{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alfa Mekaniker!!!
  • #1   4. aug 2005 Det er Startspærre problemer.... smiley Desværre... Har selv prøvet på at løse problemet med forskellige tips, men uden held, så nu vil jeg ha fat i en proff...

Den påstår simpelthen at det er den forkerte nøgle jeg sætter i tændingen...

• #2   4. aug 2005 Dennis, du kan da bare bytte med mig!

• #3   4. aug 2005 Det er skam den rigtige nøgle... Den begyndte på dette efter batteri skift... Men har fået at vide man kan snyde den til at nulstille eller sådan noget... Syns det er et noget mærkeligt system de kører med på de alfa'er

• #4   4. aug 2005 Nej... har en komplet punkt til punkt oversigt og hva man skal gøre, hvis der havde været fjernbetjent c.lås/alarm...

Men det er der desværre ikke på min bil.. smiley Så er stadig lidt på bar bund, havde snakket med en om at man kunne pille nogle relæ'er fra i nogle minutter, men det har også været uden held... En af de sidste idéer kunne være den antenne der sidder rundt om tændingen, at skifte den.. Men tror ikke ar det vil hjælpe...

• #5   4. aug 2005 Ja... Det er derfor jeg ville være taknemlig hvis der var en alfa mekaniker herinde der ville tjene lidt penge på at gøre det for mig...

• #6   4. aug 2005 Det lyder ikke godt..... Men det er ikke fordi at alfa er så behjælpelig... Men de siger jo også at alfa/fiat har den dårligste service på værksteder i hele europa... Men kan hører på dig at der ikke er meget at gører...

• #7   4. aug 2005 er det et problem at lave den så den kører udenom systemet.. Og hva skulle det koste hvis du kan finde ud af det?? da jeg ved at hvis man skal skifte tændning og det hele nemt løber op i 10000-20000,-

Kommentér på:
Alfa Mekaniker!!!

Annonce