A4 problems liste:) {{forumTopicSubject}}
Hey folkens
Jeg er nu den heldige ejer af en
A4 1.8T med Chip
skal nok få den oprettet her inde:)
Men der er allerrede en del ting som jeg er i tvivl om og som irretere mig lidt.
1. der sider en forge blowoff på den nu, og den lufter fint ud men køre lidt underlig i de lave omdregninger eller når man giver fuld gas efter at have holdt en konstant fart.
nogle siger der SKAL være en på der er dobbelt stemplet og andrr siger at den SKAL recirkulere.
Hvad er rigtigt og hvad er forkert????
2. Når den køre og så skal trække, ca lige efter man kan høre turboen spinde op, kommer der en mørk tikken, (Kan ikke rigtige forklare det bedre, det er en mørkere lyd end ventil tikken) men kan ikke lokalisere den, er det mon også noget med den blowoff???
Eller kan det være turboen der er ved at stå af?????
3. Der er oven i det også lyden af et varme skjold men det er kun ved bestemt omdregninger eller ved motorbremse, men har prøvet og holde på alle de varme skjold jeg kan se, uden nogen hjælp, sidder der nogen der plejer at gå som man simpelt hen ikke kan se eller nå og røre uden at splitte det hele ad????
Ellers kan jeg kun se at det inten er turboen eller katalysatoren:(
4. Og det sidste spørgsmål (For nu
Når min bil står i tomgang kommer der et ekstremt vacum ved tank påfyldningen, man kan høre den suger helt vildt og skruer man dækslet af og så skruer det til igen er den lige ved at gå ud i et par sec og så begynder den og suge helt vildt igen og så køre den som den skal. er det normalt eller???
Håber der er nogen som kan hjælpe eller Guide lidt i den rigtige retning inden jeg køre bilen i havnen:)
Dannie
jan 2004
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 78 Svar: 709
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 55 Biler: 6 Emner: 2.087 Svar: 19.819
jul 2003
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 7 Emner: 79 Svar: 258
A4 problems liste:)