{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Efterlysning af min gamle Honda {{forumTopicSubject}}

Goddag bilgalleri.

Ja nu er jeg også ligesom et de fjolser der burde have haft forlangt et forsikringsbevis da der blev handlet med min gamle Honda Civic så kritik er ikke nødvendigt da jeg godt kendte konsekvenderne, men jeg er blevet ringet op af Politiet hvor jeg kommer fra at min gamle bil ikke er blevet omregistreret, og der er gået ca over 2 måneder siden det skulle være sket så jeg sender hermed en efterlysning på den ved at kigge endten i min profil eller klike på det vedsendte link, bilen skulle køre rundt ifølge mine kilder i Randers området i Nordjylland så hvis der er en der mener de har genkendt den med nummerplade nummer YY 27 865 og den burde være til at genkende pga ventre foreskærm er bulet.

Det er også vigtigt at jeg understreger der ikke er tale om nogen former for fysisk vold eller lign. i forbindelse med den her eftersøgning, jeg ønsker blot lidt hjælp så politiet ville kunne få nemmere ved at finde den så evt send en privat besked hvis du/I har flere relevante spørgsmål eller kan komme med direkte hjælp.


Kig vedsendte link for billeder af min gamle bil

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=145027

På forhånd tak Mvh Jesper - Aalborg

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Efterlysning af min gamle Honda

Annonce