{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vudering af mascot
  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #1   18. jul 2009 Tjaah.. Jeg købte min for 14000, sælger sagde "alt rust var lavet".

Det viste sig så at være en stor løgn, ganske vist var der lavet en del, men arbejdet var så dårligt at det meste skulle laves om. VIRKELIG fusk.

Havde jeg været mere vågen da vi hentede den, ville jeg max have givet 10000kr for den.

Jeg vil sige fra 8000 til 15000, men det er sgu svært at sige...

• #2   18. jul 2009 har ikke tjekket op på alt det rust der er lavet i min, men det er vist begrænset hvor meget der er tilbage, ved så ikke hvordan tidligere ejer har lavet det.

• #3   18. jul 2009 alle dele SKULLE være der. . ???
    og adskilt, så vil jeg mene ikke en krone over 5k. . .

• #4   18. jul 2009 j nu er det jo ikke en helt alm. bil, 5000 er jo hvad folk tager for en golf 2 der har overskredet syn og hænger sammen med gaffatape

• #5   18. jul 2009 jeg vil sige at 7 kilo ville jeg gerne give hvis jeg skulle igang med et projekt....... også fordi at hvis den er adskildt er det svært at overskue og bilen er et blandingsprodukt at forskellige miniér så du kan jo resikeret at komme til at stå med en bil der på ingen måde er original.... men det svært at sige med sådan noget da det for en person kan have stor værdi og for en anden ikke kan have n ogen værdi overhovedet... er der en gut der lige står og mangler en clubman til at bygge så er det joe t godt projekt man godt kan give 13 kilo for

• #6   18. jul 2009 tror som ikke det er en blanding, da jeg købte den stod den sandblæst og grundet og delvist lavet hvad angår rust. men jeg takker for svarene

• #7   18. jul 2009 ville sige ca 10000. men svært a sige når men ikke har set den.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#8   19. jul 2009 Angående det med at alle dele skulle være der, det var de også da jeg købte min.
    Det skal nok også passe at de var med, men man gider bare ikke skrue rustne dele på en nymalet bil.

Men "ikke en krone over 5K"... DEN holder ikke.. Minier er generelt lidt dyrere i plukket stand, end mange andre biler.
    Et tomt skrog med papirer koster nok de 5000kr alene.

• #9   19. jul 2009 martin k takker for dit input ham der skrev på den fik den tilbudt for 8000 kr så må jeg jo se om han svarer tilbage

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#10   19. jul 2009 Det var så lidt smiley

Jeg har lige lagt lidt billeder på af min, fra idag. Det første er i den stand jeg hentede den i.

Den skal på værksted om en uge, så de sidste justeringer kan foretages, og så skal den synes og på plader. smiley

• #11   19. jul 2009 martin k den er sgu fin, går ud fra det er din mayfair vi snakker om? den fik lige en høj med på vejen,

er sgu også træt af jeg ikke har tid til min men når man lige har købt hus osv. så er der mange ting at se til

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#12   20. jul 2009 Jep kender det godt... Min har været knap 2 år undervejs, har været kørt sur i projektet adskillige gange smiley

Kommentér på:
vudering af mascot

Annonce