{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

kristoffer H
kristoffer H
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 27

Mazda 323C {{forumTopicSubject}}

Hej alle.. jeg er en fyr på 18 år og er i gang med at overveje at købe en mazdmazda 323 Coupe til 25.000 kr. som har kørt 120.000 km fra 1996. Jeg har været ude i bilen og den virker til at være i rigtig god stand. Tandræmmen bliver skiftet gratis + den nysynes.

Hvad er jeres erfaringer med ældre japaner/mazda biler? hvad synes i om prisen? Jeg synes det er svært at finde så meget om den. Fx erfaringer, anmeldelser og test..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mazda 323C
  • #1   12. maj 2009 Jeg har været rigtig tilfreds med min. Dog har de den svaghed at de ruster nemt i bagskærme og bund hvis ikke man passer på. Min er en 1.5 men kan også fåes i en 1.8 (tysk). Er fint tilfreds med min 1.5'er. Dog er den ikke så økonomisk med hensyn til benzinforbrug. Jeg kører omkring 11-12km/L og det kan godt være lidt nedtur hvis man har langt til/fra skole/arbejde.

Prisen lyder meget fin. Og reservedele koster heller ikke det vilde ved mazda.

Dog kan forsikring godt gå hen at blive lidt dyr ved nogen selskaber da der er nogen der mener at coupe skal gå under sportsvogn. Fik som 19årig en pris på 14-15.000 for ansvar ved et par selskaber. Men det er dog faldet til 7-8000 efter jeg er blevet 21.

Hvis du har flere spørgsmål er det bare spørge løs.

• kristoffer H
    kristoffer H Tilmeldt:
    nov 2008

#2   12. maj 2009 hej tak for svaret... overvejer også at få den undervognbehandlet.. hvad koster det egentlig? jeg har fundet ansvarsforsikring ned til 8900 kr. så det jo fint nok.

• #3   12. maj 2009 En undervognsbehandling pris afhænger jo af hvordan det bliver lavet. Har ikke fået undersøgt hvad det koster endnu. Men jeg skal have min damprenset og undervognsbehandlet her til efteråret. Og så trænger den til en ny gang lak efter man har fået lavet rust i bagskærmene.

• kristoffer H
    kristoffer H Tilmeldt:
    nov 2008

#4   12. maj 2009 okay tak for svaret:)

• #5   12. maj 2009 prøv etu forsikring

Kommentér på:
Mazda 323C

Annonce