{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  100 nx vs mx3
  • #1   7. jun 2009 Helt klart en Mx3 V6.! smiley

• Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #2   7. jun 2009 Det var da et spøjst spørgsmål. Lidt ligesom at skrive "Hvad synes folk bedst om, letmælk eller skummetmælk?".

• #3   7. jun 2009 mx3..
    100 nx er noget skrab efter min mening..

• #4   7. jun 2009 Svært at svare på... Mazda'en ruster som en i helvede, og måde 1.6 og 1.8 er ikke specielt holdbare motore. Nissan'en ved jeg ikke så meget om om, udover den er utroligt grim i MINE øjne., hvilket nok også er grunden til at jeg slet ikke har sat mig ind i den. Men har en ven der er mega MX-3 nørd, og han forguder sin nuværende 1.8, og elskede sin 1.6. Bare lidt en tøsebil smiley

• #5   7. jun 2009 MX-3 er da også noget "skrab"? Den skal gå for at være en sportsvogn, og så har den forhjulstræk og ikke engang over 140hk på en V6. Men lyden fra V6'eren trækker lidt op smiley

• #6   7. jun 2009 skoda.
    100 nx ruster også som bare fanden..
    og ja den ligner opkast.
    de går begge for at være sportsvogne, der er vidst mere sportsvogn i en 1,2 punto, køreglæden i en punto er i alt fald højere.

• #7   7. jun 2009 Ja lige netop! Alle de "sportsvogne" japserne lavede i starten af '90'erne har jeg aldrig rigtig fanget idéen ved. Super triste motore, og så er forsikring ved at ruinere én økonomisk fordi det er sportsvogn / coupéer

• #8   7. jun 2009 100nx er så grim som noget kan være..

Så hellere en mazda mx3 V6, selvom den motor ikke er særlig imponerende smiley

• #9   7. jun 2009 Skodakongen.. til din info vil jeg bare sige motorne holder mega godt! smiley Og 1,8 trækker oss jævnt godt:)

• #10   7. jun 2009 mx3 er noget lort har selv haft en mx 3 1,6 som skulle være den bedste motor, me3n det virkede bare ikke..
    så vi8lle nok holde på en 100 nx

• #11   7. jun 2009 okay det kan godt være en nx´er er grim men min den kan man sq godt kalde en sportsvogn nissans motore holde noget bedre end mazdas men de har den ulempe at de ruste ind i bae fanden hvis ikke man passer på dem. men en nx´er i gti udgaven er sq noget hurtigere end en mx3´er...

• #12   7. jun 2009 jabbekot hvad ved du om køreglæde jeg må sige af de biler jeg har haft så er det ok nx´ern der har givet mest køreglæde og hvad mener du er noget skrap hved en nx´er

• #13   7. jun 2009 ikke et sekunds tvivl herfra... en mx3 er en lækker vogn og den "lille" v6 holder bare! ville gerne have en smiley

• #14   7. jun 2009 Barner
    Ved en del om køreglæde..
    hvad jeg mener der er noget skrab ved en nx 100? Det hele.. Kan ikke komme i tanke om ret meget ved den bil som jeg bryder mig om.. Det sku da lige være targa taget hvis altså så bare det sad på en anden bil..
    Der er sgu nok også en grund til at man sjældent ser en 100 nx i høj kurs, de fejler altid det ene eller det andet. og man skal ikke smække for hårdt med dørene, de falder jo bare af.

overdrivelse fremmer forståelsen..
    Det korte af det lange: Bilen er noget skrab og den kan på ingen måde begejstre mig.

• #15   7. jun 2009 jabbekot. i de 3 år jeg har haft min har der aldig været noget galt med den. den gamle motor som der lå i den brugt hverken olie eller vand på trods af at den hade kørt 280xxx km og med 200hk og fået en del over nakken. så vi sige at motor mæssigt er der heller ikke noget og komme efter. jo det eneste er den har fået lavet rust.. ja om man så kan lide bilen design er jo så en smags sag...

• #16   30. jun 2009 jabbekot er du helt blank oven i bolden hvis man skal vælge en billig skodbil på market er det klart en punto den falder fra hinanden og der er da ikke meget kæreglæde over sådan en spand hehe , hvorimod at jeg havde en 100nx 1,6 km150000 der ikke fejlede en skid kørte som en drøm intet rust eller lign og nu har jeg så en mazda mx3 v6 (km120000) som også køre som en drøm har haft den i over et år og den køre bare alt virke 100 % ligesom på 100 nxèn ... desuden er der da masser af udstyr som mange nyer biler heller ikke så som el soltag elruder sædevarme elspejle og targatag osv... kunne blive ved... kan slet ikke forstå du fremhæver en punto som en bedre bil hahaha

Kommentér på:
100 nx vs mx3

Annonce