{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

NYE REGLER TIL SYN :o( {{forumTopicSubject}}

Var lige til syn med dytten i går inde i Herlev.
Da jeg åbnede ned til motorrummet, påpegede han med det samme, at mit KN-filter efter de nye regler nu var ulovligt.
Jeg lignede cfølli verdens største ???
Men nu skal man åbenbart til at kører med den der "indstiksbox" igen....tror jeg den hedder.
Der må tilgengæld godt sidde et KN-filter i.
Men er det lige fucked up eller hvad??
Det næste blir vel, at du ik må kører med cromfælge, medmindre de er malet over med sort....ej, men jeg blev sku bare HARM i går.

Bilen blev iøvrigt heller ik synet.
Den var for lav og de havde kun lift derinde...GGrrrr%"#"¤#

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NYE REGLER TIL SYN :o(
  • #1   21. jul 2005 hold da kæft.. det ender med at bilen skal være HEL standard når den skal til syn.. ingen alu-fælge, ingen sænkning ingen toning af ruder..

• #2   21. jul 2005 Martin : det må jeg give dig ret i smiley

• #3   21. jul 2005 Nye regler... Det med KN-kit har været synsmæssigt fy fy i lidt over et år nu...

• #4   21. jul 2005 Ja man skal ha den originale ¤#"¤"#!¤%&....Kassa i hvis den skal kunne synes.
    Det var sån jeg forstod det på ham
    Reglen er os kun 14 dage gammel...så man kan være heldig at der går noget tid før alle synshaller bider mærke i reglen.

Ka ik lige se hva reglen skulle hjælpe for??
    Der sidder godt nok mange små døde fluer i mit åbne filter.
    Det kunne måske være DET som vores blødsødne politikere ønkser at komme til livs??

att. Anthony V....nej jeg fik pengene tilbavs.
    Men spilte da en masse tid og penge til benz
    Det er jo heller ik just det billigste i disse stunder :o(

• #5   21. jul 2005 Jeg bor nu i Australien.... Hvis du lige siger det og dokumentere din ombygning, kan du laegge en smallblock chevy i en Holden Gemini, kendt i DK som en Opel Kadett C.. tilgaengaeld kan politiet beslaglaegge din bil i 24 timer for foerste fart forseelse, anden gang i en maaned.. Tredje gang tager de bilen, og saelger den i dele paa auktion.. Men ellers er det et fedt billand.. Dog er benzin priserne ogsaa stigende hernede.. Omkring 1.10 $ pr liter... Det er ca gange med 4.5..

• #6   21. jul 2005 hmmm.... i har muligvis ret ang. tiden for "Reglen"

Jeg var bare ik bekendt med den og siger derfor bare hva han sagde.
    Det var at reglen var 14dage gammel.

Det kan vel være at de længe har prøvet at "bekæmpe" de åbne filtere, men bare ik har kunne, før der kom en Lov om det??

Kan vel være det så er den der først officielt er trådt i kraft her for et par uger siden??

• #7   21. jul 2005 Det er dog kun hvis det er grove overtraedelser de tager bilen....

• #9   21. jul 2005 Fuck det køre med mit filter alligevel, og skifter det til syn.. det tager jo kun 2 sek

• #10   21. jul 2005 Hvis din bil er meget sænket så skal du bestille syn til en sænket bil.

• #11   21. jul 2005 jeg fik min synet i skjern og der sagde de ikke noget og det var da med et tenzo kit

• #13   21. jul 2005 Spar på krudtet, køb et sæt patter, så går alt igennem syn smiley

• #15   21. jul 2005 Så sidder de nok forkert smiley
    Men reglen er jo ikke "ny" - men godt nok en knotten synsmand der håndhæver den smiley

Kommentér på:
NYE REGLER TIL SYN :o(

Annonce