Div spørgsmål - Kig ind :) {{forumTopicSubject}}
har 3 spørgsmål som jeg er sikker på der nok skal være en eller anden der kan svare på.
Jeg har 2 pletter på mine sæder, den ene på forsædet. Og den anden på bagsædet ( Se evt min profil )
Hvordan får jeg de 2 pletter af? Jeg har prøvet med opvaske middel, og vanish :b Og hjalp abselut intet.
Det var faktisk lige før det kun gjorde dem mere tydelig :s
Det "betræk" der er over ens gearknop, hvor køber man nyt af det? Mit er rimelig slidt, og har prøvet at købe noget i thansen, men det er jo thansen, så det passer selvfølgelig overhovedet ikke.
Så hvor dælen kan man købe noget henne der passer?
Sidste spørgsmål, lover jeg Da jeg købte bilen havde den lige fået lavet rust i skærmkanterne, og en forhandler har hurtigt lige givet det noget grunder. Ser jo forfærdenligt ud, så hvad gør jeg her? Er det bare at slibe det hurtigt ned og give den noget lak?
Og hvis det er så nemt, hvor finder jeg så lige farvekoden på min bil henne?
Lang tekst, i know. Men håber der er nogen der tager sig de 2 minutter og svarer hvis de har en løsning på noget af det.
Jeg siger ihvertfald mange tak på forhånd. Er jeg også sikker på min bil gør
aug 2007
Følger: 84 Følgere: 81 Biler: 4 Emner: 396 Svar: 1.443
din farve kode står på stelnummer pladen eller sådan noget hvis den er orginal
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 67 Svar: 625
Og mange tak, vidste ikke man kunne få det hos jari.
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 33 Biler: 6 Emner: 649 Svar: 8.735
Gearstangsmanchetten som den hedder, kan købes hos merconomen - koster ca. 150 kr.. det gjorde den i hvert tilfælde til passat'en
Prøv med en damprenser på pletterne... kan lejes i byggemarkedet.. hold dig fra en tæpperenser, da det sæbe den bruger nedbryder det skumgummi sæderne er lavet af.. du kan også købe en vognbestemt sædeovertræk i fx kunstlæder for en 400 kr i Tyskland
maj 2005
Tjek evt. min røde passat så du kan se hvad en dags arbejde kan gøre ved selv en gammel bil
aug 2007
Følger: 84 Følgere: 81 Biler: 4 Emner: 396 Svar: 1.443
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.423
maj 2005
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.423
Div spørgsmål - Kig ind :)