{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.982 visninger | Oprettet:

Falck - hvilke regler gælder ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været medlem af Falck i mange år nu, og der har aldrig været problemer med transport af biler eller noget...
Men igår ringede jeg til Falck og sagde at jeg skulle have transporteret min bil fra min mekanikers værksted over til mig selv, fordi min mekaniker ikke kan lave bilen alligevel... Falck sagde at de nok skulle klare det, og jeg ville have bilen idag kl 12 ... Lige før ringer en pige fra Falck af og siger at de ikke kan klare transporten, fordi de ikke transporterer biler fra et værksted til ens hus .. Jeg begyndte så at diskutere med hende og sagde at jeg førhen en del gange har fået transporteret bilen hjem fra værksted fordi den ikke har kunnet gøre (min gamle bil).. Men hun sagde at jeg bare har været heldig, men det er ik noget de dækker.. Men i dette tilfælde vil de gerne transporterer bilen, fordi jeg ikke "vidste" om reglerne..

Så vidt som jeg kan huske, så dækker Falcks blå medlemskort ALT.. Det fik jeg selv at vide af en fra Falck. De sagde jeg må bruge den til lige hvad jeg vil, hvis bilen ikke virker som den skal.. Og jeg har førhen fået leveret bilen fra værksted til mit hjem med Falck, fordi bilen ikke kørte, eller har haft en skade..

Er det bare mig der ikke har forstået det ordentlig, eller passer det hun siger ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falck - hvilke regler gælder ??
  • #1   18. jul 2009 normalt så kan du kun få den kørt 1 gang pr skadesbegivenhed, så hvis de i første omgang har kørt den over til din mekaniker så vil de normalt ikke køre den endnu en gang inden for kort tid

• #2   18. jul 2009 tja svært at sige, da jeg i sin tid havde falck abb havde jeg da ingen problem med at få bilen transporteret hjem fra et værksted...

• #3   18. jul 2009 Find dine abbonements betingelser frem og begynd og læs.

• #4   18. jul 2009 Men jeg ville brokke mig helt sindsygt... Med mindre det noget du tit gør... Ellers kan de jo bare opsige dit abonnement!

• #5   18. jul 2009 Alt det kan du læse i det materiale du har fra falck.

• #6   18. jul 2009 mener jeg ikke hun har ret i, jeg køre 3x34 og vi bruger dem MEGET!! jeg skulle bruge en forleden og han kom hen til mig og sagde bare " jeg kan ikke have den" og så kørte han igen. Falck laver nogle mærkelige stunts engang imellem men man skal bare hænge i med dem... jeg havde ringet dem op igen for så kunne man ryge ind i et andet call center i landet og prøve at bestille igen.
    Håber det lykkes for dig. god dag.

• #7   18. jul 2009 Kenneth; Nej det er kun hvis du har deres røde kort.. de har vist forskellige abonnementer, jeg har den der dækker alt!..

Jeg bruger ikke Falck tit, for har ikke haft så mange problemer.. Brugte den for 4mdr siden da jeg fik en skade på bilen, Så der hentede Falck min bil.. Men generatoren var defekt, og bilen kunne ikke lade op, derfor HENTEDE de også bilen fra værkstedet hjem til mig uden nogen diskussion..

Jeg kunne nemlig ikke finde det materiale jeg fik fra Falck, derfor jeg ville spørge herinde om nogen har haft samme erfaring ..

• #8   18. jul 2009 har selv lige bestilt falck plus, hvor de så kan kører bilen de steder jeg vil have, og flere gange pr ass.

det jeg havde før var kun en transport til et sted...

så der er forskellige abb.

• #9   18. jul 2009 vi har deres blå kort, da jeg brugte det for meget lang tid siden, der dækkede det på den måde at jeg kunne få bilen kørt hjem og kunne jeg ikke selv lave den ville de også køre den til værkstedet bagefter. ved dog ikke hvordan det er med at få den hjem fra værkstedet.

• #10   18. jul 2009 Stangen : Jeg har også det blp kort, Falck Plus.. Og som sagt , jeg har førhen med min gamle bil også fået den transporteret hjem fra værksted uden nogen som helst problemer..
    Men det sjove er at de først ringer til mig idag, selvom det var igår jeg ringede og sagde at jeg skal have min bil transporteret hjem. Har læst på deres hjemmeside, der står der intet om det... Men de burde dække, for min bil er jo stadig ik lavet, så det er stadig Falcks "opgave" at få den transporteret hvor jeg vil ...

• #11   18. jul 2009 ja det er vil dem der laver en fejl så.. de ringede til mig i onsdags og ham sælgeren fortalte mig nemlig det med at få den transporteret flere gange på ass.. så ellers må du skrive en fin klage... smiley

• #12   18. jul 2009 Ja jeg tror lige jeg venter lidt endnu med en klage.. For skal lige have lavet min bil først.. Når den er lavet, skal jeg nok lige tage fat i dem .. Jeg har heldigvis to forskellige assistancer.. En gennem min forsikring, og så Falck .. Man ved aldrig hvornår sådan nogle kommer op med "nye" regler pludselig.. Derfor vil jeg gerne være på den sikre side..

• #13   18. jul 2009 Stay : hehe nej det er nok ikke en god forretning. Men vi betaler dem jo ikke fordi de skal tjene penge. Vi betaler dem fordi vi skal have vores bil transporteret hvis uheldet er ude.. Og det kan være lige meget om det er 1 gang om året eller 20 gange. De skal bare få den transporteret til værkstedet... Men ja, hvis man ringer alle disse 20 gange og vil have den transporteret hjem fra værkstedet, så kan jeg godt se det kniber... Men 2 gange på et år burde de ikke være så negative over...

• #14   18. jul 2009 Stay : Nej den æder de nok ikke smiley ..
    Men ja, det er da godt vi er med til at holde deres balance, så de ik får alt for meget guld i kassen ..

Kommentér på:
Falck - hvilke regler gælder ??

Annonce