{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Badboy - Lovligt?
  • #1   26. jul 2009 nej det mener jeg ikk... altså jeg har en extra kølerhjelm til min charade når den skal synes...

• #2   26. jul 2009 nope de dækker lygterne og det ser bare grimt ud men ellers bare have en extra køler hjelm

• #3   26. jul 2009 kommer helt and på hvordan det er lavet...dækker det selve lyskeglen er det ikke lovlig...det der er lavet på min egen vectra er lovlig da det ik dækker den del der skal give lyset =)

• #4   26. jul 2009 giver kristian k n helt ret s[ l;nge det ikke d;kker for selve lyset er det lovligt nok

• #5   26. jul 2009 I laaangt størstedelen a tilfældene er det brand ulovligt ja, siger lidt sig selv.. Men jeg har nu aldrig haft problemer med dem på Polo'en , som sjovt nok er lavet a Bjarne Himself smiley og han var selv meget overbevist om at den ku gå gennem syn såå, ta op til ham og få en snak om hva du vil ha lavet ..

Nu da Polo'en er solgt glæder jeg mig rigtig meget til at se om den blir synet her næste måned med illegal xenon og forlænget hjelm smiley
    Not MY problem now smiley

• #6   26. jul 2009 Badboy er ulovligt, hvis det dækker for lyskeglen (DE-linser f.eks) eller hvis det dækker noget af parabolen i lygten... At der så er synsfolk der ikke tager sig så meget af det, er en helt anden sag...

• #7   27. jul 2009 ja det er ulovligt men kommer meget an på hvordan det ser ud og hvor stort det er
    de badboys der er runde i former og ligner en del af hjelm bliver ikke så tit stoppet
    og går tit igennem syn da det ligner en org. hjelm

• #8   27. jul 2009 ^^ som Bjarne siger ..
    Jeg har da set de første millioner (fiktivt tal) sjovt nok mest BMW e30/36 der har de der vilde badboy der med skarp tydelig kant, som jeg personligt syns ser dumt ud, det jo nemt og se det ikk er fabrikken der har lavet det.. Jeg mener det var Bjarnes "type c badboy" jeg fik lavet, eller tar jeg fejl ? ^^ (:

Kommentér på:
Badboy - Lovligt?

Annonce