maj 2009 det jeg var mest træt af var info til udstillere min kammi havde udstilt hans golf 3 den blå med kompressoren man fik intet afvide så ville vi spørge en dommer om hvordan og hvor ledes om man skulle komme op til scenen eller om vi skulel være ved bilerne elelr hva vi skulle da da vi så spurgte dommerne om vi måtte spørge om noget så fik vi dette svar næ det må i ikke også gik de videre de 2 af dem kunne råbe af så´dan en knold.. og ja irreterende folk ikek kan holde fingerne for dem selv det var sq træls nu havde vi hegnet vores biler inde der var da osse nogle der lige fik lyst til og vade ind over indhegningen er sq utroligt gad vide om de var blinde

  • #7   4. maj 2009 mht kategorier var de sq fine nok dog havde jeg nok nogle andre valg mht nogle af dem der vandt men er vel en smagssag

  • #8   4. maj 2009 Sidste år var der jo både kategorier og den samlede DCA med top 20 eller 25 eller hva det var.. Sys jeg der sku ha været igen i år.. var jo ik rigtig mulighed for at dyste på tværs af bilmærker om hvem der havde den flotteste bil..

  • #9   4. maj 2009 Christina N>>>>> Helt enig... Fint med katagorier, men der mangler stadig en overordnet vinder.... Mange har jo arbejdet for det her hele vinteren, og så er det tarveligt at de ikke kan få en ide om hvordan de ligger generelt blandt alle de andre...!!! Det må i lige stramme op på Streetfire :-).. Og stemmer stadig på en forsinket Peoples Choice Award

  • #10   4. maj 2009 Peoples choice handler jo bare om hvem der har flest venner.. så hellere at dommerne vælger hvem de synes er bedst :O)

Kommentér på:
F&F.......

Annonce