{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

fake bil .. stadig {{forumTopicSubject}}

Var der engang ikke et forum hvor man kunne henvende sig til bilgalleri.dk egentligt?

well .. nå, ville bare igen fremhæve denne bil som en fake profil. Billederne som er brugt på profilen kan hentes flere steder på nettet og det er en norsk ejet bil. Indrykkeren kender i øvrigt åbenbart intet til bilen og hvad der er gjort ved den.

Indledningsvist var den oprettet som en 1.3, som man aldrig kan få en Carina med, oven i det ER den oprettet med en profiltekst som i sin tid var direkte kopieret fra min profil. Min egen er dog rettet siden.

Det er jo bare noget pjat, når alt det der står af info om bilen ikke passer og andre personer tror dette og nogle gange spørger til det. F.eks. har spoileren intet med en original GTI-spoiler at gøre, tvært imod .. jeg kunne blive ved

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3274

dog er det stadig en fed fed bil! :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fake bil .. stadig
  • #1   12. jan 2004 Hej mr.C

    Der står da godt nok at det er en 1.6 på den profil jeg ser på.
    Men er her da ingen der kender denne bil.
    Få sådan som den ser ud og hvis den kommer fra lille DK må der da være nogen der kender den !

    mvh.
    GT FOUR
    www.gtfour.dk


  • #2   12. jan 2004 Tommy .. jeg skriver jo også at den INDLEDNINGSVIST var oprettet som en 1.3 ;o) .. hvis du vælger at læse alle kommentarerne til profilen kan du også se første gang jeg opdagede og pointerede det

    her er der nogle billeder med den på norske plader
    http://www.bildilla.com/TSCN_VB46.html

    billederne er dog ikke fra da Marius ejede den

    her igen flere billeder af den på norske plader
    http://www.toyota-forum.dk/home2/images.asp?cat=21&page=3


  • #3   12. jan 2004 Det er satme teksten fra min anlæg profil han har kopieret, fuck hvor bittert jeg tvivler stærkt på han har det samme som jeg. fuck den er fake!!!

  • #4   12. jan 2004 haha .. han har ligefrem kopieret fra flere. Indtil jeg pointerede at han havde stjålet fra min profil stod der ellers mit anlæg også, men det ændrede han så - så har fjolset åbenbart bare taget fra en anden .. damn hvor lavt !

  • heine h
    heine h Tilmeldt:
    jan 2004

    Følger: 1 Svar: 4
    #5   13. jan 2004 Læg mærke til at peder h ikke længere har nogle biler oprettet eller nogle kommentarer, det havde han ellers igår da jeg kiggede.....

    Men han har været flittig med marius' gamle bil, for her er ikke det eneste sted han har lagt dem. Han kunne i det mindste have spurgt om han måtte tage billederne fra www.toyota-forum.dk hvis det er der han har taget dem fra, så havde jeg da haft en chance for at sige nej, ikke sikker på at det var det marius havde tænkt sig, at en anden tog æren for hans arbejde.

    Mvh
    Heine Hvidberg
    www.toyota-forum.dk


  • #6   13. jan 2004 and justice was served !! :o) hehe

    Hey Heine .. ja, det var også inde på din side jeg så den for første gang for et par år siden. Utroligt at man kan være så fantasiforladt altså .


Kommentér på:
fake bil .. stadig

Annonce