Snyd med pointsystemet Snyd med pointsystemet
På under 1 time har min bil fået ca. 10 et taller. Det er noget svineri synes jeg. Bliver man virkelig så misundelig at man er nødt til at stemme 10 gange med lavest point?
På under 1 time har min bil fået ca. 10 et taller. Det er noget svineri synes jeg. Bliver man virkelig så misundelig at man er nødt til at stemme 10 gange med lavest point?
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
nov 2002
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 5 Svar: 780
Til jer kan der anbefales en af følgende muligheder:
1: Lad os andre være.
2: Få et liv.
3: Begå selvmord.
dec 2002
Følger: 25 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 41 Svar: 610
feb 2003
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
Men så igen... det bunder måske bare i misundelse..
Det kan jeg sq da godt forstå med den bil du ligger i cruiser rundt i Kasper S.
Mvh Jannik
dec 2002
Følger: 51 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 31 Svar: 1.486
dec 2002
Følger: 28 Følgere: 27 Biler: 3 Emner: 5 Svar: 88
jul 2002
Følger: 1 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 15
Det har været sådan lige fra sidens start, min egen bil har haft både op og ned-ture, jeg er holdt op med at gå op i karakterne og kigger mere på kommentarerne, de virker lidt mere personlige.
Der vil altid være nogle som syntes det er sjovt at ødelægge det for os som virkelig går op i det med liv og sjæl........
Go' sommer til alle, vi ses rundt i landet til de mange bil-arangementer........
nov 2002
Følger: 3 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 137 Svar: 1.540
nov 2002
Følger: 3 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 137 Svar: 1.540
Hvor kan du se, hvilke karakterer din bil har fået i et bestemt tidsrum? Jeg kan ikke lige finde noget i min statistik? (Kun antal visninger)?
mar 2003
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
Jeg tog fandt i det samme et par dage før: http://www.bilgalleri.dk/forum/messageDetail.asp?MSG_ID=512
Det jeg fandt ud af var, at man faktisk er i stand til at stemme flere gange på en aften , hvis du bare sletter et par filer. Det er ensbetydende med at du kan f.eks stemme på en bil, en 10 gange i løbet af aftenen, hvilket selvfølgelig gør at du også kan gi en bil 1 taller 10 gange i løbet af en aften. Det er et KÆMPE problem, og jeg spurgte også Bilgalleri.dk om det virkelig kunne passe det skulle være sådan. Men jeg har ikke fået noget svar
mar 2003
Jeg tog fandt i det samme et par dage før: http://www.bilgalleri.dk/forum/messageDetail.asp?MSG_ID=512
Det jeg fandt ud af var, at man faktisk er i stand til at stemme flere gange på en aften , hvis du bare sletter et par filer. Det er ensbetydende med at du kan f.eks stemme på en bil, en 10 gange i løbet af aftenen, hvilket selvfølgelig gør at du også kan gi en bil 1 taller 10 gange i løbet af en aften. Det er et KÆMPE problem, og jeg spurgte også Bilgalleri.dk om det virkelig kunne passe det skulle være sådan. Men jeg har ikke fået noget svar
feb 2003
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 40
mar 2003
Snyd med pointsystemet