{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "køb af land"
Køb af bil i det tyske land
Jeg prøver lykken at købe en brugt A3 i det tyske land. Nogen hjemmesider, som kan hjælpe mig lidt derudover endvidere omregne en cirka pris for omregistrering? Jeg har fundet siderne, hvor jeg skal ...
Jeg prøver lykken at købe en brugt A3 i det tyske land. Nogen hjemmesider, som kan hjælpe mig lidt derudover endvidere omregne en cirka pris for omregistrering? Jeg har fundet siderne, hvor jeg skal ...
Skrevet af: Motorsav ! - 22. mar 2007
Køb af Toyota Land Crusier lj70 1987
Hej håber i kan hjælpe mig! Jeg vil gerne købe en Toyota Land crusier model LJ70 fra ca. 1987. Er der nogen af jer der ved hvad man skal kigge efter når man køber sådan en "traktor"? Håber der ...
Hej håber i kan hjælpe mig! Jeg vil gerne købe en Toyota Land crusier model LJ70 fra ca. 1987. Er der nogen af jer der ved hvad man skal kigge efter når man køber sådan en "traktor"? Håber der ...
Skrevet af: Lasse J - 15. aug 2005
Køb af lexmaul
hej bg ved i hvor man kan købe lexmaul indsugning til opel vectra b henne for jeg kan ikke finde det udover i tysk land
hej bg ved i hvor man kan købe lexmaul indsugning til opel vectra b henne for jeg kan ikke finde det udover i tysk land
Skrevet af: Daniel M - 11. maj 2010
Spar penge på din forsikring
apr 2006
Følger: 70 Følgere: 69 Biler: 18 Emner: 64 Svar: 143
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 195 Svar: 5.536
Jeg kender Defender og Discovery-modellerne.
De er dyre i indkøb, men er man lidt fiks på fingrene, så kan man reparere meget selv.
Der findes masser af billige dele på ebay...
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 195 Svar: 5.536
Min farbror har en, der er bygget om, så den ligner en Defender. Den er fra 1986, og han gav 130.000 kr. for den for en 2-3 år siden. Alt var også skiftet på den, og der er INTET rust i den.
Han og konen er medlem af Land Rover-klubben, og de tager på Land Rover-træf. De har også en Land Rover Discovery på hvide plader fra år 2000. Lækker vogn! Men dyr!
Til gengæld er der rigtig mange, der har forstand på Land Rovere, og de hjælper hinanden, når der er noget, der skal laves. De mødes ofte et sted på Vestsjælland, der har de værkstedsaftener...
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 326 Svar: 111
køb af land rover?