{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til folk der sælger. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg set en del annocer hvor der står at der er en gammel dame eller en gammel mand der har kørt rundt i bilen

Nu kommer mit spørgsmål... Hvorfor skrive det !? !?

Mange personer har vel set en del ældre køre bil...
Mange af dem smadrer fanme koblingen og gearene!

Tror jeg personligt ville holde mig laaaaangt væk fra de biler ? Giv din mening :)=?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål til folk der sælger.
  • #1   12. jul 2009 Holder mig i det hele taget fra biler hvor sælgeren prøver at pynte på historien omkring bilen for at få den til at lyde bedre end den er.

  • #2   12. jul 2009 gto har ikke set sådan en post før?

  • #3   12. jul 2009 GTO

    Jeg har godt nok heller ik set det før...


  • #4   12. jul 2009 gto så kom dog evt med nogle link så jeg kan se istedet for det der...

  • #5   12. jul 2009 Har heller ikke set sådan en post før!

    Og egentligt er det da rigtigt at gamle gubber som regel filer koblingen med ca 3.000 omd ;-D


  • #6   12. jul 2009 Da jeg var mekaniker skiftede en af mine kollegaer kobling for en gammel dame - i en Starlet der havde gået 36.000 km smiley

  • #7   12. jul 2009 tja jeg holder mig generelt fra biler med spoiler og andet gejl da det sikkert har været en ung knægt der har fræset rundt og lavet håndbremse vendinger skudt motoren af når den er kold og den stort set hænger i omdrejnings begrænseren konstant ;O)

  • #8   12. jul 2009 og hvad så hvis det er en repost. drengen har et spørgsmål, så har han vel lov at stille det, hvis i ik gider og læse det, kan i da bare lade være med at gå ind i den, i kan da trossalt læse overskriften..

    men det som martin skriver, lyder faktisk meget fornuftigt:)
    find din bil, tag ud og snak med sælger, så får man lidt fornemmelsen af, hvad han er for en gut, og hvordan bilen er kørt.


  • #9   12. jul 2009 GTO har nok ikke ret meget andet og lave end og hænge ud på bg hele dagen

  • #10   12. jul 2009 haha nej tror det heller ik. men der er bare generalt mange folk herinde der har travlt med give dumme kommentar som, repost, fake video og ellers bare være negativ over andres projekter. osv.
    de må sku have sig et kedeligt liv..


  • #11   12. jul 2009 ja og tjek samtidig om den har fået tectyl pava eller lign
    det kan normalt ses ved de små tectyl propper inde i dørene
    jeg vil helt klart vælge en bil der er kørt af ældre mennesker
    da sansynligheden for at den er i ordent
    tjek føresædet om det er mere slidt end den burte være til km tallet

    og husk at tjekke at alt virker i instrument bordet så som blæser mm
    det plejer folk aldrig at tjekke
    og tjek at den kan køre op i gearne som ned igen for at tjekke synkromesserne i gearkassen og tjek om der er olie /sod i expantions beholderen( toppakningen gået) før den bliver startet så mærk på motoren om den lige har været startet hvis den er kold så tjek udstødningen når sælger starter den så tjek den om den ryger blå røg hvis den gør er motoren slidt eller defekt kør i en cirkel med fuld hjul udsving tiil begge sider for at tjekke trækaksler (kun forhjuls træk)det er typisk nogle ting folk ikke tjekker
    og selvfølgelig alt det sædvanelige


  • #12   13. jul 2009 Jeg køber kun biler på Amager, for der er folk så flinke og rare, og er altid til at stole på...

  • #13   13. jul 2009 tja hvad ved jeg jeg taler kun af erfaring ;O)
    prøv og gå ind og tjekke video klip fra unge mennesker til træf mm ;O)

    selvfølgelig er der nogle unge der passer på deres bil


Kommentér på:
Spørgsmål til folk der sælger.

Annonce