{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjlæp til rs trubo
  • #1   30. jul 2005 Forklar dog problemet.... man behøver jo ikke være RS Turbo ekspert, hvis det er noget med motoren, det er jo et gammelt anlæg....

• #2   30. jul 2005 Ja nu skal du høre jeg har smidt sådan en kværn i min og den er bare standart.. og stort set alt er nyt. problemet er så den vil ikke starte den gnister osv den får benzin alle steder i benzinfordeleren på nær i rørerne til dyserne (dyser og rør er nye) så vile jeg høre om der var nogle der kunne komme med en logisk forklaring på hvorfor der IKK kommer benzin op af hullerne til dyserne???
    (trykket ER strot nok fra pumpen)

• #3   30. jul 2005 der sidder en pal der kører op og ned i fordeleren, den sætter sig tit fast...
    og så kommer der ikke noget benzin..

• #4   30. jul 2005 Jeg har skilt og renset fordeleren ad og den pal kører som ja du ve:-) den kører helt ok... fjederen til den pal (stemplet) sidder der også...

NH------> J der kommer alle steder i fordeleren til koldstartsdysen og tilbageløbet... bare ik i hullerne til dyserne du ved nok..
    Jeg ville ikk selv mene jeg var helt lost på området men der er altid en der har et godt råd:-D

• #5   30. jul 2005 Den er samlet helt som bogen foreskriver jeg har nemlig en bog jeg ka støtte mig til, jeg har ik skiftet nogle membraner.. i den ka det godt være dem ??
    det er dem der sidder under dysehullerne faktisk ik ?? nede under den gummi pakning der?

• #6   30. jul 2005 Det underlige er nemlig også at jeg har prøvet med 2 forskellige benzinfordelere... Det er samme problem med begge. de membraner der var ikke utætte da jeg havde den skit ad så derfor skiftede jeg dem ik...

• #7   30. jul 2005 og retur slange og tryk slangen er sat ordentligt på...

• #8   30. jul 2005 Ja alle tingene er desværre helt iorden ... min far hjælper mig han er automekaniker, men ville bare lige høre om der var nogle der evt kendte til problemet.. eller om jeg var den eneste der havde været så uheldig:(

Lasse s----> Hele systemet er tæt...

• #9   30. jul 2005 tja, så kan jeg nok ikke finde på mere, blot ved at se det for mig... men din far burde ku finde fejlen...

• #10   30. jul 2005 Ja det gør vi nok os på et eller andet tidspunkt.. men var var bare lige om der var en der kendet til det som sagt..

Men i hvert fald tak for opmærksomheden...

• #11   30. jul 2005 Ja jeg har desværre ik fået set din mondeo andet end på billeder må da se den en dag.. ja det er os sket lidt andet med den nu her i vinter:P men det ser du jo nok os...

Den KOMMER til at virke.. sådan er det bare:)
    Tak for hjælpen os NH jeg siger lige til hvis jeg skal bruge lidt andet hjælp en gang..

vi ses

Kommentér på:
Hjlæp til rs trubo

Annonce