{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota Supra Til Tuning!
  • #1   30. jul 2009 huh?

• #2   30. jul 2009 www.pistonheads.com

• #4   30. jul 2009 At dømme ud fra dit (dine) indlæg, så vil jeg råde dig til at holde dig fra det, eller i det mindste sætte dig noget mere ind i tingene inden du kaster dig over sådan et projekt. Du lyder ikke ligefrem til at have så meget erfaring med den slags.

Ps. Jeg ved godt det er meget lidt at dømme dig ud fra, men jeg ta'r chancen. smiley

• #5   30. jul 2009 jeg giver mikael R ret vis det er mrk 4 du hentyder til .. men vis det er mrk 3 så er der lidt større chance for at du råd til .. da mrk 4'eren får du ikke til under 200.000 og så skal du stadig tunes på den .. men mrk 3'eren koster dog kun lige omkring 100.000 .. alt efter om det er turbo model og om det er targa og self hvad stand den er i .. men husk nu at spørg forsikringen først .. (nu ved jeg ikke hvor gamle du er men ud fra det du skriver virker det ikke som du er særlig gamle) men selv om du sætter den i mors eller fars navn så er det ikke sikkert du slipper billigt vis deres forsikringsselvskab overhovedet vil give forsikring på den .. men har du tid og pengene til det så bare kom igang .. men er dyrt .. og lad være med at spare nogen steder fordi du betaler for kvaliteten og mange gange når du køber noget billigt så holder det ikke til at få lidt tæsk ..

• #7   31. jul 2009 mathias L - Den Supra du snakker om er en N/A, dvs. uden turbo! Ik meget ekstra "power" at hente i den!

• #8   1. aug 2009 _Bamboo Rocket - Supra TT til salg _ : Nu er det mig der har racer imports og vil lige sige at hvis man bygger torbo osv på en N/A supra så kan man altså give den op til 800 hk på den orginale blok. Skal du ud i det så skal du have den fra twin turboen. (Har selv supra)
    sælger også turbokit til N/A supra til 16.000 kr og det giver op til 350 HK

• #9   1. aug 2009 Jeg har stadig svært ved at se hvad det er der for folk til at betale 3 gange mere for en bil, bare fordi den står i DK på et par prøveplader.

• #10   1. aug 2009 Rigtigt nok, at man kan smide en turbo på en NA til forholdsvis få penge - og få ca. 300-350 HK, men hvis man vil have flere heste ud af den, og det skal holde - skal man til at skifte en lang række ting - bla. gearkasse, differentiale mv. også er det begynder at blive dyrt, en brugt 6 speed manual gearkasse koster 25.000 kr alene - og derudover skal man tænke på at en turboombygning af en NA ikke er lovlig. Så hvorfor ikke starte på en TT?

• #11   1. aug 2009 jo det er den da, hvis man vil betale for det.
    kan godt følge dig i det du siger men man kan jo købe mange gode stumper samt gearkasser osv til meget billige penge hvis man ved hvor man skal lede.
    Om ca 2 måneder bliver min side lavet om endnu engang og der vil bl.a blive lavet en netbutik med rigtig mange fine tundele og reservedele. Mange nye dele i kulfiber som koster kassen her i dk vil blive solgt noget billigere hos mig.
    hvis du mangle er 6 trins gearkasse kan jeg godt finde en til dig billigere end det der..

• #12   7. aug 2009 Bamboo, hvorfor skulle man dog skifte gearkasse når man skal over 300hp,
    Den w58 er en super gearkasse, og langt hurtigere til at skifte gear nd den 6-speed. en w58 koster 500-1000kr.
    Så du har råd til at smadre 25 styk. og den tager ikke andet end en time at skifte.
    problemet med en 6speed, er at den ikke øre med samme stråler, så du kan ikke kun skifte gearkassen, du skal også skifte kobling, kadan og bagtøj. hvis du altså ikke skal til at svejse 2 forskellige kadan sammen. of ikke helt nemt da der er 50mm forskel på tykelsen..

Men disskutionen er jo ligegyldig, da manden ikke engang har købt en supra, eller svarret tilbage i tråden...

Hvorfor vil du have supra???

Er det fordi den skal være flot, MK2, MK3 MK4 ???
    er det fordi den skal være hurtig???
    For så skal du ikke købe dig en MK4, den er alt for dyr at tune på..

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at finde nogle rigtig gode løsninger til en meget hurtig supra, men så bliver du sku nødt til at finde ud af hvad du vil.

Kommentér på:
Toyota Supra Til Tuning!

Annonce