{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Ny komplet udstødning til Honda Civic {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har fået mig en Honda civic 3 dørs fra 96 det er en 1.4is.

men da jeg synes den lyder lidt tam fra udstødningen og den er super grim med den store bagpotte bagved, vil jeg meget gerne have en anden, jeg ved ikk helt om jeg skal købe komplet fra manifold og så hele vejen igennem eller om det er nok bare at skifte det bagerste, kender ikke så meget til det, men altså den behøves ikke at larme, men gerne en lidt dyb lyd hvis i forstår, og den behøves heller ikke være alt for stor udgangen.

jeg kunne godt tænke mig at få et K&N luftfilter på, men ved heller ikke hvilke der passer til den.

håber i vil bruge lidt af jeres tid til at hjælpe, for har været på de forskellige hjemmesider og se, men duer ikke rigtige når man ikke ved hvad man ska kigge efter.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny komplet udstødning til Honda Civic
  • #1   16. aug 2009 hej lasse.

det kan sagtens klares smiley

www.fast4ward.dk skriv en mail eller ring så hitter vi det.

• #2   16. aug 2009 jeg skal lave 2" på min golf også bare en sport pot det kommer ikke til og larme vildt meget. men hvis det er kan du lave fx en 2" eller hvor meget du nu vil ha på og fører den sammen med din std pot det giver os en anden lyd og det er nok mere det du søger som jeg forstår på dig. og k&n filter kan du køre ned og købe ved en bil butik du skal bare sige hvad for en motor der ligger i din bil.

Kommentér på:
Ny komplet udstødning til Honda Civic

Annonce