{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

:) så skete der lidt. :) {{forumTopicSubject}}

Efter at min værkføre skiftede dæk på min bil til noget der hed Maloya under en reklamation, var jeg så nede og brokke mig og han fortalte at de dæk han har sat på opfyldte de krav der var til dæk på den type bil. well well.
(Fra Continental til Maloya).
Så skrev jeg en klage mail uden lige til GM Denmark og fortalte dem at jeg nu var godt træt af ham der værkføren og han har sat dæk på som ikke var af samme kvalitet eller af samme "normale" mærker Opel bruger. Bridgestone eller Michelin.
Også fik jeg en mail fra GM Denmark om at værkføren ville ringe og fortælle mig om hvad de har fundet ud af med mine dækproblemer, da der nu har været et møde mellem Ejeren af bilforhandleren, værkføren, sælgeren der solgte mig bilen og distrektchefen.
nogle dage efter ringer de så fra Opel og siger at de har besluttet at jeg skal have 4 nye dæk på min bil fra Michelin uden beregning. samt at jeg får refunderet nogen af de penge jeg brugte ugen før på en punktering grundet den ringe kvalitet af dækket og at det skum halløj man får fra Opel ikke virkede smiley
så i bilen første 4 måneder har den haft 12 sæt dæk og dem der kommer på nu skal jeg alligevel ikke bruge da jeg har skaffet mig nogle nye fælge - som jeg også har haft problemer med - men det er en anden lang skrivelse.

smiley Så lidt får man ud af at klage smiley

God dag. Mvh. Daniel :=)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :) så skete der lidt. :)
Kommentér på:
:) så skete der lidt. :)

Annonce