{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Giv din mening. {{forumTopicSubject}}

Nu når jeg læser nye som gamle udtagelser på film klip så falder jegt it over folk som siger den er flot, men ikke imponerende hurtig og lign.

Jeg ved godt man kan forvente den slags udtagelser hvis man ikke kan nå fra 0- 200 på knap 10 sek. for ja så går det hurtigt..

Men typisk er det folk med tuned biler som selvf. er vantil sin egen bil og som så ikke syntes en 2.0 eller noget i den dur er hutige..

Er det bare mig eller skal man ikke samligner biler lidt med samme størrelse og vægt før man siger den er hurtig eller langsom??

Mener bare ikke man kan sige den er langsom hvis vi bare tager min bil på knap 1600kg imod en Peugeot106 gti med chip og sætter op imod hinanden for det giver sig selv at jeg taber..

Burde der ikke være noget balance i ens bedømelser??

Alle er velkommen til at sige min er langsom. det er ikke det jeg mener, men bare generalt når jeg læser så siger det fleset. den er da langsom jeg ville gerne køre træk med dig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Giv din mening.
  • #1   11. jul 2009 vil give dig ret i det.... for at kunne sige at den er langsom burde man gå ud fra en bil der vejer ca. det samme som din !

• #2   11. jul 2009 oftest er det da fordi folk har ondt i røven over man har en fin bil. Og så går der "min far kan tæve din far" i den. Syntes nu generalt altid en bil ser herre langsom ud på film. Men bare fordi man har mange hk behøver man ikke være hurtigst, som du selv siger er der eks vægt og evner for at køre bilen der spiller ind. Men jo 2 biler med eks 200 hk, den ene 500 kg lettere end den anden, aå siger det sig selv.

• #3   11. jul 2009 Nemlig..

Kan kun give jer begge ret..

Det er bare sjovt at man ikke kan skrive " Jo den trækker sku godt.. tillykke med det"

Men i stedet bliver det til " Den er jo ikke ligefrem en racer, men den trækker da godt af en 1.8 at være"

Hvorfor skal man lige træde lidt ned på ham eller hende først før man lige kan glatte det ud igen ved at sige " af en 1.8 at være"

Tit ender det med at ham som har den 1.98 bliver lidt sur/fornermed og så ender det med at de skal mødes og trække om kap. for de har trukket fra en bil med 540 hk selv om de "kun" selv ligger inde med 115 hk eller lign.

Men ja så bliver det igen til "Min far er stærkere ind din far" og så ender det med at kan køre fra et F16 fly for det lyder af noget..

• #4   11. jul 2009 **BDOG** _:

Jo det er skam ligemeget hvad andre mener, men syntes bare det er tit folk ikek kan sige noget pænt uden selv lige at nævne at de har en hurtigere bil eller at den altså ikke er hurtig.

Mht. det med hurtig og frim bil, så giver jeg dig ret i at jeg også hellere vil have en lækker flyder ind en hurtig grim bil.

• #5   12. jul 2009 Her er et eks.

http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=28831

Jeg har lige siddet og set den film og syntes den ser hurtig ud og siger at den trækker godt, men fordi jeg selv køre stor bil og min bror gør så syntes jeg det virker lidt mærkeligt at hans bil kan køre 260 km/t med en vr6´er og spørg til en gps målning, men så kigger han på mine klip af km/t og skriver så tilbage at den er godt nok sløv..

Ja det ved jeg så godt og det var heller ikke en samligngng, men han skal lige forsvare sig med at min altså er langsom Griner.

Kommentér på:
Giv din mening.

Annonce