{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

At få bremsestøv/spåner af fælge {{forumTopicSubject}}

Ja.. Jeg står i den skod situation, at mine bremser har været helt døde, så jeg har kørt og bremset med metal mod metal.. Og i den herlige anledning har jeg fået nogle ekstremt grimme forfælge.. Har prøvet med fælgrens, og det hjælper bare ikke! Har fået at vide, at det er metalspåner der har brændt sig fast i lakken, og ikke er til at få af medmindre man sandblæser og omlakerer lortet, hvilket jeg helst vil udenom..

Er der nogen der har nogle forslag? Det har sat sig som en rimelig ru overflade, og kommer ikke bare lige af ved at bruge fælgrens og børste..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At få bremsestøv/spåner af fælge
  • #1   13. jun 2009 Hvis det er metalt der er smeltet ned i fælgen, så er der jo ikke meget andet at gøre end at slibe ned. Tror ikke der findes et middel der opløser metal, og lægger en flot lak henover skaden bagefter.

  • #2   13. jun 2009 bliver nok lidt halv svært smiley

  • #3   13. jun 2009 der er ikke andet at gøre end at få dem malet og jeg vil anbefale dig at få dem pulverlakeret da klarlakken holder meget bedre i pulver.

  • #5   13. jun 2009 hvis det er metal spåner så får du det ikke af med mindre du bruges noget i form af mekanisk behandling, slyng rens, glasblæsning, slibning osv.
    spåner bliver op til 800 grader og det fjerner du ikke igen.
    Skal du have malet fælge kan jeg anbefale danstrip der ligger i Them lige i udkanten af silkeborg.
    jeg har lige fået malet fælge der, kemisk afrens af maling, glasblæsning og pulver lak. 1200kr total for 4 fælge. Og så er de altså flot malet, der er ikke noget at sætte på finish

    vh Kim


  • #6   13. jun 2009 Okay, jeg takker mange gange for svarene..

    Kim S - Det lyder godt nok billigt.. Kommer bare fra København, men mon ikke det er noget ligeså godt at finde her på sjælland smiley


Kommentér på:
At få bremsestøv/spåner af fælge

Annonce