{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor så billigt +++
  • #1   21. maj 2009 der komemr nok nye modeller så vil de gerne af med de gamle

• #2   21. maj 2009 fordi de koster 300 kr i indkøb... hvis man ellers gider at kigge lidt om, de 2600 kr er iværtfalde ikke den korrekte pris på dem, men ser jo godt ud når man skal sælge.

• #3   21. maj 2009 Jo men det viser jo så også hvad de faktisk tjener på folk....når de kan sælge til halv pris og stadig leve af det, det koster jo næsten gratis i Kina....

• #4   21. maj 2009 tommy n der var du sku for hurtig smiley
    men ja ny model er sikkert på vej.

• #5   21. maj 2009 Syntes godt nok det er billigt, men ja. sikkert fordi at der kommer nye modeller

okay 300kr det var ikke meget , måske man skulle købe der så hehe
    men det er sikkert mega dyrt i Fragt og afgifter til danmark ?
    det er bare noget pis hvis det går i stykker , så er der sgu langt til kina ha ha

• #6   21. maj 2009 de koster ikke en skid, og køber du eks. 10 af gangen så får du dem jo til en go pris, og betaler måske kun fragt for 1, så han tjener sikkert ikke mange basseøre på dem der... men han får omsætning og varene væk.

• #7   21. maj 2009 Når det er så billigt i kina så køber man bare 10 sæt og sparer stadig penge og smider det ud bagefter... ho ho

• #8   21. maj 2009 ja okay.. for 10alarmer er vel alligevel 10 kilo
    min ven købte noget i usa som vejet 7kg og det kostet da alligevel 800kr at få hjem
    og det er vel dyre fra kina af +??

tror jeg vil undersøge det hehe

• #9   21. maj 2009 husk nu lige IKKE Eu Land = + Told & MOMS, + evt .fragt

• #10   21. maj 2009 Prøv nu og undersøge tingene . I kender jo ikke priserne på hvad han får dem på så lad vær og udtal jer om tingene.

• #11   21. maj 2009 hmm ja så bliver det nok lidt dyrt

tror sgu bare jeg køber den til 500kr , kan vist ikke betale sig at købe det i kina til den pris haha

• #12   21. maj 2009 Tog 2 sekunder at søge, og fandt denne, men dette er ikke det billigste sted da det går gennem andre lande, men her bla. free shipping men ems...
    Gik man foreksempel igennem alibbaba eller andre steder så kan man købe direkte fra producenten, og hvis du foreksempel skal give 800 i fragt og told og moms så kan du stadig få det meget billig.
    Jeg har ind imellem handlet i Kina og fået sendt mine ting som en gave og er aldrig blevet taget i tolden det er jeg til gengælt i usa og trods af at jeg blev snuppet i tolden fra usa så var varen stadig langt under halv pris da jeg modtog det...

Men nu var dit spørgsmål om hvorfor det kunne være så billigt ved intec og ikke så meget om hvor du skulle købe det....

http://www.dhgate.com/fast-fm-car-alarm-remote-start-keyless-entry/p-ff80808120aea8ec0120b21f25f546ee.html#

• #13   21. maj 2009 okay. de siger ellers at ting fra kina er det der bliver mest tjekket pga der kommer mange kopivarer ind i landet, så næsten alt ryger i tolden
    men ja kan godt se det smiley
    og hva så hvis den ryger i tolden, så er det betaling af moms osv

trorr nu ikke på man kan få en alarm hjem fra kina og ende med at betale under 500kr

• #14   21. maj 2009 Jo kan du sagtens hvis man køber direkte af en producent... intet er umuligt, det er bare at søge, men du kan da roligt købe den du har fundet der....

Kommentér på:
hvorfor så billigt +++

Annonce