{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Sindal... {{forumTopicSubject}}

Jeg er skuffet..Elendig lyd fra kommentator, en pølsevogn der stod røv langt væk fra banen og så at kalde det for dragrace er vist en lettere overdrivelse..
MEN MEN MEN...
Stor tak til dem der mødte op med deres ældre råtunede biler, jeg tænker bla starlet i flere udgaver, gammel vw osv, det var skønt at se rigmandsdrengene få REM!!! ;o)
Udover det er det da plat at stille op i en porsche, mercedes og bmw gadebiler med traction control og alt muligt og minsandten om de ikke også fik tørt på, skønt!!
Mc´erne vil jeg slet ikke ind på..de starter de lavede var rigtig dårlige, JEG lader sku aldrig en bil komme først ud af starthullet..
Ok så dårligt var det heller ikke men det er sku sidste gang jeg bruger tid og penge på den slags, så hellere rigtig drag...

Bare min mening, behøver ingen kommentarer ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sindal...
  • #1   22. aug 2009 nu er de her arrangementer jo for alle. en af grundede det her nok afholdes er jo for at afholde noget lovligt ræs, altså få alle med benzin i blodet ind på bane frem for ræs på vejene. DERFOR alle de alm biler også.. jo ikke os alle der lige har "tiden" til at lave nogle tunede biler.. jeg syntes det er rigtigt fedt at der er givet grønt lys til at køre i sindal bla.. syntes det er kanont at der er nogen der gider bruge en masse tid på disse arrangementer.. hatten af for det.. at folk ikke kører som du vil, jamen det må de da selvom..

  • #2   22. aug 2009 Synes det var fint nok der oppe, jeg klager i hvert ikke for havde det sjovt smiley

  • #3   22. aug 2009 sikke da en negativ ladningen du kom af med smiley

    men ville give dig ret, pølse vogn lige op af et rulle felt, ikke smart

    ingen boder

    dårlig lyd (og der blev ikke slukket for den, når bilerne kørte{dobbelt lyd})..

    der er mange ting der ku gøre bedre, men så vi ude i lidt detaljer..


    bla. flere toiletter, en returvej fra slut position. flere stande så folk kan se på nyt grej, flere skralde spande. ...

    men det kræver også sin mand at stille sådan et angerment op ..,




  • #4   22. aug 2009 jeg kørte 2 timer for at komme derop, syndes heller ikke det var særlig godt, ihvertfald heller ikke til mine forventninger...... heller ingen gang særlig mange " vilde " biler som fx. ved dhb..

  • #5   23. aug 2009 standarten er faldet meget på de senere år der oppe .. det en skam ..

Kommentér på:
Sindal...

Annonce