{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Forkert fælg-leverance.. {{forumTopicSubject}}

Hey BG-brugere..

Jeg har brug for en smule hjælp.. For en måneds tid siden købte jeg et sæt brugte Brock B5 fælge af en privat mand.. De ahvde aldrig siddet på en bil heller aldrig monteret dæk eller noget..
Han solgte fælgene fordi han havde fundet nogle andre han hellere ville have, jeg hentede fælgene og de så bare perfekte ud.. der var intet at komme efter..
Han havde dog ikke lige fakturaen men fik en lille seddel med som man får hos postmanden..
Jeg kørte glad hjem, og begyndte straks at finde noget dæk, dog var disse noget tid om at komme hjem..

Herefter tog min dækmontør på et par ugers ferie.. Nu var min sommerferie slut og jeg skulle flytte for at studere.. For at betale mit depositum for lejligheden ser jeg fælgene som en nem løsning, derfor vælger jeg at sætte dem og dækkene til salg.. der gik ikke lang tid så fandt jeg en køber til dem og vi blev enige om prisen..

Så igår kørte jeg fælge og dæk til Roskilde, fra fredericia, for at aflevere dem til deres nye ejer.. Det gik fint og vi fik handlet..

Men så i morges kontakter køberen mig og siger at han lige for sjov har prøvet at smide fælgene på for sjov for at for se hvordan det hele spillede.. men det viser sig at den ene bagfælge kun er 4x100 og de tre andre fælge er 4x108.. alle fælge burde være 4x108, men med en afviger er fælgene ikke meget værd..

Jeg har ikke vidst dette, så havde jeg ikke solgt fælgene igen..

Fælgene er købt hos bigwheels.dk

Er der nogen der har en ide om hvad jeg eller vi kan stille op, for vil meget gerne hjælpe med at få tingene i orden..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forkert fælg-leverance..
  • #1   11. aug 2005 Lyder lidt uheldigt og ret underligt.. Jeg kan ikke lade være med at grine lidt, men det er selvfølgelig KUN fordi det er en anelse sjovt (så meget som de har været igennem), men tager selvfølgelig din henvendelse seriøst...
    Håber du finder ud af det..


  • #2   11. aug 2005 Jamen jeg synes dælme også det er temmelig underligt, hvordan sådan en fejl kan ske.. Og lidt træls det ikke er blevet opdaget før de kommer så meget igennem..

    Jeg vil også kontakte bigwheels i morgen.. men har jo ikke den egentlige faktura..




  • #3   11. aug 2005 årrrh BIG whells er en lorte biks.....
    jeg var ude 14 gange med mine fælge.... før de til sidst gav mig ret i at den ene var skæv..... mit sænknings sæt var leveret med forkerte fjedre til de forreste.. arrrrrh skod biks........


  • #4   11. aug 2005 de er ikke til at snakke med.... de havde monteret en af mine kammeraters dæk forkert, så at det ene fordæk kørte modsat den rigite retning med mønstret... de ville fandme næsten ikke engang bytte dækkene om for ham.. møg biks

  • #5   11. aug 2005 Det er bare pisse irriterende når det går ud over en selv..

    Håber sku de ejer en smule fornemmelse for kundeservice og gider hjælpe os..



  • #6   11. aug 2005 Der plejer skam ikke at være nogen problemer når jeg har handlet der. Jeg har altid fået god betjening og kender kun butikken fra den gode side.
    Hvis du kontakter dem deroppe, så få fat i Jan - det er ham der bestyrer den og han vil i hvert fald gerne hjælpe hvis han kan.


  • #7   11. aug 2005 Michael T..

    der sker måske bare nogle enkelte fejl, som der nu gør alle vegne, men hvis det er første gang man handler der og sådan noget sker, også som mikkel beskriver, så kan man godt få et dårligt indtryk..

    thats life - men pisse irriterende når det sker for en selv.. ARGH..


  • #8   11. aug 2005 vi handler jævnligt med dem og der er fin fin service....

  • #9   11. aug 2005 Håber sådan man kan få en bytter.. Er det JAN man skal snakke med ved bigwheels..

  • #10   12. aug 2005 Ja, det gør der på den fælg der er forkert...

Kommentér på:
Forkert fælg-leverance..

Annonce