{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

Bilgalleri burde ryde op.... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg mener sku helt seriøst at Bilgalleri.dk burde sortere og ryde op i de bruger som bevist bryder loven ved at køre rundt i en ulovlig bil...

For hvad har den sidste tids omtale af bilgalleri.dk i medierne været??? - Det har sku ikke været god omtale men der imod dårlig omtale pga nogle idioter...

Det ser ud til der er flere nævner ingen bruger men kan bare sige så meget de blandt andet spørg til ulovlig "Syn af bil"

Ja jeg syntes Bilgalleri.dk skal rydde op i ulovlige biler og smide brugere ud de ser opfordre og spørge til ulovlige ting på deres biler feks. Ulovlig syn o.lign

Selvfølgelig skal dem som spørg omkring xenon ikke ud men dem som gør det fra et spørgsmål til virklighed syntes jeg skal ud...

Bliver om muligt upopulær pga dette indlæg men jeg har min mening og den har jeg lov og have og jeg tror nu nok hvis nogle af de "Fornuftige" er på de vil give mig ret i mit indlæg....

FOR VI VIL SKU HAVE ET BILGALLERI.DK SOM VI KAN VÆRE GLADE FOR AT VÆRE PÅ OG IKKE SKAL HOLDE KÆFT MED NÅR VI ER I BYEN FORDI DET ER KENDT FOR EN MASSE LORT....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilgalleri burde ryde op....
  • #1   20. jun 2009 Hørt hørt... Kan kun give dig helt ret...

• #2   20. jun 2009 tror du bliver yderst upopulær smiley . men har det os sådan hvis ikke ulovlige biler må være her kniber det med at folk kan være her jo :s bare min har ikke lovlige forlygter ? ..

• #3   20. jun 2009 "FOR VI VIL SKU HAVE ET BILGALLERI.DK SOM VI KAN VÆRE GLADE FOR AT VÆRE PÅ OG IKKE SKAL HOLDE KÆFT MED NÅR VI ER I BYEN FORDI DET ER KENDT FOR EN MASSE LORT...."

Med mindre du er talsmand for en organisation, så bør du lukke et vist perifært område med det vuns...

Slet dog dit indlæg, det er totalt til grin og du udstiller dig selv som værende en komplet idiot.

• #4   20. jun 2009 Hvad fanden er det du skriver? Undskyld, men meget af det er simpelthen fuldstændigt ude i hampen?

Men smide folks biler ud fordi de er ulovlige? Du må da være sindsyg.

• #5   20. jun 2009 hva skulle vi så se på ?? en flok standart biler ?? haha

• #6   20. jun 2009 Der skulle laves nogle retningslinier for hvad der kan gå og ikke gå...

i bund og grund vil jeg bare hentyde til at jeg er træt af og være bruger på dette galleri og høre i medierne at nu det galt igen igen igen med Bilgalleri.dk

For når den danske befolkning som ikke er på BG høre det forbinder de sku os alle med nogle Ulovlige aber som kun er ude på og ræse og køre ulovligt....

• #7   20. jun 2009 burde man så også slette profiler med kopibilleder, folkeracere, markracere, lastbiler og profiler med forhandler billeder.

Samt smide folk ud der ikke kan stave ordentligt og benytter sig af 1234 priser.............

• #8   20. jun 2009 Groblaa: hvis man vil se standardbiler, så kan man vel gå ud på p-pladsedn og kigge, eller bilbasen evt.

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #9   20. jun 2009 var bedre at rydde op i alle de brugere der har været inaktive i flere år

• #10   20. jun 2009 Rystende-selvretfærdig-pladder-Det er nu lige den slags indlæg, der fører til dårlig omtale pga. total mangel på sund fornuft om hvad der kan lade sig gøre og hvad der ikke kan, men nok starter en masse ballade...
    Osse bare min mening....

• #11   20. jun 2009 Og btw, hvis det er din holdning, burde du så ikke bare finde en anden hå at være på, end bilgalleri, da degt nu engang er hvad denne side handler om ??????

• #12   20. jun 2009 Christian P.
    Er min bil ulovlig? - Kan du se den er tilsalg hos Allan Hansen mere??

To ting du burde hvis du har en lille smule forstand kun kan svare NEJ OG NEJ til.....

• #13   20. jun 2009 Jeg syntes da nok det er den mest latterlige kommentar jeg har hørt til dato... hvorfor fuck vil du have at os med ulovlige biler ikke må være her på bg fordi at vi har lavet noget ulovligt på vores bil (har selv lagt en anden motor i min) men syntes da godt nok du er latterlig...

• #14   20. jun 2009 jeg syntes mere at folk burde slette deres biler som er solgt og evt lave et album om den har tit set hvor folk har 5 biler hvor der ikke står solgt ud for men de har jo solgt dem :S ..

• #15   20. jun 2009 MEN IGEN IGEN IGEN DET ER MIN HOLDNING OG SLAP NU AF FOR HELVEDE JEG SIGER BARE HVAD JEG SYNTES -

JEG TALER IKKE PÅ BILGALLERI.DK´S VEJNE SÅ SLAP DOG AF DET JO IKKE NOGET DER SKAL INDFØRES....

Jeg siger bare hvad jeg syntes og jeg har ikke noget imod gejle biler men vil bare godt kunne snakke om at jeg er her på uden at mine bekendte som ikke er her på siger "Det sku da den side fra tv og bla bla bla bla"

• #16   20. jun 2009 Og det kommer fra personen, som kommenterer andre personers bukser, haha

• #17   20. jun 2009 Hvad snakker du om omg, du burde slettes istedet for ..

Vi har lov til at have ulobvlige ting, vis man kan tåle bøden smiley

• #18   20. jun 2009 GROBLAA, Kan du ha en rigtig hyggelig aften, husk at nyde det dejlige sommer vejr.

• #19   20. jun 2009 Peter S.
    Ja sådanne ting kunne de også gøre det er jo også og rydde op smiley

• #20   20. jun 2009 Så skal der nok mere ryddes op i idioter, og ikke de ulovlige biler vel ???? eller er det kun folk der har en bil der dumper til syn pga. den er for lav, der kører galt? du da totalt fjern.

• #21   20. jun 2009 haha latterligt.. gå ud i byen hvis du vil se på standard biler med stålfælge..

man ka sjovt nok godt have lovlig bil selvom den er gejlet..

og lad dog folk vise hva de vil( til en hvis grænse) det jo ikk fornuft det der

• #22   20. jun 2009 nu er det jo ikke op til bilgalleri at vurdere om en bil er lovlig eller ulovlig det har vi jo politiet og synshallerne, det her er jo et galleri.... alle biler og mennesker er da velkomne i mine øjne....

• #23   20. jun 2009 ville sgu være ret kedeligt hvis her kun måtte være standardbiler...:-/...

Men dvs. at så mener du heller ik at dhb showbiler osv. skal være herinde?

• #24   20. jun 2009 Man ka satme godt se det indlæg her var noget som kunne få bilgalleri´s bruger op af stolen/sofaen fordi det omhandler mange....

Men jeg har min mening og så er den ikke længere SLUT FÆRDIG....

• #25   20. jun 2009 Hehe, det bliver sgu spændende at se, hvor mange der pludselig kan kæfte op og forsvare deres biler, pga at de har fået dem synet udelukkende på papiret, fordi at de ved, at deres kæreste eje aldrig ville kunne gå igennem, med alt det ulovlige T-Svansen skrammel de har klistret på dem....og ja, i må godt "hade" tråd-starter og mig for vores holdning....

• #26   20. jun 2009 Peter S

Dét med albums til solgte biler synes jeg er dumt. Man kan jo ikke finde den via søge funktionen, hvis den er slettet - solgt betyder jo ikke mindre fed, og at andre folk ikke vil se den alligevel smiley .. Synes dog at folk skulle skrive "Solgt" bagefter.

Udover det, synes jeg at det er et total lamt forslag. Hvis alle (mere eller mindre) ulovlige biler skulle fjernes ville der jo næsten ikke være nogle brugere tilbage smiley

• #27   20. jun 2009 Biler der er på plader og er ulovlige (om det er 2mm for brede hjul, tunet bil eller xenon) så skal de da bare sendes videre til politiet som må tage sagen op. Står bilen tilgengæld uden plader (som f.eks banebiler og projektbiler) så kan jeg ikke se noget galt.

Jeg vil mene at folkene bag bilgalleri burde fikse noget samarbejde med politiet og få besøgt de folk som kører rundt i ulovlige biler. For ligemeget om det er en lille ting som xenon eller en kraftigt tunet bil så er de sgu lige farlige for os andre der opholder sig i trafikken.

• #28   20. jun 2009 Jeg kommentere ikke på flere indlæg - For lader til over 50% af BG er af folk som kunne finde på det samme som ham med rat aftagelsen og hvad der ellers har været i Medierne fra BG....

MEN IIGEN IKKE FLERE SVAR PÅ INDLÆG FRA MIN SIDE....

HA' EN GOD AFTEN....

• #29   20. jun 2009 hader jer skam ikk for jeres holdning.. men man kan godt bygge en bil om så den stadig er lovlig? panserne har da stoppet mig flere gange. og de har aldrig givet mi bøde for noget selvom den er gejlet?

• #30   20. jun 2009 Jeg gentager, slet nu dit indlæg.

I øvrigt, når man sviner nogen eller noget til, så bør i det mindste kunne almindelig tegnsætning samt stave til de ord, man nu engang benytter.

Måske du kunne blive "freelance-journalist" på EB eller BT?

• #31   20. jun 2009 har aldrig hørt om bilgalleri i medierne, og mine venner snakker aldrig om de har set det nogen steder...måske kommer jeg de forkerte steder...

• #32   20. jun 2009 så bør man*, lol!

• #33   20. jun 2009 christopher det er faktisk os lidt det jeg mente altså folk kan have 5 biler som de utrolig nok ikke har råd til at have alle 5 men ingen af dem står der solgt på :s lidt træls smiley .

• #34   20. jun 2009 Brian*Poul 85* O

Præcis! Har heller aldrig hørt nogle folk snakke om BG :S .. Har da hørt om det i nyhederne osv, men bliver sgu aldrig "set ned på" hvis jeg snakke om BG til folk smiley

• #35   20. jun 2009 GROBLAA # og hvem skal så betale for de udgifter som der vil komme på ekstra medarbejder som skal side og tjekke os...det kan kun blive os bg brugere og så tror jeg ikke der ville være noget bg mere....så meget dårligt forslag

• #36   20. jun 2009 Peter S

Nårh, jaja, også det jeg var enig i smiley .. Man kommer ind på en profil, og så har han 10 biler, hvor der ikke står solgt ved nogen af dem. Men synes godt folk må have dem oprettet, selvom de ikke ejer dem mere. Vil jo gerne se dem alligevel smiley

• #37   20. jun 2009 shit der må være en der keder sig, du skulle da vist kun lige piske en stemning op....det er nemt at sidde og kalde alle for idioter, når man ikke selv kan stå inde for sine holdninger...svar mig nu på et seriøst spørgsmål:

Hvorfor skulle BG blande sig i hvad folk gør? De er da ligeglade om så du piller forskærmene af og monterer 33" fælge...og jeg tror ikke på at den omtale du snakker om er så voldsom, at det får folk til at flygte...vil faktisk umiddelbart tro du vil være den første til at slette sig pga biler der er sænket 41mm eller har lidt slidte dæk...:-P

• #38   20. jun 2009 har kun set en gang på EB om bilgalleri og det var fordi alle sammen svinede ham til som ejede den bil som kørte den 5 årige pige i hjel . men problemet var bare at dem der svinede ham ikke vidste at det var kammeraten der kørte ..

• #39   20. jun 2009 Christopher> næh...heller ikke mig...folk er godt klar over hvordan bilverdenen hænger sammen...:-)...

• #40   20. jun 2009 hvis hver enkelt bruger skulle have deres indlæg "godkendt" af admin. inden... så ville vi undgå repost o.s.v
    -og evt. sætte prisen op på BG så ville mange også falde fra...

• #41   20. jun 2009 Thjaaa....tror du ikke du skulle blive politimand, således du kan føre sådan noget ude i livet. Du virker virkelig som een der kunne rydde op i det hele, og helt sikkert ene mand. Du ville jo også blive voldsom populær og vil helt sikkert blive hædret.
    Nu skal jeg også være ordentlig, men føler jeg er nød til at kommentere dit indlæg.
    Flere og flere der spørger om ulovlig syn......Ja du har ret der er nogle der har spurgt efter nogle fornuftige synsmænd.
    Dog har jeg set een der har spurgt efter een der ville overse rudefilm. Det gør ham jo ikke til forbryder og der er jo heller ingen grund til at smide ham eller synsmanden der godkender dette værken på porten eller i fængsel.
    Der er mange biler herinde der ikke vil gå igennem syn, men derfor mener jeg nu ikke de skal smides ud. Jeg mener man skal passe sig selv og selv overholde loven i det omfang man ønsker.....hvad andre gør, så længe de ikke generer mig, rager mig fjernt og vil jeg ikke udvide mit mavesår med.
    Lad da folk selv bestemme om de vil bryde loven, og lad da være med at dømme dem.
    Jeg tror på ingen måde at det vil gøre dem ,du ønsker at smide ud af bilgalleri, til mere lovlydige borgere, eller at medier vil få mindre focus på bilgalleri på den måde. Der vil jo altid være een der kan komme til at køre en anden ned, eller kører for stærkt. Og så tror jeg der vil være meget ekko på bilgalleri hvis alle der har fået en fartbøde også skal ud.
    Jeg synes det er en meget farlig holdning du har. Du siger at dem der er fornuftige sikkert godt kan se det.....men så håber jeg også at du kan se det ville nedlægge bilgalleri.

• #42   20. jun 2009 Sjovt at læse Jacob.E -s indlæg det er faktisk et nummer dummere, selv om jeg ikke troede det var muligt...BG og politiet skulle samarbejde og besøge/knalde folk med ulovlige biler Jamen Jamen det må da være topmålet af dumhed...Og så har han kørt rundt i det skrammel med løs forsæde og andet på prøveplader selv. Hvor er vi så henne "i Rusland"

• #43   20. jun 2009 GROBLAA #: hvem har tisset på din sukkermad.

• #44   20. jun 2009 hvem har sukket af min tissemand?-D

• #45   20. jun 2009 Haha - Ja, så mangler man seriøst noget at gå op af i.. Ned på P-pladsen med dig, og savl over et par lækre standard Swifts, og et par Fiat Puntoer! Og i dårligt vejr, kan du jo smutte på bilbasen og savle..

- Hvis du er træt af, at være medlem af siden her, pga. den dårlige omtale, bør du egentligt melde dig ud.. Længere er den vel egentligt ikke..

• #46   20. jun 2009 Jeg ville passe på med at dømme 50% af brugerne herinde.....sådan en udtalelse er ikke helt intelligent. Men du må også have en god aften, og jeg håber du bliver lidt mere åben overfor andre mennesker, og ej heller dømmer dem, når du bliver lidt ældre.

• #47   20. jun 2009 hvis man fjerner alle de biler der var ulovlige så var det sku for kedeligt at være her hvad sjov er der lige at kigge på alm standart biler lad dog folk om hvad slags bil de køre i
    jeg mener at så længe folk ikke køre spiritus eller i en bil der uforsvarligt at køre i så er jeg sku lige glad

• #48   20. jun 2009 GROBLAA # : det var da det værste gang prutprikkeri jeg har hørt længe, tunede / stylet biler er det eneste der gør Bilgalleri spændende at kigge på. hvis det hele var en flok standart vogne tror jeg sq ikk bilgalleri ville være så populært som det er.

• #49   20. jun 2009 haha.. sig goddag til et bilgalleri uden biler??? .. hvor fedt er det...

de skulle hellere rydde op i brugere som opretter latterlige indlæg smiley

• #50   20. jun 2009 Det gode er, at politiet har en database over biler de bør holde øje med, og en nøje beskrivelse af hvad der er lavet.

Vi har jo heller ikke en hjemmeside hvor man kan prale af om man har være på tyvetogt i weekenden, været oppe og slås, hvor længe man har brummet den og andre ulovligheder - hvorfor har vi så et galleri hvor man kan udstille at man har et lille forplantningsorgan og er nødt til at pille ulovligt ved sin bil i stedet?

• #51   20. jun 2009 det siger du vi have alle dem som fx har ulovligt xenon på og for brede fælge og gevind under vogn på som ikke er skrevet i reg atesten og spacere på? du er da for langt ude... har du drukket af nat potten og jogget på dine boller mens for du er da langt ude at høre på.... du lever i en fatasi verden 75% af danmarks biler er der noget ulovligt ved

• #52   20. jun 2009 skulle man rydde op på BG skulle man nok slette alle de profiler som er oprettet her inde uden at de har en bil.
    Har set mange der er blevet stemt ud fordi de ikke har nok billeder eller nok tekst mender er godt nok mange der kommer ind uden at have billeder eller bil

• #53   20. jun 2009 Bilgalleri ville ihverfald miste en del kunder hvis vi gjorde som du sagde.

Så ville både dem der blev smidt ud ikke være her mere, samt dem der har samme interresse.

Har sku aldrig hørt at bilgalleri.dk giver dårlig omtale.
    Kom med noget som man kan forholde sig til.

• #54   20. jun 2009 Ja bilgalleri burde rydde op i :

Off topic galleri
    Off topic Video galleri
    Off topic forum
    Gamle inaktive brugere.

Stramme retninglinierne op, Det burde ikke være okay at spørge direkte, hvordan man bryder eller omgås loven.

Men at slette biler der er ulovlige er vist lige at tage et skridt for meget.

• #55   20. jun 2009 Mårdæn> det er længe gået af mode at antage at folk har en lille pik fordi de har en stylet bil eller en stor hund...griner altid af det, som om den slags udtalelser vil få folk til at stå med røde kinder...

"de mobber dig bare fordi de er misundelige"...yeah right...

• #56   20. jun 2009 HAHAHAHAHA

Det er også gået af mode at have en ulovlig bil.... eller now'et....
    Hvem bestemmer hvad der er gået af mode? Modepolitiet? Jeg synes stadig det er udtryk for mindreværd....

• #57   20. jun 2009 haha...nej, men jeg synes det lyder så dumt...for at stille det meget sort hvidt op: tror du virkelig alle der styler deres bil står og tænker "hvis jeg monterer xenon, så kommer jeg til at vælte mig i damer og INGEN vil opdage jeg har en lille pik"...

• #58   20. jun 2009 Mig der er gået glip af et eller andet? Syntes ikke jeg ahr set BG i nogle medier som rigtig er nævneværdig, ud over 3 enkelte episoder over en længere periode...

• #59   20. jun 2009 Who am I> du er ikke alene...:-D

Men altså trådstarter har nu også i mine øjne bevist at det mere handlede om at piske en stemning op, eftersom vi ikke har fået så meget som et link til den dårlige omtale....

• #60   20. jun 2009 hva står bilgalleri for og hvem skal have lov at være her inde er der jo nok mange meninger om men jeg mener at skal man være på BG skal man have en bil og billeder af den hva mener i andre

• #61   20. jun 2009 HAHA - Dagens grin...
    Men til opretterne af dette indlæg: Det er altså ikke 1. April endnu... dette her må da være en joke...

Hvem gider at glo på standard biler... smiley HEHE, er helt flad af grin over den holdning smiley

• #62   20. jun 2009 Ja, jeg må altså også trække lidt på smilebåndet her.

Der er jo en del der tydelig udstiller størrelsen at deres inteligens her :o)

start-Indlæget kunne jo egentlig være et ganske godt udgangspunkt for en større diskussion.
    Det er da bedre end den mudderkastning der er kommet. Og man er faktisk ikke engang i tvivl om hvem det er der skriver (enda før de har skrevet)

Og jeg vil absolut ikke give starteren af tråden ret / holde med ham i hans synspunkter. Jeg synes faktisk de er lige så barnlige som mange af de andre indlæg!

Når der er åben for alle her (BG) er der jo også mulighed for at diskuterer / påvirke hinanden. Og forhåbentlig i den for alle trafikanter rigtige retning.

• #63   21. jun 2009 ...Så bliver der kastet med mudder.... Hvis jeg skulle vurderer folk ud fra de svar de kommer med, så burde 50% vel ha 5 tæer bagi..... det der med at komme med personlige svar o.s.v... det fortæller sku mere om dem, end om vehkommende som har oprettet et indlæg
    -og hvis folk så ikke lige har stavet rigtigt elller ikke lige formulere sig rigtigt, så det lige er forstråligt, den første gang man læser teksten.... så er det bare pisse sjovt... eller noget... svar da hinanden, som man selv vil ha svar!

• #64   21. jun 2009 peter h

hvad er det for et inlæg du har?

• #65   21. jun 2009 det lyder da intr hvad hedder inlægget

• #66   21. jun 2009 Det er dette indlæg der har startet hele debaten.
    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=558985

Kommentér på:
Bilgalleri burde ryde op....

Annonce