{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Velkomst på BG {{forumTopicSubject}}

Hey Alle!

Sys lige jeg ville gøre opmærksom på nogle småting jeg måske ikk sys er så fedt herinde!!
Jeg har før været glad for at bruge bilgalleri med min gamle bil, nu har jeg købt mig en ny seat altea og besluttede mig for at oprette den her på BG
Men men men:

Hvorfor er folk herinde så smarte og selvoptaget og kun deres eget er godt nok! Jeg sidder og ser min bil på det ene afvise point efter det andet, fordi nogle mener jeg ikk har skrevet nok om min bil!! spørger du mig burde det ikk være nødvendigt at fortælle min bil har indfarvede kofangere og el-vinduer når bilen er født i 08 og jeg havde endda lagt 9 billeder ind af den!!

Så prøver jeg noget helt andet da det går ned af bakke, jeg sætter nemlig et profil billede på min profil og så går der 5 minutter BANG så er jeg accepteret.
Kan det virkelig være rigtigt?? er det her Dating eller biler det drejer sig om for jeg blir sgu i Tvivl!!!
Min bil opfyldte ALLE kriterier og alligevel for man skidt behandling af folk som måske i virkeligheden bare har ondt i røven over man har noget de ikk selv har!!!

Mvh fortvivlet BG-Bruger

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkomst på BG
Kommentér på:
Velkomst på BG

Annonce