{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

mazda 323 f bg - ny billist {{forumTopicSubject}}

hej folkens..

da je lige straks står med kortet i hånden, har jeg kigget lidt på nogle biler.. jeg er faldet for en mazdmazdmazda 323f bg, den med de fede lygter.. smiley men som 'nybegynder' kender jeg ikk så meget til div. bilmærker og deres plusser og minusser.. kunne godt tænke mig at høre alt hva i har af gode og dårlige ting.. smiley
og er der evt nogen der ved om den vil være dyr i forsikring?'


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mazda 323 f bg - ny billist
  • #1   23. aug 2009 Hey andreas.

    Først tilykke med kortet, hvad motor ligger der i den f'er? Jeg gav soom 18 årig uden nogen erfaring lige omkring 10kg for min F'er med GT motoren.

    Men hensyn til rust, så tjek gerne tårne i bag og evt. panelkasserne... Jeg har haft min i 5 år, dog kun 3 som std. GT og der gik den uden problemer, kun ofret på forbremser.

    Så held og lykke smiley


  • #2   23. aug 2009 hej..
    havde lidt kig på deres 1.6 v16 motor..
    men kan se at der ikke er den store forskel i prisen men hva kan en gt skaffes for? og har ikk rigtig fundet nogen..


  • #3   23. aug 2009 Ved desværre ikke hvad GT'er går for lige pt. BAre find en pæn en... Behøver ikke være de vildt stylede.. Men kommer self. an på hva man vil smiley

  • #4   23. aug 2009 havde håbet på at finde en der havde gået omkring 200 og ikk er al for kneppet.. men er der nogle steder man skal være specielt opmærksom på rust?

  • #5   23. aug 2009 Hvad vil du gi for sådan en fin 323F?

  • #6   23. aug 2009 Du skal være særligt opmærksom på rust i bunden, tårne, bunden af døre, hjulkasser og a stolperne bag den der plastliste der sidder op af forruden...

    Det var ihvertfald hvad vi fandt i min da valget stod mellem at reppe eller sælge den... Gæt hvad jeg valgte smiley

    Motormæssigt var der ikke noget at komme efter på den (GT). Den brugte lidt olie, men det var vel hvad man kunne forvente af en knap 20 år gammel bil...

    Det er en relativt sjov bil, men tror godt nok du får svært ved at finde en rustfri, og tvivler meget på du kan finde en der kun har gået 200..

    Held og lykke med skidtet smiley


  • #7   23. aug 2009 Min har gået 53000, og er rustfri - med servo c-lås startspærre...


  • #8   23. aug 2009 hva koster din da?

    lyder ikk så dårligt igen.. smiley


  • #9   23. aug 2009 Du må gi et bud, hvad har du tænkt dig at ofre på sådan en? Den bliver ikke solgt for en slik... Send et fornuftigt bud i PB. Så skal jeg se om, jeg kan hitte ud af at sende dig billede med alu på den..

  • #10   23. aug 2009 Der er lidt nye billeder nu på profilen.

  • #11   23. aug 2009 Rust rust rust og atter rust. Har haft 2 GT'er og begge to var rust i bunden et problem. Syntes også at motoren ikke var så holdbar men nu har de også kørt langt efterhånden, samtidig med at man som nybilist gerne kører godt til.
    Men ellers en rigtig fin bil jeg gerne ville have en mere af


  • #12   23. aug 2009 dejligt at høre nogle forskellige holdninger.. jeg takker for alle jeres svar.. smiley

Kommentér på:
mazda 323 f bg - ny billist

Annonce