{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Synsmand...
  • #1   20. jun 2009 nej

• #2   20. jun 2009 Tror bilgalleri.dk skal til og indføre at bruger/biler som ikke overholder de gældende love omkring biler ikke har adgang til dette galleri for det føre ikke til andet end dårlig omtale i medierne....

Så gør den sku da lovlig og kør til syn..... Det kan koste dig livet at du køre rundt i en ikke lovlig bil for folk kan overse dig eller på anden måde gøre at du bliver inpliceret i et uheld og ja mange i sådanne "steffan fra sønderjylland" biler nu om dage de overlever ind imellem sku ikke...

• #3   20. jun 2009 Groblaa : Ja lad os fjerne alle de fede biler herinde fra??? Så kan de vel ligeå godt fjene hele BG..

Folk er så sygt hellige herinde,d et da helt vildt.

• #4   20. jun 2009 Jeg bor i det mørke så kender ikke nogle derovre.
    Det er lidt sådan med erfaring. Jeg har prøvet et par steder igennem tiden og hvis du bare sørger for at din bil er iorden skal det da nok gå.
    Så prøv da bare...

Groblaa......svar ham på det han spøger om, eller lad være det er min holdning.

• #5   20. jun 2009 Der ligger en i Tåstrup.. En drive-in ..Den havde jeg oplevet en meget god erfaring med sidst jeg skulle til syn.. Og på tirsdag vil jeg prøve lykken igen.. Så prøv den da..

• A A
    A A Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 47
    #7   22. jun 2009 gi lige manden en chance.. det kan jo være bilen er sikkerhedsmæssig i orden, men måske er tunet mere end den må? sænket for meget? dæk og alu er specielle.. der kan være mange "små" ting galt siden har spørger..
    Min egen bil går aldrig igennem medmindre jeg bruger 5 timer på at fjerne al ekstra udstyr:p

Kommentér på:
Synsmand...

Annonce