{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Skarp knast- Dbilas eller Schrick ??? {{forumTopicSubject}}

Hej er nok ved at købe en 276 graders skarp knast til min Golf II 1,8 8v.

Spørgsmålet er bare hvilket mærke jeg skal vælge...

Kan få en Schrick til 2100 kr eller en Dbilas til 1800 kr.

Nogen der har noget erfaring med kvaliteten på de forskellige mærker eller hvordan de påvirker ydeevnen på bilen.

Hvad ville I vælge ???

Venlig hilsen
Thomas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skarp knast- Dbilas eller Schrick ???
  • #1   2. jul 2005 Jeg ved ikke om der er forskel på dem .. altså andet end prisen ?

Har aldrig hørt om en knast der fejlede eller blev slidt op... Så jeg ved ikke om kvaliteten overhoved rigtigt er en faktor når knasten ellers ikke er lavet af brugte the-sker..

Jeg ville tage den billige.. Men hvad ved jeg.

• #2   2. jul 2005 Har hørt noget om at schrick's knaster skulle give hk allerede fra 4000 omd. og op til begrænseren, mens andre billige knaster først rigtig giver noget ved højere omdrejninger. Men ved ikke om det holder???

• #3   2. jul 2005 Ja så er knasterne i givet fald ikke ens, og så er det ikke mærket det drejer sig om, men dataene..

Jeg gik ud fra det var 2 helt ens knaster der var tale om, ellers så er spørsmålet lidt svært at besvare ..

Ligesom at spørge, hvad skal jeg købe?
    En kasse pærer eller en kasse bananer?

• #4   2. jul 2005 Find ud af grader, ventilløft etc, og find ud af hvilken en der passer dig bedst, og om du i givet fald gidder give 300,- ekstra..

• #5   2. jul 2005 Knasterne behøver ikke trække ens selvom de har samme grader... Løfte højden kan jo variere en smule. Det jeg mener er at jeg har hørt at schrick har en rimelig jævn momentkurve i forhold til nogle andre "no name" knaster.

• #6   2. jul 2005 Der står ikke så meget om knasterne der hvor jeg har fundet dem... Står bare graderne og at det er til hydrauliske løftere

• #7   2. jul 2005 Jeg tror ikke jeg har mere at tilføje til denne debat.

Hvis knasterne er ens, så væg den billigste. Er de ikke ens, find ud af hvilken der passer bedst til din kørestil og din pengepung.

Men jeg kan ikke forstå hvordan 2 ens knaster skal kunne trække forskelligt.. så er de ik ens. Om det er løftehøjde, grader eller what not er vel underodnet smiley

• #8   2. jul 2005 En 285 grd. knast med standart løft giver ca 6-12 hk på en utunet 2.0 motor.

• #9   3. jul 2005 bmw alpina -hartge og de store bmw tuning er schriks knaster, har selv schriks i min bimmer har fået små 25 hk og det er ved knap 4 omdr

Kommentér på:
Skarp knast- Dbilas eller Schrick ???

Annonce