{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

A/C kontakt mazda 323f ba {{forumTopicSubject}}

Hej der sidder sådan en kontakt i min bil, men da det er modellen uden A/C, så sidder der bare en "tom" knap.
Så mit spørgsmål er, kan man lave så man kan tænde f.eks. neonlys og sådan på den knap? eller kan man ikke det?
Hvis man kan, hvordan tag man den ud for at sætte ledningerne på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  A/C kontakt mazda 323f ba
  • #1   15. sep 2009 Der skal du skifte den til en original knap fra en model MED aircondition...

Så kan du bare selv fuske ledningerne bagved

ELLER bruge den originale knap til tågelygterne som du også kan købe originalt

• #2   15. sep 2009 Mener forresten den sidder i venstre side bag rattet. (Ved siden af knappen til tågelys bagved)

• #3   15. sep 2009 Hvis der ikke er aircondition i, men knappen sidder der og kan sige klik og sådan, går der så nogle ledninger fra den og ud til sikringsboksen, hvis nu man skulle have aircondition på, så er det bare at tilslutte det sidste og så er den der, eller skal man hen og lave ledninger helt oppe fra kontakten?

Jeg har tågelys både foran og bagved. så vil helst ikke pille noget fra i dem smiley

• #4   15. sep 2009 Hvis du tager det fra en anden 323f burde aircon jo passe i... Dog har jeg aldrig prøvet at rode med det så ved ikke hvor omfattende det er

Kommentér på:
A/C kontakt mazda 323f ba

Annonce