{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Ang træf div steder? {{forumTopicSubject}}

Hej Gutter. Jeg vil gerne høre lidt om de træf, hvor i mødes forskelige steder, feks Ikea Tåstrup og har set nogle af jeres billeder fra pakeringshuse. Da jeg desværre blev nød til at gå på pension for 5 år siden i en aldre af 31 pga sclerose, så bruger jeg meget tid på ting som interessere mig.Jeg har selv min mazda 3 her inde på galleriet og elsker at se alle jeres biler og se hvad i laver ved dem. Men jeg er desværre lidt menneskesky og derfor er sådan noget som Dhb ikke noget for mig, men de træf hvor i mødes for at se hinandes biler og tale om dem er bare en fed ting.. Så mit spørgsmålet hvordan foregår disse træf?? Er der ballade de steder eller er der god orden og venlige personer der bare nyder at have det samme tilfældes.. Jeg har desværre ikke mange bekendte der kan lide at tale om biler osv og derfor har jeg tit overvejet at komme til sådan et træf( hvis jeg ved hvor det er.lol). Håber i forstår mit spørgsmål... Takker for svar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang træf div steder?
  • #1   5. jun 2009 hej bajatin.
    nu har jeg ikke lige selv været på striben eller til nogle af de træf det sidste halve år pga. bilen blver bygget om. men hved da at al den tid jeg er kommet derinde har der altid været ro og orden og folk står bare og snakker om deres biler og ja ser noget ræs hvis der er det men ja syntes folk er venlige til disse træf håber det hjalp lidt...

Anders

• #2   5. jun 2009 nu er det mest de jyske træf jeg kommer rundt til og er selv rimelig ny inden for træf faget og som jeg ser det er det bare hygge mange steder ingen ballade eller druk kørsel som jeg har opfattet det...!

jeg syntes det er nogen meget hyggelige træf der holdes her i midt og nordjyske...!

nu ved jeg ikk lige hvor du er fra...!

det første træf i randers i år kendte jeg ikk en sjæl deroppe og var alene afsted men i løbet a 5min var jeg i snak med en masse...!

håber du kan bruge mit svar ril noget..!

hilsen thomas

• #3   5. jun 2009 Tak for svaret Barner:) & Thomas.. JA det hjælper meget og tak for jeres svar:) Jeg har bare nogen gange løst til at køre der ud, men er bare nervøs for konflikter.. Jeg kan godt lide ide'en med Dhb og street race, men er sgu bange for folk der bare vil slås og ydelægge alt.. Bare ærlig snak.. Så derfor dukker jeg ikke op, men ville faktisk gerne.. Hvor kan jeg se hvis der nogen der vil mødes og hygge med at se biler??? hvordan finder jeg ud af det, hvis jeg ville dukke op en dag. jeg er far Kbh..

• #4   5. jun 2009 Forstår ikke helt hvor du får det med at folk laver ballade fra!? Du kan jo læse samtlige tråde herinde igennem om træf og der er aldrig ballade.. ved heller ikke lige hvad det skulle opstå over.

Du kunne fx melde dig på SSJ og tage til træf gennem dem..

Charlotte

• #5   5. jun 2009 der er jo træf forumet herinde der snakker de om hvornår og hvor alle træf er i dk...!

hvis det var det du mente...!

• #6   5. jun 2009 du kan melde dig til inde på denne side

http://www.s-sj.dk/

det er striben sjællands hjemmeside når du har lavet en profil derinde så kan du se hvor de mødes. og ha kun gode erfarringer med dem der er orden og styr på tingene. ellers så mødes folk hver fredag/lørdag inde ved ikea og kører vidre ud til smedeland ude i glostrup og kører...

• #7   5. jun 2009 Charlotte. Okay der findes ligefrem en side..lol.. ja man er aldrig for gammel til at lære nyt. Min angst for ballade er nok noget der ligger i mig, jeg har intet hørt ellers læst om det ved disse træf. Har da engang hørt om striben at der altid kom nogle og ødelagde det for alle jer andre, men har ellers ikke noget der understøtter det.. Det er bare mig og min skyhed der er skykd i det. Nu melder jeg mig ind på ssj side og så kan det være at jeg tager mig sammen til at mødes.. Takker for jeres søde måde at svare på

• #8   5. jun 2009 var så lidt makker...!

kan jo være du kan være os andre behjælpelige en dag...!

• #9   6. jun 2009 Thomas. Det håber jeg:). har lige meldt mig ind på ssj siden.. Hav en super weekend alle sammen

Kommentér på:
Ang træf div steder?

Annonce