{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

seriøst eller ej på bg.dk {{forumTopicSubject}}

er jeg den eneste der syntes det er gået helt over gevind med alle de platte indlæg???

jeg føler at forum er overrendt af 14 årige bebumsede teenagere med et kontakt problem

et hurtigt kig på forum oversigten de seneste par dage har vist et enkelt eller 2 seriøse emner, resten har været pis og papir og spild af min tid.

overvejer efterhånden kraftigt, om jeg overhovedet gider bruge mere tid på denne side.

En ting er at folk spørger om alt muligt mellem himmel og jord efterhånden, og de samme spørgsmål kommer en milliard gange(afgift) og alle eftersøger stemmer på deres bil (hvem gør ikke det, men hvordan så det hele ud hvis alle gjorde det aktivt), men der er virkeligt nogen der hele tiden lige giver den en ekstra tand for at være endnu mere platte end forgængeren.

Hvis man gad, at læse underoverskriften ved "general diskution", så står der faktisk "Snak om alt omkring biler" så hvad med at holde forummet til det det er, istedet for 500 indlæg om links til sider med platte ting...

Så istedet for et forum der burde handle om biler, har vi en børnehave på et så lavt niveau, at selv gul stue i min lokale børnehave ville skamme sig.

over and out.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  seriøst eller ej på bg.dk
Kommentér på:
seriøst eller ej på bg.dk

Annonce