{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

Porsche Panamera i KBH {{forumTopicSubject}}

Så den nye Porsche Panamera komme trillende tæt ved MLA her til eftermiddag. - Den var sort og en 4S´er... og hold da kæft hvor den bil vinder når man ser den i virkeligheden frem for på billeder. :o)

Senere på eftermiddagen kørte jeg forbi MLA og så den i deres showroom hvor de netop havde bakket den ind.

Jeg vil ikke påstå den er smuk, for det er den ikke ligefrem, men der er altså et eller andet over den alligevel. Den ser meget bred og lav ud... og forfra ligner den en 911, bare med lidt mere stil og arrogance! ;o)

Bagenden... ja, som det har været antydet flere gange, vinder den sgu nok ikke en "Red dot award" for sit design... men i virkeligheden er det - i mine øjne - ikke så slemt som det ser ud på billeder.

Det hjælper også en hel del på bilen, at netop denne model havde fået monteret et par 20" som fyldte hjulkasserne en hel del bedre ud end de "små" standardfælge som man ellers ofte ser på billederne af Panamera´en.

Damn, er sikker på den nok skal blive en succes som Cayenne´en... for den er da heller ikke just det smukkeste på 4 hjul, men hold da op hvor kan den køre... og så er det jo en Porsche, hvilket jo alt andet lige ikke siger så lidt!

Efter at ha´ set den IRL er jeg ikke i tvivl om hvor mine Lotto-millioner skulle smides hen hvis jeg var på jagt efter en bil i den størrelse! - For som den kom trillende der i sort med LED-båndene tændt og en lav og bred attitude... ja, der var jeg sgu solgt! :o)))

I øvrigt ser interiøret ud til at være i en klasse for sig... og baggagerummet er eddermanme stort! ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Porsche Panamera i KBH
  • #1   4. sep 2009 diesel er djævlens brændstof hvis det kan køres på et lille kort så skal det være benzin

• #2   4. sep 2009 Mr. P

Jooow, kan godt se hvad du mener... men hvis man nu gerne vil køre Porsche OG ha´ ungerne med samtidigt med man måske synes tiden er løbet lidt fra store og høje firehjulstrækkere, så er her da et alternativ til en stor Mercedes, BMW, Jaguar, Lexus og Audi.

Nå, jeg er jo ikke målgruppen pga. min lidt for lave indkomst i.fht. prisen på en Panamera, så hvad ved jeg! ;o)

I øvrigt må jeg da lige komplimentere dig for din super lækre bil... fy for den det er en dejlig bil du har dig der. :o)

• #3   4. sep 2009 Mr. P

Det var bl.a. netop CLS´eren jeg tænkte på... for prismæssigt ligger lige de to biler jo ikke voldsomt langt (alt er jo relativt) fra hinanden.

Har du set Panamera´en IRL? - For må sige - som ovenstående indlæg jo også giver udtryk for - at jeg blev positivt overrasket.

:o)

• #4   4. sep 2009 Mr. P

Allright... Beauty is in the eye of the beholder... ;o)

Jeg var i øvrigt heller ikke selv specielt solgt på Cayenne´en udseende da den kom frem... men efter jeg så var så heldig at få en time bag rattet af en Turbo årgang 07 (nyeste model... ehrm, som du selvfølgelig godt ved som Porsche mand ;o)) med alt i elektroniske finurligheder blev min bilforståelse rystet i sin grundvold. - Aldrig havde jeg da troet at noget så stort og tungt kunne bevæge sig SÅ hurtigt og adræt... og efter den dag synes jeg pludselig at bilens design tiltalte mig en hel del mere... ;o)

Tror lidt det samme vil gøre sig gældende for Panamera´en... men hvem ved? :o)

• #5   4. sep 2009 Mr. P

Hold da op... det lyder som om du altså også ejer en Cayenne? - Må jo så være en V6 eller S´eren... og er det den "nye" eller "gamle"? - Eller måske misforstår jeg og du HAR haft en og solgt den igen?

Heeeey... hvis du stadigvæk har Cayenne´en må du jo være spot on i målgruppen for Panamera´en! - Her får du jo både sport og plads... og så kun i én bil! ;o)

Har i øvrigt også haft en halv time bag rattet af en Boxster årgang 06 med 2,7L motoren... og sikke en oplevelse det er at køre sådan en med taget nede. :o)

• #6   4. sep 2009 Mr. P

Arh, hold da kæft... jeg har da vist valgt det forkerte karriereforløb kan jeg da godt se! ;o)

Damn, det er da godt nok noget af nogle Porscher du har dig der... og sikke nogle fælge på Cayenne´en (og synes så i øvrigt også, at dem du har på 911´eren er de flotteste som Porsche laver til den og Boxsteren)

Hæ... tør snart ikke skrive mere, for det ender vel bare med, at du så også begynder at uploade billeder af din Boxster og den Carrera GT som du også har gemt et eller andet sted på matriklen... ;o)

• #7   4. sep 2009 Næ du... dette er æraen for de offentlige ansatte, og i særdeleshed for folkeskolelærerne, som er den gruppe som jeg tilhører! - Føler jeg virkeligt bidrager med noget til samfundet efter 10 år som lærer på en 10. klasseskole (kun for 10. klasse) i Albertslund (bor dog selv i Brønshøj)... men det er jo alligevel ikke ligefrem lønninger der giver Porscher i indkørslen som der bliver kastet efter mig, men jeg klager nu ikke! :o)

Lyder lækkert med den M6 Cab. - Det er sgu også noget af en drømmebil.

Nå, vil se at komme videre i dagens tekst... tak for "snakken" :o)

Kommentér på:
Porsche Panamera i KBH

Annonce