Mening om hvilket bil indkøb. {{forumTopicSubject}}
Lidt spørgsmål til folket her på BG
Hvis i fik valget og pengene. Hvilke af nedestående biler ville i vælge til hverdags brug, inkl vinter brug f.eks.
jeg tænker på + -, km/L, komfort. hastighed. reperation. kvalitet osv..
Hvis nu og bilen skulle bruges til lidt amatør drift, lidt quarter i den stil.
BMW E36 M3 96'- 3,2L, RWD
MitsMitsubishi Lancer Evolution 5, 2,0 Turbo. AWD
Nissan Skyline GTS-T 2.5 Turbo. RWD
ideen i den her tråd er at disse biler er i mine tanker om evt en bil jeg kunne tænke mig i fremtiden, hvis tingen spiller selvfølgelig, men det ikke pointen hvad jeg skal have. Men meningen fra folk.
Evoen har altid været min favorit, men drift, udøver vi på amatørbasis her på Bornholm og dette er ikke "rigtig" muligt med AWD. Evoens tiltræk i mine øjne er, 4 døre, stort bagagerum, klima 4x elruder osv.
Er ejer af en E36 320i, lige nu. Dejlig komfort, og nej må en M3 være endnu lækre.
Eneste kendskab til skylinen er jeg har prøvet en R32 GTS-T og er overrasket over hvordan den kører og det var kun en 2.0.
Lad mig høre jeres mening om disse 3 biler. for og imod..
Nu intet om at alle andre ville være gode.. det er de 3 biler.
jan 2005
Følger: 24 Følgere: 55 Biler: 25 Emner: 299 Svar: 3.871
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 47 Biler: 2 Emner: 93 Svar: 618
Mitsubishi Lancer Evolution 5, 2,0 Turbo. AWD
Ville selv vælge en Impreza for har ALTID hørt det var den mest troværdige bil overhoved!..
men eller M3 vs Lancer, ville jeg tage en m3, den er mere SNIGER
jul 2003
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 47 Svar: 3.494
Kiggede selv på m3 i foråret men det afskrækkede mig lidt da jeg fandt ud af hvor meget dyre reservedelene er i forhold til en alm e36, så valgte af beholde den jeg har.
Personligt synes jeg lanceren er en fed vogn, perfekt til ræs både drag og bane, men jeg har ingen ide om økonomien i de 2 japanere.
okt 2005
Følger: 57 Følgere: 57 Biler: 4 Emner: 66 Svar: 972
Ang imprezza.. det vil altid i mine øjne være en tøse bil som lyder som en fiskekutter. Så aldrig. hellere evo..
jul 2006
Følger: 105 Følgere: 100 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 525
Men hvis det skulle være en af de 3 så Nissan Skyline GTS-T 2.5 Turbo. RWD all they way !
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 63 Biler: 5 Emner: 136 Svar: 2.801
Hvis min bil ikke bliver solgt i denne uge, så har jeg den oplagte bil til dig
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 351 Svar: 6.064
Mening om hvilket bil indkøb.