{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vw passat 35i
  • #1   19. aug 2009 hvis den er rustfri og benzin en 20 kg... er den rustfri og diesel så en 25 kg... gå efter 1,6 TD (JR) motoren... den er uopslidelig...

    Typiske fejl: Rust på bagklappen i "hjørnerne" over lygterne og langs bundkanten...

    1,6 rf benzin har problemer med karuburatoren - her er schokerhuset en stor svaghed...

    1,8 PB har problemer med topstykket - de har det med gå til...

    1,9 TD AAZ har også problemer med topstykket og turboen som skal rennoveres for hver 250.000 km


    tjek evt. min gamle passat smiley


    har du konkrete spørgsmål, så spørg bare smiley


  • #2   19. aug 2009 ellers så jo - så er det jo en gammel bil.. og gamle biler har jo de klassiske svagheder med rust i bund og overlade, mv - men - det er til at se hvor det er.. ellers er det gennemrpøvet tysk mekanik.. kan varmt anbefale den smiley

  • #3   19. aug 2009 Lige præcis.

    Jeg har haft 5 af dem, dog alle med benzin motor. Har dog aldrig oplevet problemer med topstykket på nogen af PB motorene.


  • #4   19. aug 2009 og pb motoren det er den med de 90 heste?
    hvad med 2,0'eren i benz med de 115 har den også prob med toppakningen?


  • #5   19. aug 2009 må nok være dig svar skyldig der - det er for det meste 1,6 TD - 1,9 TD og 1,6 RF jeg har mine evner, hihi... men.. er det en racer du skal have så overvej da en VR6'er direkte fre Tyskland smiley

  • #6   19. aug 2009 nej det er det dog ikke men skal ud og se på en 2,0 her på lørdag, og har prøvet to stk 1,8'ere og skal prøve en vento i dag.


  • #8   19. aug 2009 grunden til det er hos forhandlere er pga garantien

  • #9   19. aug 2009 ahhhhhh - det er den model - jeg troede det var den som min den røde..

    ved den der skal du være særligt opmærksom på følgende:

    Sæderne.. de har det med at falde sammen, hvis den har kørt langt (man har siddet længe i dem) - så man nærmest sidder på stål-stellet.. det er især langs siderne det er galt.. der er sæderne fra modellen en tak ældre langt mere solide...

    Dørene.... de har en tendens til at komme til at hænge..så de liiiiiiige precis går mod panelerne... tjek dem efter ved at se om de kan påvirkes ved at ligge vægt på øveste og yderste hjørne når de er åbne, samt om der er tegn på at de går imod panelerne...

    Centrallåsen... er på denne model vaccumstyret.. så.. tjek at det virker og at der ikke kommer nogle "hvisle-lyde", som fra en utæt cykelslange, fra stolperne... åben en dør ad gangen, aktiver c-låsen og lyt der hvor det der fleksible "gummi-rør" går mellem stolpe og dør.. hvisler det, skal der en ny samling til...

    Kørelys... er den importeret som brugt bil, er der stor sandsynlighed for at der er eftermonteret kørelys... tjek at det virker.. mange er monteret forkert.... der skal være lys både for og bag når den er i gang, og evt. omdrejningstæller skal være funktionel hele tiden..



    Husk også at tjekke, at blæseren virker på alle trin, og at alt det elektriske virker.. elspejle og regulering af lygter er jo ikke noget man bruger hver dag...


Kommentér på:
vw passat 35i

Annonce