Begrundelse for bedømmelse af bil !!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg syntes det kunne være en god ide, at man skulle begrunde sin bedømmelse, når man giver biler point fra 1-7! På den måde kunne andre også se hvorfor man har fået den karakter som man har!
Det kunne jo være rart at vide hvorfor man f.eks. fik 7 for sin bil - hvad er det lige der gør ens bil et 7 tal værd!
Modsat kunne det også være rart at vide, hvorfor man har fået 1 for sin bil - hvad er det lige der gør den det værd!
Vi deler jo ikke allesammen samme bil smag, så man kunne jo få bedre kritik, positivt som negativt, af sin bil på den måde!
Håber andre har samme opfattelse, så der måske kunne gøres noget ved det!
apr 2003
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 336 Svar: 1.711
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 22
Det var også lidt det jeg var ude på!
Der behøver ikke stå en helt roman, bare man lige skriver en begrundelse for hvorfor man har stemt som man har!
Det kan forklare en del, hvis man har fået et 2 tal, og personen så bare skriver at det er fordi at han/hun bare hader Audi, f.eks. Så ved man da hvorfor man har fået det 2 tal!
Samtidig kan andre så læse begrundelsen man har fået, og så kan de jo også kommentere bedømmelsen!
dec 2002
Følger: 25 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 41 Svar: 609
jun 2003
Følger: 39 Følgere: 41 Biler: 8 Emner: 674 Svar: 5.420
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 22
Tak, det vil jeg så gøre, så er det jo op til ham om han syntes det er en god ide :o)
Begrundelse for bedømmelse af bil !!!!