{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

Tak folkens (en konklusion hermed) {{forumTopicSubject}}

På baggrund af den afstemning jeg tidligere satte op, og udfaldet af denne, er jeg nået frem til en konklusion som følgende.

Ved køb af en højrestyret (der også fåes som venstrestyret), er det ganske enkelt åbenbart således, at dette bliver gjort, for at spare nogle kroner, og derved noget mere til ekstraudstyr, eller bar i det hele taget, for at slippe for en højere afgift.

Ergo er jeg kommet frem til dette, at når et køretøj er imprteret som højrestyret fremfor en venstrestyret, så er jeg faktisk i den situation, at jeg rent faktisk vil gå såvidt, at tillade mig selv, at kalde den en <b>Fattigmandsvogn</b>.

Sikkert nogen der ikke bryder sig om det, men jer om det, da dette vil være min holdning fremover.

Igen, til jer der valgte at stemme i mit tidligere forumindlæg, tak :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak folkens (en konklusion hermed)
  • #1   10. jun 2009 ellers er det for at klappe dem på fortorvet i røven smiley

  • #2   10. jun 2009 Hvad er der galt i at spare nogle kroner? har du ikke hørt udtrykket hvad der er sparet er tjent smiley

  • #3   10. jun 2009 Bluezcat>> Hvordan skriver du med fed??? Vil ikke give dig ret i at det er en fattigmandsvogn. Kig min, er den en fattigrøvsvogn fordi rattet er i højre side?

  • #4   10. jun 2009 Henrik: Der er sgu ikke noget der hedder tjent på biler smiley

  • #5   10. jun 2009 Henrik R
    Jeg forbyder ikke folk at spare penge, dem om det, det skal stå dem frit for, men jeg er selv af den holdning, at har jeg ikkr åd til at købe en bil (venstrestyret naturligvis), så venter man til man har råd.


  • #6   10. jun 2009 Pis.. må hellere få bygget ratte over i venstre side på min Skyline så folk ikke syntes det er en fattigmandsvogn.

  • #7   10. jun 2009 Martin A
    Jeg vælger at lade dig selv svare på det spørgsmål.. Fåes den du har også som venstrestyret ??


  • #8   10. jun 2009 Martin - jeg citere lige <i>Ved køb af en højrestyret (der også fåes som venstrestyret), </i>



  • #9   10. jun 2009 Kim ZC
    Skyline er blandt dem der ikke fåes som venstrestyret, dermed er det ikke en af dem der bevæger sig indunder min kategori for en fattigmands, det ved du ;o)


  • #10   10. jun 2009 skriv fed < b > < / b > <b>uden mellemrum</b> kursiv < i > < / i > <i>uden mellemrum</i>

  • #11   10. jun 2009 Dvs. du spørger andre om noget, det der er flest der siger, bliver så automatisk din egen holdning, det siger vistt mere om dig end dem med højrestyret.

  • #12   10. jun 2009 Og btw. så må dy jo også synes at alle biler på guleplader er fattigmands biler, da de jo kan fåes med hvide, ergo har de valgt at spare lidt penge, det vel det samme? fandme en mærkelig holdning, folk må sku da selv om de vil køre med rattet i den ene eller anden side, hvad fanden skal andre bekymre sig om det for ?

  • #13   10. jun 2009 kim P
    Jeg spørge andre om noget, for at komme frem til et belæg af min egen holdning, og da dette udmunder sig i bekræftigelse i min fordom omkring importering af højrestyrede biler, så er det sådan, at jeg nu kan ytre min holdning, idet den nu er understøttet.


  • #14   10. jun 2009 Dvs. du turde ikke sige det, før der var andre der gav dig ret, ja det meget bedre så :0s



  • #15   10. jun 2009 Så din konklusion på det hele er at folk at fattigrøve fordi de gerne vil spare nogle penge?

  • #16   10. jun 2009 BluezCat-DK * - BG's forum debatør no. 1

  • #17   10. jun 2009 Rasmus P: ja det må være sådan han ser det, ville fandme vædde på at hvis han kunne bytte sin 540 med en m5 og en pose penge oveni hatten, men rattet i højre så var han sprunget på

  • #18   10. jun 2009 Lasse: hehe ja der er en ny "debat/afstemning" hver dag.

  • #19   10. jun 2009 kim P
    Så kan jeg melde dig, at du vil tabe det væddemål.


  • #20   10. jun 2009 Yes yes, det da klart :0)

  • #21   10. jun 2009 hvad med gule plader?

  • #22   10. jun 2009 Med mindre det er en Skyline eller S15, så ja, så er man en fattigrøv hvis man køber en RHD til gaden.


    Jeg synes også Supraen er en af verdens fedeste biler, men jeg ser vitterlig ikke en tomatkasse Supra med vakuum som en rigtig Supra. Det er og bli'r en cruiser, og så kunne man sgu ligeså godt ha' købt en Lexus LS-serie.


  • #23   10. jun 2009 Ja, min fåes som LHD, men det gør den bestemt ikke til en fattigrøvsvogt, tværtimod syntes jeg nu den var dyr nok. Men nu ligger landet sådan at der er "ekstra udstyr" i min for knap 200000 i forhold til en standart, så hvorfor skulle jeg købe en std LHD til lige knap samme pris og smide en helveds masse penge efter den får at få samme resultat. Det giver jo ingen mening.

  • #24   10. jun 2009 Jepper synes også at en Cayenne på gule plader er en fattigmandsPorsche på lige fod med en 924! (jeg mener det faktisk, seriøst!)
    MVH Frank


  • #25   10. jun 2009 Jeg er faktisk rørende enig med BluezCat-dk!

  • #26   10. jun 2009 Rasmus P
    Hvad drager du den konklusion udfra ??

    Jeg påstår ikke at folk er fattigrøve, fordi de vælger at købe en gulpladet/højrestyret bil, men istedet ser jeg dem som personer, der ikke vil vente til at købe den samme vogn, for hvad den egentlig koster.

    Ganske enkelt personer, der VIL ha´, men ikke vil gi prisen.


  • #27   10. jun 2009 Det er så dejlig dansk det her... Stemple folk for at købe noget andet end det man lige selv ville ha..



  • #28   10. jun 2009 Det har jo ikke noget med at gøre at man ikke vil give prisen. Hvis en kaffemaskine koster 1000kr i kvickly og du ved at du kan købe samme kaffemaskine i elgiganten bare med et andet navn til 300, hvad for en vælger du så? Den til 300 ikk?! For hvorfor give 1000 når stortset samme kaffemaskine koster 300?!?!

  • #29   10. jun 2009 Så bare fordi det irretere dig, så tror du ikke at der findes andre folk, som er ligeglade med om rattet sidder i den ene eller anden side? det ville da ikke rører mig det mindste at have en højrestyret, og hvis folk ikke har brug for bagsædet, så er det vel dumt at betale 200-300 tusind xtra for det eller hvad?

    Min pointe er, hvad fanden bekymre du dig, for hvad andre vælger for??? hvis nu folk er glade for deres højrestyret, så kan du vel være ligeglad


  • #30   10. jun 2009 Martin: Det kan du jo ikke sammenligne.

    Kaffe er kaffe, der er STOR forskel på at køre LHD fremfor RHD.


  • #31   10. jun 2009 Helmut: hvad er alle de forskelle? udover at det er svært at overhale (medmindre man mont. et cam i venstre side, som mange vælger og så er der problem løst)

  • #32   10. jun 2009 Kim P: Se det tilsvarende indlæg på forsiden, der står alle grundene opridset.

  • #33   10. jun 2009 F:s Ja men hvis nu kaffen blev 20% billigere hvis man skiftede hånd, tror du så ikke de fleste ville gøre det så ? hehe

  • #34   10. jun 2009 Helmut>>> NEJ det er der faktisk ikke, jeg har selv en RHD så jeg ved det da. Og jo den med kaffen kan godt sammenlignes, for det der bliver sagt er at en RHD er en fattigrøvsvogn og det passer jo bare IKKE.

  • #35   10. jun 2009 BluezCat-DK *: Vi betaler jo netop det den koster, altså hvad en RHD koster, det er der jo intet ulovligt i...Men nej, du har da ret i at vi betaler ikke LHD pris for en RHD, så hvad er det du vil frem til?
    Jeg kunne fint have købt en LHD, men ville gerne have en RHD, da det er en japaner sportsvogn, så det du komemr frem til gælder ikke for mig altså, så igen må jeg spørge, hvad er det helt præcis du kan konkludere, fra endnu en af dine uduelige tråde?
    Jeg kunne også sige, at de lig de har holdende, som koster mindre end mit armbåndsur tilsammen, blot er noget du har, fordi du ikke kunne få bedre til de få penge du tjerner, eller hvad.......!?

    Lol, utroligt så meget misundelse man må høre på....Faktum er, at den opmærksomhed man får i en mkiv`er, den komemr du formentlig aldrig til at opleve i dine lig, er det der skoen trykker, det tror jeg.........Men igen, nu er det jo dig, og du er jo kendt for at være et kronisk brokkehoved som elsker lidt gang i gaden!


  • #36   10. jun 2009 Kim>> Jeg ville sgu, syntes kaffen er alt for dyr, så for 20% skiftede jeg gerne hånd;-)

  • #37   10. jun 2009 Helmut: der står jo ikke nolge gode grunde, den eneste er en der synes det er nemmere at skifte gear i en lhd ?

  • #38   10. jun 2009 Kim>> Den med at skifte gear i en LHD er jo bare en vanesag, så den kan ikke rigtig bruges som godt argument heller.

  • #39   10. jun 2009 kim P
    Jeg er fløjthamrende ligeglad med, at folk vælger at køre i højrestyrede biler, det er fuldstændig deres egen sag.

    Men hvis du nu kigger på den afstemning fra tidligere, så gik spørgsmplet i sin enkelthed ud på, om man så stadig vil vælge en højrestyret, hvis pris og bil er fuldstændig identiski forhold til en venstrestyret.

    Da dette er tilfældet, at flertallet (udfra afstemningen) så vil vælge en venstrestyret, så er der noget der fortæller mig, at det åbenbart er således, at det er for at spare på registreringsafgiften, man køber højrestyret.

    Så er jeg egentlig ret ligeglad med, at du så nu vælger at pive over det.


  • #40   10. jun 2009 Jeg tror jeg vil afslutte med et: BUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, han har så vil jeg også have, men det kan jeg ikke, så derfor sviner jeg det til som min fantasi evner..........Lol JANTELOVEN LÆNGE LEVE! Nu vil jeg gå ud og starte min mkiv`er, mens i sidder og plejer jeres misundelse og sure opstød!
    Vi kunne ligeså godt lave en tråd blandt supra ejere, om hvorvidt de tror andres sure miner og RHD skyldtes misundelse elelr ej, den ville ca. være ligeså relevant som denne tråd! muahahahaha......


  • #41   10. jun 2009 F-S>>> Neej nej nej, en theske har ikk noget at gøre med kaffe, kaffe skal drikkes SORT;-)

  • #42   10. jun 2009 Kim P: Aha. Så skal jeg med stor "glæde" gentage de grunde, der faktisk står i det indlæg:

    Overhalinger, højresving, blinde vinkler, tilvænning fra LHD til RHD, generelt mere usikker i trafikken.

    Og så naturligvis betalingsanlæggene.


  • #43   10. jun 2009 Og fordi man vil spare en masse penge er man automatisk en fattigrøv, hold kæft en total latterligt konklusion at komme frem til, så kører elevatoren fandme ikke helt op....

    Og hvis du nu ville have en lidt mere reel afstemning, så prøv at spørg hvor mange af dem der har stemt, som der har kørt i en rhd bil, nok mindre end 2% så den afsteming kan du stikke op hvor man er højest når man plukker jordbær. :0)


  • #44   10. jun 2009 The Ramster: Ja, jeg er misundelig på en bil til 20.000,-.

  • #45   10. jun 2009 *The Ramster *

    X10
    lige i skabet


  • #46   10. jun 2009 *The Ramster *
    Så kan jeg betro dig, at det har absolut langtfra med misundelse at gøre, Supra er sikkert en udemærket lille vogn, men aldrig en jeg selv ville smide penge efter.

    Men sq´ sjovt, at du med det samme danner dig det indtryk, at det har noget med misundelse at gøre, hvos du så bare kunne komme frem med et holdbart belæg for den opfattelse, så kom da gerne med det. ;o)


  • #47   10. jun 2009 Helmut: overhalinger, den holder jo ike som jeg har skrevet før, højresving er da næsten nemmere når man sidder der, blindevinkler? lol .. ja de er der sku også på en lhd, bare modsat side. og betalinganlæg medmindre man skal gøre det 4 gange om dagen, så overlever man nok. og usikker i trafikken, det er sku et meget sjovt argument.

  • #48   10. jun 2009 kim P
    Folk fik muligheden for at stemme, jeg har ikke frabedt bestemte folk at stemme, så det at man ikke har stemt, det står for egen regning, så er det ærgeligt, at folk bagefter skal pive over resultatet.


  • #49   10. jun 2009 Hahaha, Helmut Lotto, hvilken bil er det lige du tror koster 20K, nu ved vi da hvorfor du ikke selv har råd til en!
    Betaler du også 300K for 500G hakket oksekød i Brugsen eller hvor du nu handler, for regne kan du fandeme ikke!


    F-S. Har du kigget hvad du selv har holdende i indkørslen! Desuden taler jeg ikke med uintelligent folk som dig, du har bevist tidligere at du hverken fatter fra eller til, så undlad at skrive til mig, lille du! rofl


  • #50   10. jun 2009 Helmut: med sådan en kommentar, kan man da se du er jaloux, 20.000,- det koster fælgene vel ca. hvad så med resten af bilen?

  • #51   10. jun 2009 Kim P: Kan du overhale med samme sikkerhed, bakkamera eller ej? NEJ!

    Blinde vinkler? Sig mig, er du væk bag en hæk? Overvej et højresving. Hvordan vil du få det samme overblik i en RHD når du skal kigge dig over skulderen? Korrekt, det kan man ikke!

    Og alle de grunde er jo med til at gøre en RHD mere usikker i trafikken, kan du ikke indse det, så er det sgu dig der er for sjov kammerat.


  • #52   10. jun 2009 Bluezcat, du er sku ikke for kløgtig, hvem mon der er flest af, folk med rhd eller lhd herinde nu f.eks?? hvor præcis er det så en afstemning.. nej vel. kom igen, men du har vel en anden mærkeligt afsteming imorgen eller en nytteløs debat

  • #53   10. jun 2009 Helmut: Nu troede jeg du havde en hjerne, men tydeligt ikke, lad mig bukke det i neon, jeg mener jo nok ikke at man skal bruge et BAK kamera til at orientere sig ved overhalinger, men som beskrevet så mont. mange i cam i venstre sidespejl, ergo ingen probs ved overhalinger vel....

  • #54   10. jun 2009 kim P
    Er dit liv hårdt ??

    Når folk, der har/har haft, fortæller, at de vil vælge en venstrestyret fremfor en højrestyret, hvad fortæller det så dig ??


  • #55   10. jun 2009 The Ramster:

    http://www.pistonheads.co.uk/sales/1068255.htm

    Undskyld, 26.000,- smiley


  • #56   10. jun 2009 Helmut>>> Sikker overhaling kan sagtens lade sig gøre, man holder bare mere afstand, så nemt er det. Har da bedre overblik i en RHD ved højresving at du ved det, du ser tingene meget hurtigere, og ellers er det jo bare nødden ud af vinduet ikk!

  • #57   10. jun 2009 "Bluezcat, du er sku ikke for kløgtig, hvem mon der er flest af, folk med rhd eller lhd herinde nu f.eks??"


    HVORFOR TROR DU?!!?


  • #58   10. jun 2009 Fs. det syntes jeg ellers man kan sige om dig, at kalde hans bil for en bil til 20.000,- ;0) så ved man hvis ikke havd man skankker om

  • #59   10. jun 2009 Det er da ærligt arbejde at være klovn og ejg har da lige fået dig til at grine, så jeg er ovenikøbet god til det!
    Jeg sidder også stadig med tårer i øjnene, men det var fordi jeg kiggede forbi din "bilpark" rofl......mavekramper!


  • #60   10. jun 2009 kim P
    Men nu kalder du det jo en nytteløs debat, så husk selv på, at debat skabes kun ved, at folk ytrer sig/reagerer på det skrevne/nævnte.

    Havde den været nytteløs, så havde der nok ikke været den store tilslutning ;o)


  • #61   10. jun 2009 <b> Min FAR Er Stærkere en DIN FAR</b>

    <b>
    HA HA HA HA HA HA </b>


  • #62   10. jun 2009 Helmut ja det er klart derfor, hvis du inderst virkeligt tro på det så er du ikke for smart ihvertfald.

    Bluez er dit da kedeligt, siden du opretter emner om alt muligt latterligt 20x om dagen, HVER dag??

    "Når folk, der har/har haft, fortæller, at de vil vælge en venstrestyret fremfor en højrestyret, hvad fortæller det så dig ??" og det er jo lige præcis det der ikke er.. men det har du svært ved at forstå eller hvad?


  • #63   10. jun 2009 Kim>> Det var lotto der sagde det. hehe

  • #64   10. jun 2009 Helmut Lotto.....Lol, meget morsomt :0) Det er jo nsæten en eksagt kopi!

    Jeg fandt din samme sted sjovt nok:

    http://www.pistonheads.co.uk/sales/1036415.htm


  • #65   10. jun 2009 Hypetaxx>> JA i lugten;-) Muahahaa

  • #66   10. jun 2009 The Hamster: Meget muligt, men min er ikke med automatgear smiley

    Desuden, min er mere værd end din, min er LHD smiley


  • #67   10. jun 2009 Helmut: Vi har vel alle drømme, så jeg vil ikke forsøge at tage din fra dig! lol

  • #68   10. jun 2009 kim P
    Sjovt nok, så kan du ikke finde forumindlæg hver dag, der oprettet af mig, hvor det drejer sig om debat/diskusion.

    Forskellen på dig og mig er bare, at jeg til hvér en tid gerne ytrer min holdning, og kan denne ikke tolereres, så er det unægteligt ikke mit problem.

    Jeg ser gerne optisk på tingene, såfremt folk kommer med noget, som jeg ser grund til at se optisk på ;o)


  • #69   10. jun 2009 F-S .

    Ellers tak, jeg har grinet nok for idag, du har jo været på det meste af formiddagen! Men jeg takker for underholdningen..........lol


  • #70   10. jun 2009 The Hamster: Og hvis du dermed mener, at din drøm er en RHD tomatkasse "Supra" med vakuum, så er du sgu skidt stillet.

  • #71   10. jun 2009 Bluezcat du siger at folk køber højrestyret fordi de er billigere, og det er jo også rigtigt, men at gå derfra og til at kalde det fattigmands biler er lidt dumt hvis du spørger mig.

  • #72   10. jun 2009 "Men nu kalder du det jo en nytteløs debat, så husk selv på, at debat skabes kun ved, at folk ytrer sig/reagerer på det skrevne/nævnte.

    Havde den været nytteløs, så havde der nok ikke været den store tilslutning "

    Hvis jeg nu lavede en "debat" Alle der kører toyota er nogle fattigrøve. så ville der sikkert også være en masser der kommentere det, men det ændre jo ikke på at emnet er latterligt, eller det gør det måske for dig?


  • #73   10. jun 2009 Bluez: Men det jeg stadigtvæk ikke fatter, er hvad fanden rager det dig, om folk har gule plader hvis de kun skal bruge 2 sæder, eller rhd hvis nu deres drømmebil som var tilsalg havde det? du kan da være pikkeligeglad, at du ikke er det, tyder jo self. på at der ligger noget andet bag. f.eks at du er jaloux etc....

  • #74   10. jun 2009 F-S>> Hva er det vi skal se? Hvor er den der "vognpark" henne? Jeg er ikke lige helt med..

  • #75   10. jun 2009 kim P
    Så tror jeg, at du vil blive overrasket over, at der vil være en manglende interesse for et sådan forumindlæg.


  • #76   10. jun 2009 Helmut: Hvornår har jeg sagt at min drøm var en Supra? Og iså fald behøver jeg jo ikke drømme længere, den står lige ude i garagen!

    Jamen F-S. dog, jeg har jo kigget, indtil flere gange, men der er jo intet at se.....Men det har du vel hørt før! rofl


  • #77   10. jun 2009 Helmut>> Min største drøm engang var en calibra mv6, er det så luset eller hvad? Det er ikke alle det tænder på lyden af en blow off vel! Folk er forskellige, og sådan er det bare.

  • #78   10. jun 2009 F-S>> Der er din honda, det kan man ikke kalde en vognpark, der skal mindst 2 til. Sorry

  • #79   10. jun 2009 kim P
    Hvis du mener at jeg er jaloux/misundelig, så vil jeg be´ dig om at læse længere oppe, måske du vil kunne finde svar på, hvorvidt det bakker op om din ustalelse omkring, hvordan jeg har det med Supra ;o)


  • #80   10. jun 2009 Fs hvilken vognpark, fatter det sku heller ikke helt ?

  • #81   10. jun 2009 Haha Hamster, du er sgu for sjov smiley Har gemt dette forumindlæg, vil finde det frem når jeg sidder og dagdrømmer om tomatkasser og vakuum næste gang...

  • #82   10. jun 2009 Helmut>>> Hvorfor er det lige du kører personligt angreb på Ramster? Bliv dog voksen mand, det er sgu da for ynkeligt.

  • #84   10. jun 2009 Rofl...Det fint F-S. Vi får også gæster på besøg, men ligefremtat tage billeder af deres bil i vores indkørsel, så langt går vi nu ikke!

    Tillad mig at sige det åbenlyse, som åbenbart er gået din næse forbi! Der er ingen, absolut ingen der tror, ikek fordi de biler er noget specielt, at de biler er dine, for hvorfor har de så ikek været lagt op før? Og hvis du slev synes de er så lækre, hvorfor så vælge at lægge billeder op af din Honda, istedet for disse biler?

    Neeej, come on......Den er sgu for tynd! Desuden falder jeg ikke på røven over en Audi....lol


  • #85   10. jun 2009 FS du ejer 2 store audier, men opretter kun en gl honda? hehe

  • #86   10. jun 2009 Martin A: Fordi folk der udstiller sig selv som værende bedre end andre og hæver sig over dem ved at trykke andre ned, er folk jeg afskyer.

    Nej, det har ikke en skid med jantelov at gøre (det ville man vide hvis man kendte til denne), det har noget at gøre med, at når folk har en mening om en bestemt bil eller biltype, så skal de sables ned fordi de ikke ejer eller ejer en given bil.

    Når man så lige skal trumfe noget i gennem ved at spille smart om noget, der vitterligt ikke er smart, så kan jeg virkelig ikke nære mig for at se, hvor langt ude de typer egentlig er.


  • #87   10. jun 2009 Pænt af dig Martin, men glem det, der er intet at komme efter! Desuden hygger jeg mig stort, det er sgu morsomt det her!
    Det er jo ikke hver dag man får lov at diskutere med mennesker, for hvem det kræver deres fulde opmærksomhed og mentale kapacitet, blot at trække vejret! rofl


  • #88   10. jun 2009 Helmut>> Jamen du gør jo lige det samme her som du siger du foragter sådan. Af hvad jeg kan forstå på det hele sabler i hans supra ned fordi det er en non-t med tomat gearkasse... OG HVAD SÅ?! Det er da fløjtene om det er en tt eller non-t hvis man er glad for sin bil.

  • #89   10. jun 2009 Martin A : sad og tænkte det samme, han er jo sit eget værste maridt pbenbart hehe

  • #90   10. jun 2009 FS du ville hellere have en ulakeret honda, end en flot supra... undskyld men jeg har lidt svært ved at tro dig... nej, meget.....

  • #91   10. jun 2009 Martin A: Ja, det kan du jo sige, men hvis du liiiiiiiiiiiiiiige læser en brugers udtalelser igennem i denne tråd, så vil du måske indse, at det jeg har skrevet er vand ifth.

    Og ja, er man glad for sin bil, så er det naturligvis det vigtigste, men eftersom dette netop var en diskussion om disse biler, så kan det vel for filan ikke undgås, at man skriver hvad man kan li' og ikke kan li'? smiley


  • #92   10. jun 2009 Self har man lov til at have sine meninger, det er bare IKKE iorden at køre hetz på andre fordi man ikke er enige. Det hele er ved at være en stor gang mudderkast efterhånden. Og hvorfor er det så lige at det bliver det? FORDI folk ikke kan få sin vilje, og der mener jeg generalt alle;-) Når først der er kastet, bliver der kastet igen og igen

  • #93   10. jun 2009 væreste pis jeg nogensinde hørt med vis jeg køre højre styret at jeg fattig røv bare fordi jeg spare lidt penge og tænker mig om *;)

    ligesom flyt til sverige og bo i sverige og arbejde i dk og ha dyr bil sku kun fordi jeg klog og du er dum smiley jeg spare flest penge


  • #94   10. jun 2009 Haha, ulakeret Honda? Det bli'r sgu da sjovere og sjovere.

    Forresten, hvis jeg kender F-S, så er jeg ret sikker på, at han faktisk slet ikke bryder sig om Supra overhovedet.


  • #95   10. jun 2009 Det bare de billeder der ligner det den er malet med rulle i 2 farver.

    Og hvorofr var det igen du havde oprettet den værste, hvis du nu har så mange fede biler?? Lol

    Det os forking ligemeget, i mener at alle der har biler med rhd og gule plader er fattigrøve, ligemeget om det så er en bill til en mille alligevel, det siger mig alt hvad jeg behøver at vide om jer...


  • #96   10. jun 2009 HAHAHA LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL

    hvor er du da dum at høre på
    BluezCat-DK * hahaha har du ikke fået nok opmærksomhed da du var lille hahahaha TØS!


  • #97   10. jun 2009 Skide godt drenge, så har i jo jeres på det rene :0) ...

    F-S. Nu fortæller jeg dig en anden ting, som du heller ikke har evnet at regne ud - Jeg vil gerne have at mine biler ser specielle ud, ergo er styling det jeg synes om, motorkraft er sjovt at have, men bestemt ikke der jeg lægger min tid!
    Lidt som på DHB, nogen synes om DFB, andre drifting og nogle tredje om DHB konkurrencen, så jeres kommentarer om gearkasse og evt. manglende motorkraft, de ramemr helt ved siden af, ´da jeg er rimeligt ligeglad, mere såp i ikke spilder emre af jeres dyrebare mentale kapacitet på at sidde og udtænke nedladende kommentarer om samme...I må ramme mig andetsteds.....Kom så, lad mig se hvad i knægte dur til! Give it your best...!


  • #98   10. jun 2009 Arhhh. F-S. Så vidt jeg ved begyndte du personangrebene på mig i en helt anden tråd, vil du have et link, din korttidshukkommelse er åbenbart ikke helt som den skal være!

  • #99   10. jun 2009 Jabbadungo .
    Er det virkelig hvad dit intellekt rækker til kælling ??

    Du har vel kun 2 hjerneceller oppe på øverste, der render rundt efter hinanden og råber 'Jeg har dig, jeg har dig!!'.


  • #100   10. jun 2009 bluez det vist en mere en dig :0) og den leger vist gemmeleg

  • #101   10. jun 2009 Fint det er din holdning, men hvorfor frem promovere den i forum? Man kan da holde sine meninger til sig selv istedet for at vise hele BG at man tuder over at andre har federe biler end en selv.

  • #102   10. jun 2009 vendelboe>> GODT sagt, det er i bund og grund det det handler om efter min mening...;-)

  • #103   10. jun 2009 Hvis man er ligeglad med at skifte gear med den forkerte hånd, så er det vel fint nok at spare lidt penge...

  • #104   10. jun 2009 - Vendelbo Racing -
    Jeg har valgt at frempromovere den (om du vil), bevist af den årsag, at jeg først valgte at give folk lov til at smide sin stemme i tidligere indlæg, for derved at konkludere, at min fordom om disse, åbenbart er et faktum i langt de flestes tilfælde.

    Jeg vidste det ville skabe røre herinde i andedammen, og en del vil ha´ ondt i deres der-til-indrettede over det, men som nævnt længere oppe, så forbød jeg ikke folk at stemme, og igen, det at de ikke har gjort det, og derefter alligevel piver over det, har jeg tværtimod ikke den store respekt overfor.

    Samtidigt er det sjovt at se deres respons, og med det samme komme med den opfattelse af, at jeg skulle være misundelig/jaloux på dem der har disse, hvilket indlægget intet har med at gøre, men dem om det, har man intet at sige til det der står skrevent øverst, så kan man selvfølgelig komme med egen konklusion, som der alligevel ikke har noget, der er belæg for.

    Det er ingen skam med en debat herinde, sundt at komme af med lidt luft, det typiske herinde er bare, at der skal intet til, så bliver folk meget negative, og istedet for tolerance for hvér vores holdning, så dannes der foragt.


  • #105   10. jun 2009 Bluezcat>> Syntes da ikk selv jeg har været negativ, men måske der er andre meninger, syntes kun det ender med mudderkast altid, den her er oppe og vende HVER uge snart, så det må jo være fordi "i andre" har ondt i røven over RHD.

  • #106   10. jun 2009 Dannes foragt, er du helt væk, du kommer frem til den konklusion at alle med guleplader, og med rattet i højreside er fattigrøve, og så det lige meget om det er en rs6 til en million.. virkeligt flot, og folk kunne bare stemme, ret mig hvis jeg tager fejl, men det er vel ikke lovpligtigt at stemme i alle dine "afstemninger" ?

    Og hvis du ikke er jaloux, så sig mig hvorfor du bekymre dig om hvad ANDRE folk vælger at gøre? hvis folk ikke skal bruge bagsædet, så skal de købe en hvidplade efter dit hoved, ellers er de jo bare fattigrøve.

    Og nu hvor du smider om dig med pæne ord, så synes jeg du skal rette dit emne til " hermed en konklusion" da det andet er forkert ;0)



  • #107   10. jun 2009 kim P
    Når du komme med udtalelser, som der intet er belæg for (en hypotese er det nærmeste du kommer), så kan jeg ikke se hvorfor du bliver ved med at debatere (diskutere).

    Find belæg for din udtalese først, så kan det være jeg gider at bruge mere tid på dit mundl***.

    'Dannes foragt, er du helt væk, du kommer frem til den konklusion at alle med guleplader, og med rattet i højreside er fattigrøve, og så det lige meget om det er en rs6 til en million.. virkeligt flot'


  • #108   10. jun 2009 "Når du komme med udtalelser, som der intet er belæg for" som hvad siger du???

    er det mig eller dig der ikke svare på hvad du bliver spurgt om ? Hvorfor rager det dig hvad andre gør?

    Og finde belæg, er du komplet spasser? (hypotetisk spørgsmål, for jeg kender udemærket svaret) Skal vi lige blive enige om at du har skrevet at gulplade og rhd er fattigrøvsbiler, hvad mere er det så du mener jeg skal finde belæg for ?


  • #109   10. jun 2009 Utroligt..
    Sikke en debat over, om en bil er LHD eller RHD.

    Nu må I sq tage jer sammen.

    Hvor mange af jer, har nogensinde ejet en RHD.
    Hvis ikke, så er I slet ikke kompetente til denne debat EOD.

    Havde nøjagtig samme holdning som mange her inde, om hvor en gang lort RHD var osv.

    Så blev jeg så heldig, at jeg tjente kassen på en hushandel - og så ville bruge lidt på en sjov bil - valgte en RHD mere fordi de er i bedre stand, da japanerne passer godt på deres biler, og så har de et lavt kilometretal.
    Valget faldt på en na, da jeg kunne få plader på den - en tt, så skulle jeg skaffe prøveplader, hver gang jeg skulle ud at køre - hvor fedt er det.

    Men jeg pakkede mine foredomme sammen, og kørte ned til japanerimport.
    Prøvede en RHD, og var solgt med det samme - alle mine fordomme passede ikke.
    Da jeg hentede bilen en uge efter, kørte jeg ud til en kamerat - han havde samme holdning til RHD, som jeg også havde haft.
    Han prøvede så bilen, og så var han også solgt - han handlede sin Supra 14 dage efter.

    Det eneste jeg synes er lidt træls, det er når man skal dreje til højre i et t-kryds.
    Så skal jeg nemlig kigge ud af den venstre siderude, for et godt udsyn, men så er det nu også det.
    Men dette lille problem overskygges totalt af køreoplevelsen - Den er så hammer fed, at i tror det er lyv.

    At nogen så vælger at kalde det en fattigmandsbil, er sq lidt ude i hampen.
    Det er et fornuftkøbt - intet andet.

    Hygge
    Martin


  • #110   10. jun 2009 superman .
    Køreoplevelsen i en LHD contra RHD er marginal - intet der er værd at snakke om.
    Køre begge dele, og det er ikke noget jeg tænker over.
    Du sætter dig ind - drejer nøglen og kører.
    Man vender sig hurtig til det - max 2 dage, og så er følelsen den samme.
    Og på en bil med dyre fælge,( ikke lige mig p.t. ;-)), så er det da rart når man skal parkere ved en kantsten, du åbner døren, og ser, hvor tæt på kanten du er smiley

    Men en LHD er da toppen, men forskellen er ikke så stor, som folk gør det til.

    Se evt. Lasse Sell, han solgte hans LHD til fordel for en RHD.
    Ikke at det var for at få en bedre bil, nej fordi forskellen er så lille.

    Superbiler med morfar motor tror jeg nu ikke findes!
    Hvem pokker laver en superbil med skod motor?

    Min er en NA - men er den sløv ?
    Den tager på papiret:
    Porsche Boxter
    Ældre porsche 911
    Honda integra type r.
    Toyota supra MK3 turbo.

    Men det er på marginalerne - mødtes de, vil forskellen være på kørerne - ikke bilerne.

    Hygge
    Martin


  • #111   10. jun 2009 Martin: Det er da kun den første Boxster med 204 hk du vil vinde over fra 0-100. På en bane har du ikke en chance, og alle andre Boxstere vil sætte dig, også fra 0.

  • #112   10. jun 2009 Helmut Lotto ¶
    Så sandt som sagt/skrevet.
    Men skrev bare et par eksempler til folk, som tror en NA er sløv.

    Hygge
    Martin


  • #113   10. jun 2009 Superman, automatgearkassen er kendt for at være hurtigere på 402 meter, alene grundet det faktum er der vil være færre gearskift. Min går fra 0-100 på 7,6....hvilket er ganske pænt for en vogn der vejer 1460kg.
    Og det faktum at automatgearkassen, efter sigende, klarer effekt på op til de ca. 500Hk uden at man behøver være nervøs, taler for dens styrke. :0)


  • #114   10. jun 2009 God nok er en højrestyret billigere i afgift (for det meste). Men den er sandelig også billigere i salg, i forhold til venstrestyret.

    Ergo.. ser ikke nogen forskel.


  • #115   10. jun 2009 Superman: ville så stadigt hellere blive set i en supra end i en crx.

    Og superbil..naa vel, det har jeg sku aldrigt hørt nogle kalde en supra, andet end dig.


  • #116   10. jun 2009 Superman>> Hvad kører du selv i når du mener en supra non-t er sløv? Og kalder den en fattigrøvsbil( fattigrøvssupra)? en mkVI TT eller?

  • #117   10. jun 2009 superman .
    Ser ingen grund til at diskutere fabriksopgivelser her i dette forum.
    Det er der nok ingen af os, der har kompetance til.
    En NA vejer mindre end en tt.
    Og den closeratio gearkasse supraen er født med, må jo gøre forskellen - who knows?
    Men som jeg også skrev, så var det op til køren, og ikke bilen, om hvem der ville vinde.

    Ozan Y § Terroristen .
    Pointen er jo, hvor mange penge, du vil have til at flyde i en bil.
    Der er jo nogle, der låner pengene, og så er det jo også et spørgsmål om likviditet og renter.

    Hygge
    Martin


  • #118   10. jun 2009 The Ramster: Nu er din jo ikke en A340E, vel? Den holder til 280 hk maks, og så dør den.

    Specielt ved drag, det kan den simpelthen ikke holde til.

    Og det er ikke de færre gearskift der gør, at en tomatkasse (en "ikke-OEM") er hurtigere på 402m. Næh, det er, at turboen bli'r ved med at holde fuldt tryk på alle de 402 meter...


    Men der er vist ingen tvivl om hvad der er sjovest i det daglige smiley


  • #119   23. jun 2009 Altså:

    At købe en RHD er ligesom at købe en Boxster. Man havde ikke råd til 911.


  • #120   25. jun 2009 . I KILL YOU! .

    Forkeret.
    Hvis du ikke har råd til 911, så køber du en RHD 911 smiley


  • #121   25. jun 2009 Præcis. Man køber RHD fordi man ikke har råd til "det rigtige".

    (sig hvad i vil, 99.8% af alle biler i DK er venstrestyrede.)


  • #122   25. jun 2009 Ikke helt.

    Der er da et par stykker i DK som kører RHD selvom de har råd til LHD.

    Der er så mange ting som spiller ind.



  • #123   25. jun 2009 "Det er jo det mest rigtige, den er jo født sådan!" siger de, og fjerner fuelcut, speedcut, sætter større turbo på osv... Nå ja.

  • #124   25. jun 2009 He he - den har jeg ikke hørt før.

  • #125   25. jun 2009 Jeg har ofte hørt argumentet "de er født sådan, så det er synd at ombygge dem!" omkring højrestyring.

Kommentér på:
Tak folkens (en konklusion hermed)

Annonce