{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Lav en ordentlig overskrift m.m. {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg kan ikke forstå, at man kan finde på at oprette en tråd, hvor overskriften intet siger om emnet. Det må da være i spørgerens ineresse, at folk, der måske kan svare på spørgsmålet, kigger på tråden pga. overskriften.

Ej heller kan jeg forstå, at mange skriver noget usammenhængende vrøvl, når de spørger om noget. Man læser vel lige sit indlæg igennem, inden man poster det, eller hvad? Bare lige for at være sikker på, at man kan forstå det, der står.

Det er da ærgerligt at bruge tid på noget, som man lige så godt kunne have uddybet og skrevet forståeligt fra starten af. Det er til alles fordel.

2.1 Korrekt postning af Forum-indlæg
Forsøg så vidt muligt at poste indlæg i den Forum-kategori, der passer til emnets indhold. Indlæg, som tydeligt er fejlplaceret, vil blive flyttet eller slettet.

HUSK: Læs altid dit indlæg igennem og tjek, at dit indlæg er skrevet på en god og let forståelig måde, inden du poster det.

2.2. Overskrifter af Forum-indlæg
Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din bil og en god overskrift vil være: “Hvad er min bil værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min bil”.

Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lav en ordentlig overskrift m.m.
  • #1   1. aug 2009 Fed overskrift =o

  • #2   1. aug 2009 Det er ikke kun under forum, den søgemaskine stinker...
    Men mht. overskrift og dårlig formuleret spørgsmål, så er det vel fordi at det er nu svaret skal bruges, der er ikke tid til anden overskrift end "hjælp", ligeledes når teksten skal skrives, så skal nogle af bogstaverne bare smides ind og så må folk sku gætte sig til resten.
    Tror det er dovenskab, i bund og grund.


Kommentér på:
Lav en ordentlig overskrift m.m.

Annonce