{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RHD vs LHD
  • #1   25. maj 2009 Nu har vi diskuteret detca. 276 gange før, men ja, hvorfor ikke, lad os prøve igen. RHD holder 100%

  • #2   25. maj 2009 Og husk nu alle der ikke har en selv, lad være med og udtale jer, bare fordi i har prøvet en tur på 2 min...

    Det tog min datter 10min, så syntes hun det var nemt, og har aldrig nævnt noget om det siden.
    Så ja, vil mene det er nemt og vænde sig til.

    Men der vil jo altid være nogele der ikke kan lære og køre en bil, uanset hvor rattet sidder smiley


  • #3   25. maj 2009 det bliver hurtigt et problem at overhale siger mine venner med RHD'ere =)

  • #4   25. maj 2009 hvis jeg skulle køre rhd skulle det være med aut gear smiley synes det er nedern at skifte med venstre

  • #5   25. maj 2009 ja det er nogel lort, tror jeg på!
    hvordan overhaler man i en højrestyret?
    hvordan trækker man en bilet i fields P kælder?
    hvordan får man udsyn nar man har pakeret mellem 2 varevogne og gerne vil ud?


  • #6   25. maj 2009 Fordele ved RHD:

    1. MEGET nemmere at komme i snak med damerne på fortovet
    2. Damerne vil meget gerne i kontakt med dig, da du sidder "mærkeligt"


  • #7   25. maj 2009 Martin J : jeg overvejer at hente en Lancer Evolution 3 fra 95 hjem fra UK...

  • #8   25. maj 2009 *300hk Mitsu til salg *

    haha ja okey køber en RHD:D


  • #9   25. maj 2009 Stefan H: Jaaaa hvis du nu overholdte færdselsregler, og holdt afstand til den bil foran som du skal, er det ikke noget problem og se om der er fri bane, nååå nej, du har aldrig prøvet/overholdt regler smiley

  • #10   25. maj 2009 K-FINN" DAS ÜBER MONTØR" .

    jeg køre i en seat, jeg har ikke brug for at holde reglerne, jeg kan alligevel ikke overskride dem ;D


  • #11   25. maj 2009 Martin J : desværre blev Evolution 1-3 modellerne kun lavet til det japanske marked, derfor er de jo så kun RHD... og nej, jeg vil ikke op i en Evo 4-6....

  • #12   25. maj 2009 jeg kan bedre li at køre med RHD

  • #13   25. maj 2009 Fordele ved RHD

    3: Eneste chance for få lov til og bakke rundt i MC drive.
    4: En del penge og spare(dog ikke ved min glanza, fåes kun RHD)



  • #14   25. maj 2009 Jørgensen >> hvis du overvejer at købe en RHD, så vil jeg bare sige en ting: GØR DET.
    Det er super nemt. Og man skal ikke omstille sig fra LHD til RHD, når man har vænnet sig til det efter et par dage - man sætter sig bare ind og kører.
    Og nu har jeg både RHD og LHD stående - vælger RHD hvergang, når jeg skal ud at køre... Det er bare federe på alle måder


  • #15   25. maj 2009 Stefan H: Hehe hvad brokker du dig så over smiley

  • #16   25. maj 2009 Min ven har sat et kamera i venstre spejl med skærm i venstre instrument bord. Det virker 100% siger han og han er meget glad for det..

  • #17   25. maj 2009 Jeg tror heller ikke jeg er så bekymret for at springe ud i det med en RHD, og som jeg kan læse hvad folk siger så "føles" det lidt mere JDM-agtigt...

    Jeg tror egentlig mere jeg er bekymret om det er til at komme af med skidtet igen, men det skal man jo selvfølgelig ikke begrunde et bilkøb med


  • #18   25. maj 2009 Jeg kører i min RHD hver dag, ingen problemer. Faktisk syntes jeg man har meget bedre udsyn en normalt, og så er det MEGET nemt at parellelparkere;-) Eneste minus er når der skal overhales, men som ofte har man hk nok til at ligge lidt længere bagud, og så bare hugge til den når man skal forbi. Ellers er det lidt træls når man lige kommer til at tage viskerne istedet for blink engang imellem;-)

  • #19   25. maj 2009 Jørgensen: Der vil altid være mindre marked for en RHD bil, det skal du tage med i dine overvejelser.

  • #20   25. maj 2009 Fordel ved RHD

    5: I nogle tilfælde er dit hovede ud for a-stolpe hvis du bliver blizet af politi.


  • #21   25. maj 2009 Fordele ved RHD

    6. Alle glor. På en fed måde...


  • #23   25. maj 2009 martin J>>> Jaah, men i RHD stikker man bare nøden ud af vinduet;-)

    Uhh, og man kan holde og snakke med folk hvis der er kø på motorvejen, (fører til fører) og snakke om vejret og sådan noget.

    Ej det er sgu egentlig nemmere at køre i RHD efter min mening, ½time første gang, så kører det bare.


  • #24   25. maj 2009 Der er også mange folk der taler nedsættende om dem der har RHD biler, specielt herinde på BG...

    det kan jeg nu ikke forstå


  • #25   25. maj 2009 Ulemper ved RHD:

    1. Manuelt gearskift føles underligt fra 1. til 2...
    2. Man tør ikke låne den ud til kællingen, fordi man ved, at venstre fælg foran bliver ridset - så man er nød til at køre dem selv rundt


  • #26   25. maj 2009 K-Finn: Får man ikke bare en sort plet foran sig da de tager billede af venstre side? Eller kan de selv vælge hvilken side de skal dække? smiley

  • #27   25. maj 2009 Ulemper ved RHD

    3. De ER svære at sælge. Det må man se i øjnene


  • #28   25. maj 2009 Jørgensen>> Jepp,det faktisk lidt underligt, folk har den holdning at folk der har danske plader på de dyre slæder er for dumme fordi det jo koster kassen i afgift. Men der er os med RHD jo smarte at spare 20 pct, men næ nej fy, så er det jo ikk en rigtig bil! Hva snakker folk om?

  • #29   25. maj 2009 Martin J>>> Hehe, jamen så kan vi vel blive enige om at RHD oprindeligt er bygget til kvinder, netop til det formål at kunne parellelparkere eller?!

  • #30   25. maj 2009 Markedspriserne på RHD vs LHD er mere end 20% til forskel, som SKAT giver i afgiftsrabat... Så denne skattefidus kan rent faktisk ikke køre rundt, for man mister mere ved gensalg...

    Og ærlig talt, så ville jeg nok aldrig købe en RHD, hvis min bil kunne fås i LHD...


  • #31   25. maj 2009 Martin J>> Det gør de jo også i England;-)

    Folk der ikk kan lide RHD aner ikk hva de snakker om, siger ikke jeg vil foretrække RHD, men for min skyld kan det være enten det ene eller det andet, for hvis det var så skide farligt skulles der lukkes for engelske turister og stå lejebiler klar så snart de kom til grænsen, og omvendt. Det er KUN et spørgsmål om tilvending, længere er den ikke!!!


  • #32   25. maj 2009 Er det ikek noget med at de 20 % man før kunne spare, er blevet droppet?

  • #33   25. maj 2009 Kanon - En positiv tråd om RHD! Har selv både en LHD og en RHD, det er intet problem - Det er så perle nemt, tager lige et par gange, så har man vænnet sig til det og det med at skifte frem og tilbage mellem LHD og RHD er intet problem, du glemmer jo ikke det ene, fordi du lærer det andet(selvom min kæreste tilsyneladende tror det :0)....)
    Og ja, en rigtig japaner er RHD, ikke som de der kopi modeller der blev lavet til det europæiske og Japanske marked....

    Og ja, som *300hk Mitsu til salg * siger, så kan de være svære at sælge, MEN, det er mest når det kommer til mere alm. modeller som også hr og fru dk kunne være interesserede i, de der vil have en Evo, skyline, supra o.lign. de går efter sådan en hvis de vil have en, det er ikke lige de bilmodeller som man lige laver et feberkøb med.........Så kort sagt, lad være at bekymre dig om det, det gør du alligevel ikke når du sidder bag rattet!
    Og hvad angår det med at overhale - Der erkun et at sige, lad være at tage nogen chancer, så skal det nok gå-------Og nå ja, lige en anden ting, eller sæt, som en anden også er inde på, et "bakkamera" inde i venstre side af fronten og smid en skærm i bilen, så er du ude over det....! Det har jeg selv planer om at gøre i min Supe på et tidspunkt!


  • #34   25. maj 2009 Martin, hvis folk køber RHD kun for at spare de 20%, så er det helt ude i hampen - som sagt ved salget mister man mere end det...
    Men ingen tvivl om, at det mest normale i DK ER LHD, så derfor er det mest naturlige at købe - og derfor siger jeg, at kunne jeg få min bil LHD, så vil jeg tage den istedet... Men der er ingen "køremæssige" problemer.


  • #35   25. maj 2009 Jeg ville da også uden tvivl vælge en LHD frem for en RHD... men når drømme-modellen jeg gerne vil have kun fåes RHD, så skal det da være den

    men alligevel, når man ser på hvad en LHD supra koster i forhold til en RHD supra... såååå, kunne jeg da også overveje den "billige" vej til sin drømmebil


  • #36   25. maj 2009 Lasse N: Jo de bestemmer selv hvad sidde de klipper ud, jeg troede den gik sidste gang, men man kunne LIIIIGE netop se datters ansigt.

  • #37   25. maj 2009 Ja, i DK bestemmer de selv, men i Tyskland, der bliiver altid højre side automatisk dækket til... Det kan jeg huske, for der var en, der udnyttede det lidt og fyrede forbi samtlige fartkameraer med en pornodukke i passagersædet i en RHD. Og de kunne ikke en skid gøre

  • #39   25. maj 2009 Jeppe N>> Hørt!

  • #40   25. maj 2009 Undskyld mig *300hk Mitsu til salg , men hvad er det for noget øregas at lukke ud, at man mister mere end de 20%.......Ja, man mister mere, fordi bilen/biler generelt falder i værdi når de bliver brugt. MEN, priserne retter sig jo bl.a. efter hvad sælger vil sælge til og derfor retter den sig også efter om sælger har givet 20% mere eller mindre.
    Eksempel, når/hvis jeg en dag skal sælge min Supra, så kigger jeg naturligvis på hvad jeg selv gav i sin tid, ligesom alle andre vil gøre - RHD bilerne herhjemme finder altså også deres prisleje efter hvad de koster hos importørerne - De to prissætnigner er jo ikke uafhængige af hinanden, så måske du skulle lære lidt om udbud og efterspørgsel! ;0)


  • #41   28. maj 2009 Hvor mange lande i verden kører egentligt med RHD?

    Er det ikke Australien, England, Japan og måske New Zealand også?


Kommentér på:
RHD vs LHD

Annonce