{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alfa go begynderbil ???
  • #1   30. jun 2009 haha...

• #2   30. jun 2009 Det er hammerfede biler.. En alfa V6`s lyd er bare for sig..

Meeen tror ikke du kan som 18 årige få det til at køre rundt med sådan en vogn der.. desværre..

• #3   30. jun 2009 forsikringen bliver himmelsk høj

• #4   30. jun 2009 Du kunne da prøve at google deres tekninsk data ang deres økonomi osv.

• #5   30. jun 2009 v6'eren koster 19000 om året
    og q4'ren koster 19000 om året så det ligemeget
    men bekymre jer ikk om det skal jeg nok selv bedømme

• #6   30. jun 2009 Alfa er for folk der har penge nok til at få serviceret deres bil for 30000,- hver gang. Det er nogle fede biler, men de ruster og går altid i stykker. Har altid selv gerne ville prøve en Alfa, men folk der kører Alfa udelukkende er lidt nogle specielle mennesker smiley

• #9   30. jun 2009 enig med michael s... min bror har kørt alfa i over 6 år og de har da aldrig nogen sinde svigtet ham.... bilen er fin nok men rust behandlng skal bare til.... de er ikke just bygget til det danske lorte vejr som vi plejer at have.... salt tager livet af alt...

• #10   30. jun 2009 lyder sgu godt tror det bliver mit valg q4

• #11   30. jun 2009 Michael > Jamen jeg kan ikke sige at Alfa er en dårlig bil, men man skal have en speciel passion for at køre Alfa. Hvis jeg selv købte en Alfa, ville jeg sikkert falde for dem, og det har jeg ikke råd til smiley

• #12   30. jun 2009 Det er det farlige ved Alfa og Lancia. Ejer man en vil man aldrig af med den igen! Det er bare en kulinarisk oplevelse på fire hjul! Ejer selv en Lancia dedra 2000 Turbo, og fuck hvor er den besværlig at lave og noget juks at skaffe dele til, men når motoren brøler og rykker hjulene rundt, bliver de mange timer glemt på et splitsekund... smiley

Og er begge nogle møg fede biler de har valgt der! Mit bedste råd er at tag ud og prøv begge varianter, og se hvad du synes bedst om?

Held og lykke med købet.. smiley

• #14   30. jun 2009 Som ung er det en dårlig ide, men har du penge nok, så køb to en der han holde på værksted mens du kører den anden i smadder....

Hold dig fra det hvis du ikke vil smide penge efter den, med mindre du er bilkyndig og kører meget pænt... ellers er det værksted... og stumperne koster altså.. start med noget andet....bare et godt råd....

• #15   30. jun 2009 Ja, fede biler begge to, men der er ingen tvivl om hvilken af de 2 der er sjovest (og hurtigst) - det er Q4'en. Men den er så også dyrere i drift og vedligeholdelse. Hvis du skal have Alfa som første gangs køber og ikke har et godt job, så skal du måske nok starte med en Alfa 155 2.0 TS 16V eller en Alfa 33 16V som bestemt også er sjove, men er meget billigere at holde kørende.

Det er en skrøne at det koster 30000 kr at køre en Alfa til service. Det kan kun komme fra én som ikke har hørt andet en rygter! smiley

• #16   30. jun 2009 Go'e begynderbiler?

NEJ!

• #17   30. jun 2009 Skodakongen: HA HA HA *lol* Tak fordi du lige sørgede for at jeg fik dagens største grin. Det var tiltrængt på en rigtig lortedag..

Du skrev: Alfa er for folk der har penge nok til at få serviceret deres bil for 30000,- hver gang. Det er nogle fede biler, men de ruster og går altid i stykker. Har altid selv gerne ville prøve en Alfa, men folk der kører Alfa udelukkende er lidt nogle specielle mennesker smiley

Ha ha.. Nu kiggede jeg lige dine biler, og kan nu helt klart godt forstå dig når du nu snakker af personlig erfaring, for du jo selv haft indtil flere Alfa´er.. Nåhhhh nej, der dukker 2 op, en Skoda og en Renault smiley :-o

Det er folk som DIG der ØDELÆGGER det for dem der går og drømmer om at køre alfa, men som ikke tør fordi at TÅBER som dig kommer med så latterlig og fejlagtig udtalelse..
    Jeg har ejet følgende bilmærker i min 12 år med egen bil: Ford, Nissan, Toyota, Peugeot, VW, Fiat & Alfa.. Og det er bestemt IKKE mine Alfa´er jeg har ofret flest penge på i reperation, nærmest tværtimod.. Her er de nævnt i rækkefølge, med det første mærke som det dyreste i reperation i min ejertid: VW, Ford, Peugeot, Toyota, Fiat, Alfa & Nissan.

Min dyreste værkstedsregning på en Alfa, var stort service på min 156´er, med ny tandrem, vandpumpe, knastforstiller, køler, forrude og en tågelygte. Totalprisen var helt vildt tæt på dine 30.000 kr. --> 10.474,- kr. alt incl.

Man skal ikke tro på alt hvad man hører, hvis folk siger at en alfa er noget lort. Spørg folk med PERSONLIG erfaring.. Jeg har også hørt at en skoda er bygget af gamle øldåser.. Men det gør det vel ikke til en sand historie?????`

Alfa lortebil?? NEJ, der findes ikke lortebiler. Der findes dårlig vedligeholdelse/dårlige ejere. Jeg har passat mine Alfa´er som instruktionsbogen skriver, og de har aldrig slået en prut forkert.

Alfa god begynder bil? Naaaarrrhhhhh... Bob bob.. Ikke lige i de 2 modeller du nævner, for så tænker jeg: Klampen i kælderen konstant.. De kan godt holde til det, men lige de 2 modeller (specielt Q4) er møg dyre at reparere på..

Kommentér på:
alfa go begynderbil ???

Annonce