{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kia Picanto? - god eller?
  • #1   24. jun 2009 jeg har nu haft min siden september 08 og er super tilfreds, der er ikke meget motor kræft eller VIlDT komfort, men man får hvad man betaler for. Jeg kender osse andre picanto ejer der kun er tilfredse

• #2   24. jun 2009 Min gode venindes kæreste købte en.. Dagen efter da han ville starte den, så var den gået i stykker smiley

Men det var vidst bare en lille fejl.. Men ja, man får vel hvad man betaler for..

Personligt, så ville jeg aldrig eje en. Gælder dog generelt at fra Kia smiley

• #3   24. jun 2009 Anders Vang L - En kunde har en dårlig oplevelse og fortæller det til 20 mennesker. En anden kunde har en god oplevelse fortællere det til 2 mennesker... Mht. vennides kæreste...

• #4   24. jun 2009 har hørt at man ikke kan få dele til den, som uorginale, er det rigtigt?

• #5   24. jun 2009 Har to bekendte der har en hver, de har kun haft godt at sige om den og ikke hørt om de vilde reperationer endnu.
    Selv har jeg dog lige valgt en Hyundai I10, men det en smagssag når man snakker bil i den klasse. Prøv et par stykker, de forskellige bilproducenter har i den klasse, og lav din egen personlige vurdering ud fra det.

• #6   24. jun 2009 Niklas N

Som sagt, så var det bare en lille fejl.. Og det blev også fikset på 2sek..

• #7   24. jun 2009 Anyways, så hellere købe en Fiat Panda!

• #8   24. jun 2009 Så er f.eks Toyta aygo, Citröen C1 eller Peugeot 107, Hyundai I10 toyota IQ..

• #9   24. jun 2009 Sikkert god bil til prisen, men....

-Ringe kvalitet i forhold til tilsvarende
    -Dårlig sikkerhedstest
    -Stort værditab i forhold til tilsvarende
    -Man får hvad man betaler for...

Jeg ville hellere købe en Pug 206 fra 2008 til samme pris, men det er jo en smagssag:-)

• #10   24. jun 2009 Kia er sq en fin bil - picanto'en også... godt med udstyr og kvalliteten er ca den samme som toyota sidst i 90'erne... det er i hvert tilfælde mit indtryk, selv om jeg nok får en masse toyota ejere på nakken... det jeg mener er, om man køber en "sprit ny" corolla fra 96 eller en sprit ny picanto kommer kvallitets mæssigt ud på et.

• #11   24. jun 2009 sku en fin bilig bil.. har serviceret min onkels 1,1 benz op til 110,000km og kun skiftet bremser og tandrem. udover alm service...og skal lige han hade faktisk glemt det med tandremen og kørte 15000km over uden der var noget og se på tandremmen.

• #12   24. jun 2009 Min kæreste har en Picanto.
    Den fungerer bare, og løser altid transportopgaven til punkt og prikke. Der kan være meget godt og/eller personer i den lille men firkantede kabine.
    BIlen er dækket af en garanti, og min kærestes havde et problem med kødbenene. Blev skiftet uden det mindste brok.
    Det er det eneste der har været med den. (udover at den har været impliceret i et mindre trafikuheld, og er blevet istandsat igen, men det har jo som sådan ikke så meget med kvaliteten at gøre.)

Dog skal du vide at hvis du regner med 20 km/l skal du nok ikke regne med det. Min kærestes kører et sted imellem 15-17 km/l, ligemeget om det er motorvej, landevej eller byzone.

Men billig bil, med billige driftsomkostninger, og billige forsikringsmuligheder. Det er et billigt transportmiddel man køber med fornuften, og ikke hjertet.

Kommentér på:
Kia Picanto? - god eller?

Annonce