{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

BMW E30 320i forsikring {{forumTopicSubject}}

hey bilgalleri

dette spørgsmål er til jer der er 18, 19, 20år
og har en bmw e30 318i, 320i, 325i

hvad koster den for jer i forsikring og hvilket forsikringsselvskab har i

grunden til jeg spørger, er fordi jeg sempelthen ikke stoler på

alka.dk
tryg.dk
fair.dk
osv.... altså deres hjemmeside

hver gang jeg laver en søgning kommer der en ny pris op

så nu spøger jeg jer

og håber i er ærlige over for mig

mvh christian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E30 320i forsikring
  • #2   14. jun 2009 jamen nu spørger jeg flok, og ja jeg er blevet tilbudt en bmw e30 320i 2dørs til billige penge, men nu er jeg 18år og ikke så forfærdelig mange penge på lommen, så skal vide hva det koster i ansvar ^^

• #3   14. jun 2009 Jeg kan fortælle at ved gammel thisted forsikring, skal man give 10xxx kr om året, for forsikring på en E30'er som første års bil.. smiley

• #4   14. jun 2009 Du kan ikk regne med hvad andre giver for mange ting spiller ind. bla. hvilke andre forsikringer du har og om det er samme selvskab som dine forældre osv.

Hvis du kan nøjes med en 316 vil de fleste forsikre den til en overkommelig pris, da mange selvskaber ikke ser den som en special bil.

• #5   14. jun 2009 jamen alt under 12.000kr ser jeg som en overskuelig pris.

men hvis folk gir mig en pris ide så er dder da lidt at gå efter pingo

og ja jeg kan sagtens nøjes med en 316 men er nu blevet tilbudt en 320i hvor der medfølger en 325i motor ved siden af

• #6   14. jun 2009 Husk at mange selskaber kræver at BMW som indgår i special klassen har startspærre, før end de vil forsikre også selvom det kun er ansvar ; )

• #7   14. jun 2009 Jeg sparede 3000 da jeg skiftede fra Thisted forsikring til alm brand med min gamle E30`er, men det er meget forskelligt fra selskab til selskab. Noget med Thisted forsikring har 3-4 aldergrupper / erfarings trin så du falder ikke hvert år hos dem. Men måske det er ændret?

Den 2,5er må jo ikke ligge deri lovligt ; )

• #8   14. jun 2009 jeg vil beholde min 320i motor ......
    den går glimrende og fejler abselut ingen ting, så hvorfor skifte den
    den er sådan ''ok'' økonomisk til ''MIT'' behov

så det fint

men ja jeg bor i en lille by ude på landet
    som sagt alder er 18år¨
    startspøre ja
    alarm (midlertidig nej)

• #9   14. jun 2009 e20i motoren tjekkede jeg på bilmodel.dk at den gik 12km/l ved bykørsel

og jeg fik af vide af min familie som ejer bilen at den går 10-11 km på literen når min ven jesper køre i den og 14km/L når min søs køre i den

• #10   14. jun 2009 Tror hvertfald godt du kan skyde en pil efter 12 ved by da : S

• #11   14. jun 2009 pingo m8.

læs lige igen
    det var hva der står i data..

læs hva jeg skrev neden under ^^

• #12   14. jun 2009 men bmw e30 329i
    nu ved jeg ikke hva du hedder

men hva ofre du for din bil ^^ i vægt og i forsikring

• #13   14. jun 2009 Kan fortælle at jeg for ca 5år side ringede, der var jeg 26, og skulle kun ha ansvar på den og der sagde danske forsikring 18000kr, og det var med 3års skadefri.. så de var ikke interesseret, har nu endelig fået en og den står hos gf, og der har de en grænse som hedder under 150heste, så er den billig, men om det skyldes jeg er over 30 skal jeg så ikke kunne sige..

Kommentér på:
BMW E30 320i forsikring

Annonce