{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Bmw cab {{forumTopicSubject}}

Heysa.... Har lige været ude og se på en 325 e30 cab...

Men ville lige høre om nogen der ved om det er "normalt" at kalechen "gaber" 1 cm ved de bagerste ruder??? Der er lige kommet ny kaleche på....

Og så ville jeg lige høre om man bare bliver for sygt træt af sådan en bil til vinter???... Kan kalechen holde til at kører i sne og det danske pis vejr ?

usæiøst indlæg frabedres!! takker...

Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw cab
  • #1   13. aug 2005 Det er en god ide at få fat i en hardtop til vinter.. Ellers bliver det en kold fornøjelse...

E30 har ikke thermokaleche så vidt jeg ved...

• #2   13. aug 2005 jamen jeg er også sån lidt, ja og nej på bilen for har jo ikke rigtig råd til kun og bruge den som sommer bil jo.. så den er sq lidt svær...

men vil meget gerne høre fra folk som har cab til dagligt

• #3   13. aug 2005 Det er intet problem at bruge den om vinteren også, så længe du har en hardtop som Rasmus V ganske rigtigt siger.
    Og NEJ, det er ikke normalt at kalechen gaber ved ruderne. De skal gerne slutte tæt, også igennem en vaskehal.

• #4   13. aug 2005 så har i sq ødelagt min lørdag hehehe :D....

sys satme også det så lige voldsomt nok ud at den ikk var helt tæt... men det er jo som sagt en ny kaleche som ikk er org, men stadigvæk så er det jo ikk godt nok at den ikk holder 100% tæt...

så blev det sq vist ikke cab i denne omgang desværre.. røv.....

• #5   13. aug 2005 hvor har du været henne og kigge på den cab henne???? hvis man må spørge.

• #6   13. aug 2005 det har jeg i øst jylland.. =) hvada ???

• #7   14. aug 2005 skal nemlig kigge på en på sjælland og hvis den var den samme var det måske ikke nødvendigt at kigge på den.
    Derfor

• #8   14. aug 2005 nåh den der står til 100kg... ja den ser også helt okay ud... gider du ikke lige lægge mærke til om hans kaleche gaber ved de bagerste ruder helt nede ved karosseriet?... den jeg var ude og se på gabte nemlig et pænt stykke men det mente sælger jo self at det var helt normalt... men tja... =/...

Men jeg vil sige den til 100kg skal godt nok være så godt som fejlfri... men du må da gerne skrive tilbage hvordan den så ud osv hvis du gider...

Michael

Kommentér på:
Bmw cab

Annonce