RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snyd med pointsystemet
  • #1   24. mar 2003 Der er åbenbart nogen der ikke kan finde på andet at lave...

Til jer kan der anbefales en af følgende muligheder:
    1: Lad os andre være.
    2: Få et liv.
    3: Begå selvmord.

• #2   24. mar 2003 Har jeg også prøvet engang, min bil gik fra 5,65 til 4,99 på en time og den havde over 300 stemmer så jeg kunne ikke få det til at stemme helt, så jeg skrev til bilgalleri om at slette min bil pga dettr, og oprettede min bil igen efter en måned da jeg syntes det er lidt sjovt med det point system når det bliver overholdt.

• Jannik K
    Jannik K Tilmeldt:
    feb 2003

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #3   24. mar 2003 Pointene kan også være givet af fanatiske tilhængere af et bestemt mærke... Hvis de har så meget imod andre mærker, burde de måske kun kigge på det mærke, de er tilhængere af?

Men så igen... det bunder måske bare i misundelse..
    Det kan jeg sq da godt forstå med den bil du ligger i cruiser rundt i Kasper S. smiley hehe.. lækker vogn!!

Mvh Jannik

• #5   24. mar 2003 Dejligt at se alle de svar. Håber diskutionen kan køre videre lidt.

• #6   25. mar 2003 jeg syns bare at i skal chille, jeres biler er rigtigt fede, så lad være med at være i tvivl, der er jeres smag der tæller... og hvad så hvis der er mennesker som ikke kan lide jeres bil, så skal i stadig holde fast i jeres mening...

• #8   25. mar 2003 Enig med Anis !

Det har været sådan lige fra sidens start, min egen bil har haft både op og ned-ture, jeg er holdt op med at gå op i karakterne og kigger mere på kommentarerne, de virker lidt mere personlige.

Der vil altid være nogle som syntes det er sjovt at ødelægge det for os som virkelig går op i det med liv og sjæl........

Go' sommer til alle, vi ses rundt i landet til de mange bil-arangementer........

• #9   25. mar 2003 Karaktererne her inde er totalt urealistiske. Kiksede rustbunker kan have flottere karakterer end lækre drømmebiler. Derudover kan ingen biler tilsyneladende slæbe sig over 6, med mindre de har under 20 stemmer? Nogle stemmer åbenbart på forkert grundlag? 1 bør gå til en udbanket Skoda 105L eller lign. 10 til den overseje og næsten perfekte bil.

• #10   25. mar 2003 Kasper S

Hvor kan du se, hvilke karakterer din bil har fået i et bestemt tidsrum? Jeg kan ikke lige finde noget i min statistik? (Kun antal visninger)?

• L I
    L I Tilmeldt:
    mar 2003

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #11   25. mar 2003 Kasper S- svar

Jeg tog fandt i det samme et par dage før: http://www.bilgalleri.dk/forum/messageDetail.asp?MSG_ID=512

Det jeg fandt ud af var, at man faktisk er i stand til at stemme flere gange på en aften , hvis du bare sletter et par filer. Det er ensbetydende med at du kan f.eks stemme på en bil, en 10 gange i løbet af aftenen, hvilket selvfølgelig gør at du også kan gi en bil 1 taller 10 gange i løbet af en aften. Det er et KÆMPE problem, og jeg spurgte også Bilgalleri.dk om det virkelig kunne passe det skulle være sådan. Men jeg har ikke fået noget svar smiley En løsning kunne måske være, at man kun kan stemme når man er logget ind, hvilket betyder at dit brugernavn kun kan stemme en gang. Det ville gører at folk skulle oprette 100 bruger for at kunne stemme 100 gange, det tror jeg folk ville være lidt træt af, at skulle gører. Men som det er i dag, så kan du stemme 100 gange, uden at gører noget særligt.. En anden løsning kunne også være, at oplyse folk, hvad en pågældende person har stemt på f.eks min egen bil, så tænker folk jo nok lidt mere over det, når det ikke er anonymt. Hvis ikke, så skal de jo nok selv regne med at få en lige så dårlig karakter selv :-).... Håber bilgalleri.dk snart gør noget ved det...!!!!!

• L I
    L I Tilmeldt:
    mar 2003

#12   25. mar 2003 Kasper S- svar

Jeg tog fandt i det samme et par dage før: http://www.bilgalleri.dk/forum/messageDetail.asp?MSG_ID=512

Det jeg fandt ud af var, at man faktisk er i stand til at stemme flere gange på en aften , hvis du bare sletter et par filer. Det er ensbetydende med at du kan f.eks stemme på en bil, en 10 gange i løbet af aftenen, hvilket selvfølgelig gør at du også kan gi en bil 1 taller 10 gange i løbet af en aften. Det er et KÆMPE problem, og jeg spurgte også Bilgalleri.dk om det virkelig kunne passe det skulle være sådan. Men jeg har ikke fået noget svar smiley En løsning kunne måske være, at man kun kan stemme når man er logget ind, hvilket betyder at dit brugernavn kun kan stemme en gang. Det ville gøre at folk skulle oprette 100 bruger for at kunne stemme 100 gange, det tror jeg folk ville være lidt træt af, at skulle gøre. Men som det er i dag, så kan du stemme 100 gange, uden at gøre noget særligt.. En anden løsning kunne også være, at oplyse folk, hvad en pågældende person har stemt på f.eks min egen bil, så tænker folk jo nok lidt mere over det, når det ikke er anonymt. Hvis ikke, så skal de jo nok selv regne med at få en lige så dårlig karakter selv :-).... Håber bilgalleri.dk snart gør noget ved det...!!!!!

• #13   25. mar 2003 Det er fordi din bil er grim, ej for sjovt. Den er sq rå - et 9 tal herfra!

• L I
    L I Tilmeldt:
    mar 2003

#14   25. mar 2003 Ja ja, hvis jeg ville kunne jeg jo bare holde den oppe selv :-), men sådan er man jo næsten ikke smiley

Kommentér på:
Snyd med pointsystemet

Annonce