898 visninger
|
Oprettet:
golf 4 problemer {{forumTopicSubject}}
kørte stille og roligt 15-20 km/t, lige pludselig kan jeg mærke servostyringen er væk og kan se der lyser et rødt batteri i instrumentbrætte...
i service bogen står der at når den lampe lyser er det noget med at batteriet ikke kan få strøm fra genenatoren, er den så færdig ???
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 86 Biler: 1 Emner: 435 Svar: 5.717
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Vi havde også engang en bil hvor remmen røg, men den trak kun generatoren og min kone skulle hente mig fra job, om mens hun ventede kom en af mine kolegaer (buschauffør dengang) hen og spurgte om hun kunne give ham noget strøm, og hun sagde at hun da kunne prøve selv om remmen var spprunget på vores bil så den ikke ladede, og de fik monteret kablerne og han sad i sin bi og ventede, der gik lidt så kom han over til min kone ag sagde at hun nok skulle starte hendes bil og give den nogle omdrejninger for ellers ville hans bil tappe vores for strøm,,,,, he he,,, han havde jo fået at vide at den ikke ladede, og efter stor overtalelse fik hun ham til at derje nøglen, og så startede hans bil....
Gad vide hvad sådan en fætter gør hvis han kører tør.... henter en tankstation... hehe...
Ja bare en lille bemærking til uvidenheden om sin bil,,,, men vi kan jo ikke alle være lige kloge....
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 18
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
golf 4 problemer