{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er Peugeot 206 en dårlig bil??
  • #2   12. aug 2009 Køb hellere den Saab 9-3 du har som profilbillede smiley

• #3   12. aug 2009 det seriøst folk der ikk ved bedre. der er mange fordomme for peugeot. jeg køre selv peugeot og er virkelig tilfreds. en 206 er en udemærket bil. emn sørg for at få en som er blevet vedligeholdt. man ser tit et svin har haft sån en. du bliver glad for sån en sag

• #4   12. aug 2009 jeg kørte en 206 i længere tid og jeg var på ingen måde tilfreds, dårligt plastik og sæder der knirker og ruder der knager og elektriske fejl all-over, og dårlig dårlig undervogn som tit skulle efterses, motoren lød skidt osv osv. hvis du køber en så sig ikke at du ikke er advaret

• #5   12. aug 2009 -->Mac:
    Saab 9-3 må desværre vente et par år endnu.

• #6   12. aug 2009 Køb en 900 smiley

• #7   12. aug 2009 Folk er dumme at høre på..

En Peugeot 206 er en super god bil, men som det er med alle andre biler findes der biler der er "kneppet" af deres ejere..

Kig evt forbi www.Hi-Spee.dk der får du nok mere seriøs behandling/besked.

• #8   12. aug 2009 Det en udemærket bil - Men du kan få langt bedre til samme penge.

Jeg ville holde mig fra dem. Kender for mange, der har et hav af problemer med deres 206 og andre franske modeller.

• #9   12. aug 2009 Jeg er fuldt ud tilfreds med min 206'er, virkelig en lækker bil som kører godt.
    Der er ikke flere fejl på den som der er med så mange andre bil mærker. Du kan roligt gå ud og investere i sådan en.

• #10   12. aug 2009 Årsagen til de mange problemer er at der er så mange af dem. Den er super populær og en af de bedst sælgende biler derfor bliver den også stadig holdt i live trods lanceringen af nyere modeller.

Og franske biler er på ingen måde dårligere end andre. Der er også et hav af problemer med alle andre biler og mærker..

Så det en smagssag

• #11   12. aug 2009 Johandyman: Jeg må give dig ret. Jeg har en god ved der døjer med præcis de ting du nævner - og mere til.

• #12   12. aug 2009 En 206'er er da i hvert fald ikke den Pug med flest fejl. Det er en sød, lille bil. Men min personlige erfaring er, at du skal holde dig langt væk fra 106 og 306. Dette baserer jeg på egen statistik ...

Personligt ville jeg aldrig køre fransk. Men det har mere at gøre med, at jeg synes, de mangler sjæl i modsætning til tyske biler.

• #13   12. aug 2009 Lyder til, at der er lidt blandede opfattelser af kvaliteten på en Peugeot 206... er der noget, man skal være specielt opmærksom på (typiske fejl o.s.v.)?

• #14   12. aug 2009 * Thor *
    Fordi man vinder WRC betyder det ikke, bilen er god. Den er måske god til lige præcis dét, men kan da sagtens være noget værre lort til hverdag. Det kan du slet ikke sammenligne.

Noget helt andet ... har du haft bilen, siden du var ca. 10, eller hvad?

• #15   12. aug 2009 Selve <i>kvaliteten</i> (eller fornemmelsen heraf) mangler, synes jeg! Man føler, man kører i en lidt plastic-agtig bil. Men den holder, sådan generelt set, fint nok. Det lader dog til, at Johandyman har oplevet noget andet.

• #16   12. aug 2009 Der findes mange pinte og halvdøde franske biler som alle andre mærker også men folk får ofte hvad de betaler for :)..

• #17   12. aug 2009 bay nej siden han var 9, den har stået stille siden han fik køre kort for et år siden er derfor den ikke er gået i stykker endnu ;O)

• #18   12. aug 2009 Delte meninger.
    Jeg har kørt i min i et ½ år nu, og jeg har overhovedet ikke oplevet nogen som helst dårlige ting ved bilen. Udover at en 1.4 er langsom, men det vidste jeg jo da jeg købte den.

Alt i alt, så ville jeg gerne sige go for it!, for en Peugeot 206!

• #19   12. aug 2009 * Thor *
    Ok, jeg prøver lige at regne igen ...

19 - <b>næsten 10 år</b> = 9-10 år gammel. Du skal ikke belære et matematik-geni om regning.

Mht. din påstand omkring kvalitet, så har du ikke ret. Det FØLES ikke som kvalitet, som jeg skriver. En følelse har intet, som sådan, med facts at gøre.

• #20   12. aug 2009 Af de tyske og franske biler jeg har ejet igennem tiden er det de tyske som har haft flest mekaniske fejl og mest rust.

• #21   12. aug 2009 Billig i drift har da ikke noget med kvalitet at gøre..

• #22   12. aug 2009 Komfort er netop dét, jeg forbinder med en følelse af kvalitet - eller mangel på samme i forhold til en Pug ...

Jeg synes, den virker plastic-agtig og uden sjæl. Det giver mig en følelse af manglende kvalitet.

• #23   12. aug 2009 Du blander det jo også sammen. Jeg har på intet tidspunkt sagt, en 206'er ikke er en god bil. Tværtimod <i>har</i> jeg faktisk sagt, det er en ok bil. Dog ikke god, men ok.

• #24   12. aug 2009 thor det er din holdning, efter at jeg har arbejdet som mekaniker i mange år har jeg en anden holdning om 206, og det er at det er en rigtig lorte bil der går meget i stykker og er usædvanlig dårlig kvalitet i interiør også, rigtig hårdt plastik der knirker og knager og flækker

• #25   12. aug 2009 Thor hvorfor det ?

• #26   12. aug 2009 har haft min i tre år og den har ikke fejlet noget. den har fået en ny starter og det er alt. resten er af for og holde den pæn og ved lige. ting der skal kigges efter er bagklappen malingen begynder og falde af under bagrunden pga af at ruden rammer lakken også noget med bagbroen eller hvad den hedder. det er et par ting man skal være opmærksom på.

• #27   12. aug 2009 * Thor *
    Er det ikke også meninger, vi deler i forum? Det er i hvert fald min <b>mening</b> jeg er her for at tilkendegive. Så lad være med at antyde, jeg ikke har ret.

• #28   12. aug 2009 * Thor *

du har haft den i 10 år? det vil sige at du har haft den lige siden du var ni`?

• #29   12. aug 2009 Det er fordi franske biler har en dårlig fortid - som jeg siger, mht. især 106 og 306. Desuden gør det også en bil dårligERE, at komforten er middelmådig og bilen er plastic-agtig.

• #30   12. aug 2009 der er nogen som giver mig ret i at 206 er en ubehagelig erfaring, andre siger den er mere fantastisk end sex med en flot dame.
    faktum er at JEG synes den er noget crap og ikke pengene værd, jeg prøvekørte for nyligt en 207 altså dens - om man vil - navnebror, og ingen forskel. stadig crap, jeg vil til enhver tid foretrække min swift frem for en 206.
    den 206 jeg havde var noget lortelort og det til trods for at jeg fik den som værende 340km gammel.
    i enhver anden bil kan man ikke trykke plastikken ind og vippe pedalerne fra side til side som i 206. det eneste JEG positivt har at sige om 206 er... ingenting, JEG synes ikke den er særlig køn. JEG synes der er for meget bøvl, og JEG synes den er ubehagelig at køre i

Kommentér på:
Er Peugeot 206 en dårlig bil??

Annonce