{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.606 visninger | Oprettet:

Hærværk.... {{forumTopicSubject}}

Man kommer glad ud af døren, sætter sig i sin bil og køre. Pludselig ringer kæresten og spørger om jeg os har fået ridser i bilen. Det viser sig at min og kærestens bil plus 2 andre, har fået ridset et stort nazi tegn på hjelmen. Yderliger har de lavet mega dybe ridser i sideruden og en ridse på døren i damens bil.

Hva satan i hele hule møghelvede sker der lige for folk. Havde de lavet knæk i bilerne kunne man forstå det, så havde de da fået lidt ud af det. Men ganske umotiveret hærværk af den slags kunne jeg gå amok over.
Min bil betyder knap så meget, da det jo er en ældre sag, men det skal selvfølgelig laves, men damens er en stilo fra 2002, naboens en vectra fra ca 1998 og den anden nabo, en touran der næsten er spritny. Det er satme bittert at komme ud til den slags. Fik man fat i dem, skulle jeg personlig lave nazi tegn i dem med en lodekolbe.

Bare lidt galde der trængte til at komme ud...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hærværk....
  • #1   3. aug 2009 Håber du finder dem og at du har din loddekolbe med dig. Fair strafudmåling i mine øjne.

• #2   3. aug 2009 Ja bare ud med det, de skulle ristes....;-)

• #3   3. aug 2009 Det er bare utroligt, har holdt en million mærkelige steder. Men det er kun i vojens jeg har været udsat. Den ene gang med indbrud i bilen, og nu hærværk, hader sgu den lorteby...

• #4   3. aug 2009 Lyder trist. Også at det lige er i Vojens. Vi regner nemlig med at flytte til Vojens i løbet af foråret. Er det virkelig en bølleby?

• #5   3. aug 2009 er ikke så lang tid siden det skete i horsens for min bror og 4 andre biler
    Få det meldt til politiet det betrægtes som seriehærværk og så skal du ikke selv betale selvrisiko

• #6   3. aug 2009 Lad være at spilde din tid på at tegne nazitegn med loddekolben. Bare dræb vedkommende. Så sker det ikke igen

• #7   3. aug 2009 Det er også blevet meldt. Det med selvrisikoen blir kæresten glad for at høre, hun er total grædefærdig. Hun er på elevløn og havde selv sparet op til at købe bilen kontant, så den er hendes kæreste eje.

Mine erfaringer med vojens, er at det er en lorte by mht kriminalitet. Er kommet der i 10år og mine venner har konstant fået tømt bil og lejligheder, elller for den sags skyld fået stjålet deres bil. Min kammerat har fået tømt bilen 6 gange for alt af værdi, plus de ødelagde samtlige låse og bulede dørene total. Det er i hvert fald ik en by jeg nogensinde vil bo i.
    Har selv boet i gram i 3år nu. Den er ellers os kendt som en bandit by. Men har til nu kun hørt om 2 villa knæk og 3-4 knæk i biler...

• #8   3. aug 2009 Gram som banditby ;-). Mine svigerforældre bor i Kastrup, som jo ligger lidt uden for Gram.

Tak for input mht. Vojens. Min kone har familie i byen, og de har nu aldrig nævnt noget om problemer. Men ok, vi har heller ikke spurgt. Og de er måske heller ikke lige i risikozonen, hverken når det gælder bolig eller biler.

• #9   3. aug 2009 Ja gram har sgu været kendt for lidt af hvert bla byen med mest narko og negere (afrikanere) men negerne er flyttet til andre steder og narkoen er faldet til normal niveau.
    Der er nogle steder i vojens der er mere udsatte end andre. Det er os sjovt at se, når de værste 4-5 stykker er inde og ruske tremmer, så falder indbrudene markant, men straks de er på fri fod kan man læse om mindst 2 knæk hver weekend

• #10   3. aug 2009 Sjovt at mine svigerforældre aldrig har snakket om problemer. Men ok, Kastrup er også noget af en soveby. Det er jo en stor begivenhed hvis der render en hund over vejen smiley

Hvilke områder i Vojens skal man holde sig fra?

• #11   3. aug 2009 de skal bare have "loddet" et amerikansk flag på den ene kind og en jødestjerne på den ande, og så sendes med det første fly til afghanistan...eller et hagekors og et smut til Israel...;-P

• #12   3. aug 2009 Ja kastrup er da absolut mere død end en landsbykirke om søndagen.
    kan man komme til at bo på hovedgaden er det ik så slemt, men J H schmidts vej i samme ende som hockey hallen er slem det samme med det de kalder odinskvarteret og de blokke ved gaderne vestervang dybbølgade og søndergade. Disse steder er der de fleste indbrud i biler og lejlighed/villa'er sker...

Ved næsten ikke hvad de skulle. bare det blir smertefuldt for dem..

• #13   3. aug 2009 De skulle fastspændes i en bil, hvor der stod "MAN LOVE RULES" med store, lyserøde bogstaver på siden, og så skulle de køre rundt i Alabama, indtil nogen fik ram på dem ;~[D]

• #14   3. aug 2009 J.H. Schmidts Vej og Heimdalsvej er de områder vi har kig på (lejebolig, rækkehuse). Det lyder som om det er godt, at der er rigtig lang ventetid på J.H. Schmidts Vej smiley

At Kastrup Bygade er delvis grusvej/markvej siger lidt om Kastrup smiley

Kender du iøvrigt til udlejere af rækkehuse/parcelhuse i Vojens? Vi er skrevet op hos Domea og B43 på nuværende tidspunkt.

• #15   3. aug 2009 Phuck @lot ~:
    Fedt afsnit iøvrigt, jeg skal love for at de fik fart på efter hændelsen på tankstationen!

• #16   3. aug 2009 Ha ha ja der er ikke meget og komme efter.
    heimdalsbrovej ligger desværre i odinskvarteret og er nok den værste vej deroppe. Der et selskab der hedder noget med 1942 eller noget i den stil. Men har ingen personlig erfaring med nogen af dem. Men har hørt fra venner og bekendte, at man skal være opmærksomme og kritiske, for de prøver at snyde mht indflytning og fraflytning. Men det tror jeg er et generelt problem med lejeboliger..

• #17   3. aug 2009 Boligselskabet af 1943 (B43) er vi som sagt skrevet op i mht. J.H. Schmidtsvej. Heimdalsbrovej er hos Domea. Trist smiley

Det med ind- og udflytning er vist desværre rimelig generelt. Der er naturligvis nogle selskaber der opfører sig ordentligt, men der er dælme mange der ikke kan finde ud af det.

• #18   3. aug 2009 Det var sådan det hed ja.
    Ja det er vidst et kendt problem. Også derfor at jeg hurtigt fik købt mig et hus istedet.

• #19   3. aug 2009 Vores problem er, at vi flytter fra Djævleøen. Vi vil derfor godt lige have jobs på plads, inden vi binder os for kraftigt ved at købe. Og da jeg muligvis skal pendle til/fra Kbh så skal vi helst bo i en by med direkte togforbindelse, dvs. helst Vojens eller Rødekro.

• #20   3. aug 2009 Ja det er jo ik just det bedste tidspunkt at skifte job på.

• #21   3. aug 2009 Nej, heldigvis er min kone på barsel (helt år, fuld løn) og jeg kan muligvis beholde mit job i Kbh i en periode (det er dog ikke aftalt endnu). Det giver os lidt luft, så vi ikke skal finde både bolig og 2 jobs på en gang.

• #22   3. aug 2009 Ja så giver det da lidt tid og løbe på...

• #23   3. aug 2009 præcis, hun er først færdig med barsel i august 2010.

• #26   20. aug 2014 Jeg kender jo så tilfældigvis en del til de forskellige kvarterer. Og bevares, det er blevet meget de seneste år. Emnet her er jo os 5år gammelt.
    Mht JH så var det ungdomsboligerne der var skyld i balladen deromme. Det virker til at der er kommet godt styr på dem nu.
    Så ja, som sagt er det meget bedre i dag, men den gang var det altså en lorte by mht kriminalitet.
    Det eneste negative jeg kan sige om den nu, er at den er blevet en spøgelsesby og køre igennem, efter man byggede ude i rådhuscenteret.

Kommentér på:
Hærværk....

Annonce