{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bytte mc til bil?
  • #1   19. aug 2009 Ok. med mig, gør du bare det.

• #2   19. aug 2009 Igen igen..

Oprettede i mc galleriet, men der blev jeg frosset.

Altså hvis ikke det her er salg, bytte og købe sted.. altså hvor er så? Det giver jo ingen mening.

Squ for lamt..

• #3   19. aug 2009 Jeg vil hellere se en mc end en markræsbil i marked.
    Der burde laves en ekstra kategori der hed "anden transport" til scootere, mc'er, lastbiler, busser, osv.

• #4   19. aug 2009 Ellers er der baboom, men der får man primært useriøse hendvendelser.

• #5   19. aug 2009 Sådan er reglerne desv...

Det er blevet debateret masser af gange på feks. mcg..
    Same Same.. c",)

Og det tyder ikk på, at der vil komme nogen ændring i det..

Så du må på DBA mv. i stedet...

/Rass

• #6   19. aug 2009 Det hjælper ikke, da jeg blev frosset derinde også, så det er jo skønt smiley

Ja, baboom er en skodside, fordi folk er så useriøse derinde.

Det er squ bare trælst at man andre steder hen. Det er da latterligt de vil beholde en herinde, men når man så vil bytte noget væk, så kan man ikke det og så søger man netop andre sider. Det er squ da sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå lamt!

• #7   19. aug 2009 Det må man ikke.. så bliver man frosset igen, fordi det var det jeg gjorde i første omgang..

• #8   19. aug 2009 lav et fotoalbum med den og skriv til salg hvis folk er interesserede.
    det burde vel ikk være forkert?
    ellers så er der kun de andre sider dba og gul og gratis osv.
    men kan sku ikk se et problem i det, da der tit er efter spørgsel af sådanne bytte handler.

• #9   19. aug 2009 det er da helt fint med mig

• #10   19. aug 2009 Ja, men det er squ mærkeligt der er så stor interesse i at fryse folk ude, så finder man jo bare et andet sted. Det holder jo ikke.

Hvis det var åbent for andet, så ville folk jo bruge det mere, men nu lukker man for det, og så ska man bruge dba osv.. i stedet for et galleri hvor man kommer hver dag.. det er da det dummeste længe.

Kommentér på:
Bytte mc til bil?

Annonce