{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Ingen kvit, forsikring? {{forumTopicSubject}}

Jeg kom til at tænke på.. hvis man har billeder af evt udstyr i bilen og det er monteret og det hele og man ingen kvittering har.. også bliver udsat for tyveri.. kan man så bruge de billeder af udstyret evt. mærke og model ? og få lidt i kompensation i forhold til ingen ting fra ny prisen måske? eller er det bare synd for dig hehe.. ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen kvit, forsikring?
  • #1   14. sep 2009 ja man kan godt bruge billeder.. faktisk opfordrer stort set alle selskaber at man tager billeder af alt man ejer..

• #2   14. sep 2009 Okey lækkert. det må man vidst få gjort smiley

• #3   14. sep 2009 ja. ellers har man ikke en jordisk chance for at huske alt man har i feks tilfælde af brand.. bare man tager billeder ind i et skab, ned i en skuffe osv så bliver man pludselig opmærksom på ting man havde glemt alt om.. samt der er jo ingen normale mennesker der har gemt kvit på deres cd/film samling og hvis man har købt brugt er det jo heller ikke sikkert man har kvit på det.. jeg snakkede nemlig med min forsikring om det da jeg har for rigtig mange penge værktøj men det er jo ting jeg har samlet over en årrække og har ikke kvit på det meste mere.. der fik jeg besked på at billeder var lige så gode og om jeg havde taget billeder af alt mit inventar inde som ude, da det var det bedste at gøre.. så bare knips løs og gem billeder på en usb hos dine gamle eller noget

• #4   14. sep 2009 mange kaskoforsikringer har en klausul om et max beløb der dækkes udstyr for.

10.000 eller 20.000

• #5   14. sep 2009 man burde egentlig gå rundt og tage 2-3oo billeder af ens hus ude som inde

• #6   14. sep 2009 Jeg har også overvejet det et par gange med en omgang billeder, synes bare altid man kommer fra det igen.

• #7   14. sep 2009 ja,det er rigtig,men det ville godt nok være ærgeligt hvis man står og mangler dem engang,det tager jo ikke mere end ½ time

Kommentér på:
Ingen kvit, forsikring?

Annonce