4.278 visninger
|
Oprettet:
Vedr. VW Transporter/Caravelle {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Har lige været en tur i Holland. Her så jeg en transporter med i hvert fald mindst én bænkrække bagi.
Noget af min kærestes familie har en Caravelle GL på gule plader. Det er så åbenbart en ombygget bus, da der er frisklyftdysser bagi.
Er der en kyndig, der kan forklare, hvordan det hele hænger sammen? Hvad er forskellen på Transporter og Caravelle, de kan åbenbart fås med bagsæder begge modeller...
jan 2004
Følger: 192 Følgere: 188 Biler: 12 Emner: 131 Svar: 6.093
Transporter er mest kendt som en varebil her hjemme men kan også fåes som bus men så mener jeg de er all rounder med ruder som en caravelle.
sep 2003
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 101 Svar: 793
Så der multivan og camper også.
Camper er som ordet lyder med tag der slåes op, køleskab, kogeblus også på hvide plader.
Den multivan har jeg ikke helt forstået, der ser ikke ud til at være forskel på en Caravelle og multivan.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 195 Svar: 5.536
Og endnu engang: hvorfor fås en Transporter med sæder bagi? Hvorfor hedder den så ikke Caravelle?
sep 2003
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 101 Svar: 793
Men er det en du har set på danske skiver eller er det udelandske? de har jo mærkelige regler i udlandet, ellers er det bare vores der er mærkelige.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 195 Svar: 5.536
Caravellen er dansk indregistreret på gule plader, altså en bus, der er bygget om til gule plader, da luftdysserne stadig sidder i loftet.
Vedr. VW Transporter/Caravelle