{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  106 Rally
  • #1   28. jul 2009 Det er i øvrigt 1,3 udgaven

  • #2   28. jul 2009 1300'eren har svag toppakning / topstykke. Så pas på med at presse den når den er kold. Er den varm. kan den virkelig klare nogle tæsk.

    Men se efter blå røg fra udstødningen, evt. sæt din hånd lige ved afgangsrøret, og mærk efter om den bliver fedtet / fugtig (ved flækket topstykke brænder den kølevand af, og det kommer så ud som kondens i udstødningen). Se også efter "Mayonnaise" på låget til oliepåfyldning, der kommer ved at vand og olie blandes.

    En anden typpisk ting, er at kabineblæseren går i stykker. Så virker den kun på højste trin, eller slet ikke!

    ECU'en er heller ikke den bedste i verdenen. Min er f.eks. også defekt, hvilket slet ikke er unormalt.

    Ellers er problemerne:
    2. Gear
    Sædevarme
    Lak fejl
    Sædeskinner (Jeg har selv lige i weekenden sat nye bolte i sædeskinnerne)
    Oliestandsmåler (min er også defekt :P)

    Ellers kan du læse mere inde på Hi-Speed's guide til 106'eren:
    http://www.hi-speed.dk/106.html


  • #3   28. jul 2009 Merci,

    men hvis nu at man smider den igennem syn og den består uden anmærkninger....så må man da gå ud fra at den okay mht topstykke og motor generelt ?


  • #4   28. jul 2009 Nej det kan du ikke. Det er en af de ting som folk tager for givet.
    Et syn betyder ikke nødvendigvis at bilen er OK, især ikke motor smiley

    Jeg fik da min gamle Sierra igennem et syn med et flækket topstykke...


Kommentér på:
106 Rally

Annonce